![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Europees Commissaris
|
![]() Der zijn zelfs mensen die ne solo-slim inkaderen
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zolang ze in hetzelfde gat vlogen kunt ge de mensen wijsmaken wat ge wilt eh?
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze gaan dan met maatjes kijken hoeveel overlap etc er is en kunnen zo dan vaststellen dat er x kogels door het min of meer zelfde gat zijn gevlogen een minuscule afwijking is er altijd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waar kan ik mijn puzzel van 3 stukken, met als motief de volle maan, inkaderen?
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schitterend stukje tv geschiedenis.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, was ik al vergeten.
Maar zeker niet vergeten dat er wel degelijk mensen zijn die zoiets inkaderen... Soms kan tv niet tegen de werkelijkheid op. Maar 't was wel onvergetelijke tv geschiedenis ja.
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mensen met veel geduld , binnen de 2 uur moet die klaar zijn
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij schoten dan een tiental keren, daarna mocht de breedste kant van de huls niet door het gat gaan. U zult denken: "wat is daar moeilijk aan. Welnu, de kogels voor zo'n buks worden zelf gegoten. Het gewicht van het kruit mag een bepaald gewicht niet overschrijden. Het gewicht van een kogel mag een bepaald gewicht niet overschrijden. De vertreksnelheid van een kogel is +/- 200 m / seconde. De kogel draait, en heeft op een bepaalde afstand de meest juiste richting, (tussen de 15 en 20 meter), daarna begint ie al af te wijken. Soms waren wij daar uren mee bezig, vooral als een bepaald kruit niet meer verkrijgbaar was. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn zoon heeft een Anchütz, dat is een zeer precies wapen. Ongeveer één loop op de duizend is perfect, en zelfs daar is een minuscule afwijking. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De kader bestaat wel uit zes delen. Laatst gewijzigd door reservespeler : 27 mei 2023 om 07:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |