![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
eerst waren de heren chronisch onderbetaald, en hadden ze zogezegd minder dan de privé, maar daar kregen ze in ruil continuiteit voor of jobstabiliteit. Hoe minde rrisico's een mens heeft hoe minder rendement.. Dat is iets die logisch is... dan hebben ze ineens de weddes omhoog getrokken naar een niveau die in feite exuberant te noemen is, want een onderwijzer heeft een hogere wedde dan een ingenieur in de startfaze. Dat is dan wat ik noem in feite een fout in ons systeem... Je zou al die wedden in principe gewoon een 'ambtenarenbelasting' moeten invoeren arato van 20%' van de wedde zodat ze dat bedrag kunnen gebruiken om hun exuberant pensioen te kunnen betalen dat je dan ook weer met 20% extra belast En ja ik meen wat ik zeg |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://go.streekpersoneel.be/student...0111478494.htm Laatst gewijzigd door fred vanhove : 21 september 2015 om 08:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik klaag niet; ik zeg heel concreet ik moet om een miezerig pensioen van 2000euro te halen 2 maand van mijn inkomen aan de kant zetten. Een ambtenaar moet dat niet doen. Ik zeg dus dat mijn beschikbaar inkomen 20% lager is Dus de loonmassa van de ambtenaren zou om te beginnen moeten herzien worden met volgend ecorrecties 1° Je maakt van alle weddes een INCLUSIEF ALLE VOORDELEN IN NATURA verhaal... voordelen in natura moet ALLES MEETELLEN: gratis treinabonnement, gratis maaltijden, gratis verlaagd remgeld, gratis groepsverzekering, gratis dienstwagens, gratis douches op werk, overdreven betaalde vakantiedagen, Dus dat zou een correctie van 20% moeten zijnn, in die zin dat de schijnheilige hypocriete debatten als wij verdienen te weinig versus de privé, en dan altijd maar kakken op de wagens, netjes gecorrigeerd wordt met al hun voordelen in natura; De heren moeten dan niet meer lullen over hun tekort, ze kunnen dan eens hun totaal netto inclusief voordeel in natura vergelijken met de privé. Het verschil is dus als ik als ambtenaar 12 maand inkomen kan spenderen, en als ik 20% moet oppotten om een equivalent pensioen te halen, dat de heren ambtenaren onverbiddelijk duidelijk 20% meer verdienen dan ik. En al sje de voordeel in natura samentelt, verdienen de heren onverbiddellijk 40% meer dan ik voor dezelfde wedde. 2° Je maakt een actuariele waardebepaling van de voordelen van de werkzekerheid en benoeming. Concreeet betekent dit dat mensen met werkzekerheid met minder inspanning gewoon zeker zijn dat ze altijd volle wedde hebben, wat hun inkomen op zichzelf al 10% hoger brengt over een ganse loopbaan. Ook daar moet je die correctie doorvoeren... In feite moet je daar niet corrigeren maar moeten ze zich daar bewust van zijn dat dit gewoon automatisch 10% meer inkomen oplevert dan de privé voor dezelfde bruto wedde. Op voorwaarde dat ze effectief dan ook gans die periode werken. Dus die vervroegde regelingen waar ze de laatste 5jaar niet meer werken omdat ze hun opgespaarde ziekteverlofdagen kunnen inhalen zijn helemaal van de pot gerukt. Je moet ziekteverlofdagen gewoon minder betalen, zeg maar niet meer dan wat de ziekenbond uitkeert, en je moet die ziekteverlofdagen in dat systeem niet meer betalen dan een stempelsysteem. 3° Je doet dan een aanslag van 20% om die pensioenlast te financieren. Aangezien de ambtenaren dit zelf willen dat systeem moeten ze dat ook zelf betalen. Wat voor zin heeft het om een dergelijke gigantische pensioenlast in de solidariteit te stoppen als de heren vertikken om zelf daar voor te betalen... Actuarieel kun je berekenen dat die last gemakkelijk 20% uitmaakt van hun loon, du sje doet ze 20% belasting betalen om die pensioenlast te financieren. Hoe simpel kan dat zijn? aangezien ze dit nu niet betalen kun je berekenen dat ze gewoonweg 20% teveel verdienen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
de politie tuft rond met anonieme BMW's, Volvo's dat is precies ook al geen smartjes meer te noemen zeke r? Nu we spreken dacht ik over de ambtenarij, en de meeste ambtenaren zijn gewoon te lui om zich uit de naad te werken, of zouden zeker die job niet aankunnen. Allemaal uitgebluste gasten die blij zijn dat ze zich kunnen parkeren in de ambtenarij en die dan zoeken om het maximum pensioen te trekken door zich te laten benoemen of door examens af te leggen
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 21 september 2015 om 08:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is simpel mijne heren
Stel u voor dat er EENHEIDSPENSIOEN komt. Wat is de berekening die de begroting in evenwicht brengt;.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is dat nu voor zever.....laten we er dan ook maar direct alle vrachtwagens bijtellen nu we toch bezig zijn.Die mensen kunnen met hun 30 tonner ook boodschappen doe in het WE
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar vergewis jezelf.....Een beginnend ingenieur zonder bedrijfswagen legt zelf uit wat zijn grootste kost is ; http://www.jobat.be/nl/artikels/het-...00-euro-netto/ Laatst gewijzigd door fred vanhove : 21 september 2015 om 08:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar ik geef toe...in de privé werken alleen dynamische..slimme...intelligente...klantvriendeli jke en eerlijke mensen.....Spijtig dat ik met veel bedrijven een heel andere ervaring heb.....regelrechte cowboys zitten er tussen. Maar dat is natuurlijk dikke zever.....je hebt overal goede en slechte mensen ....overal en nergens. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 21 september 2015 om 08:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alleenstaanden zullen door de afhoudingen nooit zo een bedrag krijgen. En dan moet je al 45 jaar aan het plafond hebben verdiend: niet echt realistisch voor 99 % van de bevolking. Op dit moment ligt dat rond de 3800 euro bruto. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Haalt de kost voor pensioenen uit de begroting gelijk ze willen doen met de kost voor asiel opvang.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er gaat al minstens 13.7% af voor de sociale zekerheid. Lap, een dikke €300 van de kleine €2700 af voor een gezinshoofd. Daar verdwijnt nog eens een leuke 25% van in de zakken van de overheid, indien er geen aftrekposten zijn. Paf, weer €600 weg. Overgehouden van dat maximale pensioen, €1800. En dat wil wel zeggen dat die persoon gedurende zijn hele carriere bij de hoge middenmoot kwa inkomen uit arbeid zat.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 21 september 2015 om 10:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 21 september 2015 om 11:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Proef EU....1997.....5876 kandidaten op de heizel Na de eerste proef 1267 geslaagden Na de tweede proef nog 456 overbijvers Na de derde proef op de wervingsreserve 177 mensen. Poepsimpel ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 21 september 2015 om 11:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn vrouw heeft 6 jaar op de Selor wervingsreserve gestaan na goed afgelegde examens. Nooit nog iets van gehoord.
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Helaas is dat voor de overgrote meerderheid van de mensen die meedoen aan examens bij openbare diensten al te veel gevraagd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() sowieso is dat geen zever, je ziet ze gewoon pendelen op gemeenschapswagens met de dienstwagens. Dus die mensen hebben gratis treinabonnement voor gans de familie, en hebben GEEN mobiltieitskosten naar het werk want ze tuffen gratis naar het werk zonde rvoordeel in natura. Dus da tis een ambtelijke vorm van fraude.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het gaat hier over de pensioenen. En we willen gewoon een correct eenheidsstelsel hebben In dat geval tel heb je volgende correcties 1° Ambtenaren -20% inkomen omdat ze 20% voordeel in natura cumuleren via gratis treinabonnement, gratis maaltijd, gratis ziekteopleg, gratis kindercreche, gratis douche , gratis dienstwagens, overdreven vakantie's (onderwijzers werken zelfs geen half jaar !!) etc Of we tellen gezellig die voordelen in natura eens bij hun inkomen zodat we daar vanaf nu een deftig correct beeld van krijgen -10% omdat ze gewoon een volle carriere kunnen werken omdat ze minder inkomstenrisico's hebben, dus vanaf nu ook werkloosheiduitkeringen voor ambtenaren ze kunnen dan ook naargelang hun niveau en ifv noodzaak - auto met lasten in voordeel in natura in zelfde vorm van fiscaliteit als de privé... Dus er komt voor alle auto's die rondrijden bij de ambtenarij (dat zijn er een paar honderdduizend hoor) een klakske van 100-300euro bij. Ik zou het gezicht willen zien van die rijkswachter die naar huis tuft met de BMW M3 en voor pensioen: zelfde systeem als privé, en als ze meer willen ehbben moeten ze gewoon ook 2 maand sparen zoals de privé 2° Privé - zelfde vakantie dagen, niets te verliezen - zelfde inkomen, niets te verliezen want krijgen momenteel niets teveel - zelfde pensioensysteem en tellen we dan gezellig die voordelen in natura bij het inkomen zodat we appels met appels vergelijken. Wedden dat ik al sminister op slag een 5miljard op de begroting ga overhebben ?
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 21 september 2015 om 12:39. |
|
![]() |
![]() |