Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 oktober 2015, 22:09   #41
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Piero Bekijk bericht
Vanaf 15 jaar krijgen ze van jou dus permissie. Dan ben je nog coulant SDX.
Maar wat vrouwen, jonger dan 18 jaar, zelf willen doet er niet toe? Het vrije Westen zal ze categorisch verplichten om celibatair te gaan leven tot ze 15 zijn? Waarom zou je gehuwde vrouwen jonger dan 18 jaar nog toelaten als vluchteling? Laat ze maar in de kampen in Turkije of Libanon.
't Is zo een beetje zoals al die andere kinderen die hier toekomen zonder familie. Dat zij allemaal paardjes van Troje. Ze weten dat ze niet in aanmerking gaan komen dus sturen ze hun kinderen vooruit met de wetenschap dat wij die niet zullen terug sturen. Eens die hier aanvaard zijn staat het hek wagenwijd open via familiehereniging. Slim bekeken voor hun asielweigering te omzeilen .
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2015, 22:12   #42
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
Nu, de Hollanders schijnen ondertussen ook wel tot de jaren van verstand te komen, en zijn wel van plan om hun standpunt over het herkennen van kindhuwelijken (of nog beter van een puber met een grijsaard, maw min of meer pedofiele huwelijken) te herzien.
Maar als we willen weten welke moraal de hudige maatschappij huldigt, zullen we eens een democratische rondvraag moeten houden. Maar geef de voorstanders van het herkennen van pedofiele huwelijken toch niet veel kans.
Pedofielen liggen nu eenmaal daar waar de slagen vallen.
Geef die mannen onderdak in een gevangenis tot dat hun vrouwen meerderjarig zijn. Dan is het probleem van te weinig opvang bij deze ook een beetje minder groot.

Laatst gewijzigd door Garry : 1 oktober 2015 om 22:12.
Oud 1 oktober 2015, 22:18   #43
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maori Bekijk bericht
Da's toch vreemd.
Ik denk aan huwelijken die hier vroeger niet legaal waren: denk aan het homohuwelijk. Moesten holebi's getrouwd zijn in Nederland, dan werd dat huwelijk in België toch ook niet erkend. Kan dit voorbeeld niet voor NL geven vermits zij het eerste land waren om het homohuwelijk te erkennen.
Ik stel bij deze de volgende vergelijking. Een volwassen Nederlander of Belg gaat op rijs naar Thailand en duit daar de koffer in met een minderjarige. Ginder geen probleem maar wanneer het hier uit komt wordt hij anders wel hier gestraft hoor. Al dat gelul van wettelijk niets tegen te kunnen doen is inet anders dan niets tegen durven doen. Daar zal het eerder op lijken.
Oud 1 oktober 2015, 22:46   #44
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Da's toch vreemd.
Ik denk aan huwelijken die hier vroeger niet legaal waren: denk aan het homohuwelijk. Moesten holebi's getrouwd zijn in Nederland, dan werd dat huwelijk in België toch ook niet erkend. Kan dit voorbeeld niet voor NL geven vermits zij het eerste land waren om het homohuwelijk te erkennen.
En wie zich in Thailand gaat amuseren met minderjarigen riskeert daarvoor hier ook van gestraft te worden. Dat gebeurt anders ook ergens ver weg in een ander land waar ze het allemaal niet zo nauw nemen met kinderverkrachting.

Dat ze eens stoppen met hun gezeik van hier wettelijk daar niets tegen te kunnen ondernemen, ...niets willen of durven ondernemen, daar gaat het om. Ze schijten nu al hun broek vol voor de reacties van die bende gelukzoekers .

Laatst gewijzigd door Garry : 1 oktober 2015 om 22:50.
Oud 1 oktober 2015, 23:36   #45
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vanaf 15 jaar krijgen ze van jou dus permissie. Dan ben je nog coulant SDX.
Maar wat vrouwen, jonger dan 18 jaar, zelf willen doet er niet toe? Het vrije Westen zal ze categorisch verplichten om celibatair te gaan leven tot ze 15 zijn? Waarom zou je gehuwde vrouwen jonger dan 18 jaar nog toelaten als vluchteling? Laat ze maar in de kampen in Turkije of Libanon.
Wat dacht je van pedofilie te bestraffen?

Zou dat te moeilijk geworden zijn?
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2015, 02:20   #46
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht

Ze volgen gewoon Mo en daar moet je respect voor hebben.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2015, 03:42   #47
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Benieuwd welke draai onze linkse rakkers hier weer aan gaan geven.
Geen probleem. We moeten de pedofilie en de mensen die er aan lijden leren begrijpen en tolerant zijn. Lees er de Salon maar eens op na, daar loopt een heuse campagne.

http://www.salon.com/2015/09/21/im_a...not_a_monster/

http://www.salon.com/2012/07/01/meet...who_mean_well/

http://www.salon.com/2011/08/17/pedophilia/

Slechts een greep uit hun publicaties.
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2015, 04:41   #48
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Was dat? Zou me niet verwonderen. Maar een ding is een voorstel. Een ander is het goedkeuren. Daar ligt de eindverantwoordelijkheid.
Democraat Nancy Pelosi kan de vraag of ongeboren baby's mensen zijn niet beantwoorden. Men moet zich van niets meer verbazen.

http://cnsnews.com/news/article/sam-...tend-respond-0
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2015, 09:28   #49
Piero
Perm. Vertegenwoordiger VN

Piero's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht

Te vaag voor wetgeving tot op heden. Maar doe je best om het gedaan te krijgen.

Bedoel je dat de EU in het Midden Oosten moet gaan berechten? dan kunnen er miljoenen mannen bij verstek veroordeeld worden. Lijkt mij niet praktisch uitvoerbaar. Wat ik bedoel: wees realistisch.
Piero is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2015, 22:02   #50
Patrick M.
Eur. Commissievoorzitter

Patrick M.'s schermafbeelding

Standaard

Een voorbeeld : ik ga als Belg naar Thailand en ik heb betaalde sex met een 14 jarig meisje en dat komt uit in België dan word ik hier aanzien als een pedofiel en dan word ik gestraft.
En ook in Nederland als het een Nederlandse toerist is.
Maar als 14 jarige kindbruidjes naar hun asielzoekende man komt in Nederland en die asielzoeker heeft sex met zijn 14 jarig kindbruidje dan kijkt heel de politiek de andere kant op.
Het is strafbaar in Nederland en in België, dus straft die asielzoekende man die zijn 14 jarig kindbruidje neukt.
Patrick M. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2015, 14:19   #51
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. Bekijk bericht
Een voorbeeld : ik ga als Belg naar Thailand en ik heb betaalde sex met een 14 jarig meisje en dat komt uit in België dan word ik hier aanzien als een pedofiel en dan word ik gestraft.
Maar als 14 jarige kindbruidjes naar hun asielzoekende man komt in Nederland en die asielzoeker heeft sex met zijn 14 jarig kindbruidje dan kijkt heel de politiek de andere kant op.
Het is strafbaar in Nederland en in België, dus straft die asielzoekende man die zijn 14 jarig kindbruidje neukt.
Beter nog, aanvaard ze niet wegens in strijd zijn met de Belgische of Nederlandse wetgeving.
Oud 4 oktober 2015, 17:43   #52
Patrick M.
Eur. Commissievoorzitter

Patrick M.'s schermafbeelding

Standaard

Maar de asielzoekers in België en Nederland willen zich niet schikken naar de Belgische of Nederlandse wetgeving.
Patrick M. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2015, 17:50   #53
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Ik stel bij deze de volgende vergelijking. Een volwassen Nederlander of Belg gaat op rijs naar Thailand en duit daar de koffer in met een minderjarige. Ginder geen probleem maar wanneer het hier uit komt wordt hij anders wel hier gestraft hoor. Al dat gelul van wettelijk niets tegen te kunnen doen is inet anders dan niets tegen durven doen. Daar zal het eerder op lijken.
Die indruk heb ik ook.

Sinds wanneer gelden wetten uit andere landen in Nederland? Of hier?
Stel je voor dat ze de wetten van die pokkenlanden hier allemaal gaan aanvaarden.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Maori is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2015, 20:51   #54
Piero

Piero's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Deze draad gaat niet over het bestraffen van seks met minderjarigen maar over de import van gehuwde minderjarige meisjes. Uw opmerking raakt kant nog wal.
Oud 4 oktober 2015, 23:04   #55
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar de asielzoekers in België en Nederland willen zich niet schikken naar de Belgische of Nederlandse wetgeving.
Wie 't hier niet naar zijn zin is, een postzegel op hun gat en terug naar afzender.
Oud 4 oktober 2015, 23:08   #56
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Die indruk heb ik ook.

Sinds wanneer gelden wetten uit andere landen in Nederland? Of hier?
Stel je voor dat ze de wetten van die pokkenlanden hier allemaal gaan aanvaarden.
Dat ze hun eigen wetten hier mee importeren. 't Ga nogal een circus worden dan.

Hier gelden onze wetten en niet akkoord, terug naar af en ge moet niet langs de kassa passeren.
Oud 4 oktober 2015, 23:13   #57
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Deze draad gaat niet over het bestraffen van seks met minderjarigen maar over de import van gehuwde minderjarige meisjes. Uw opmerking raakt kant nog wal.
Nee, het gaat erom dat ze in Nederland gaan staan beweren dat ze er wettelijk niet tegen kunnen optreden.

't Is niet van niet kunnen, 't is van niet durven, de stront borrelt gewoonweg boven hun broeksriem uit van de grote schrik van dat zooitje ongeregeld dat ze binnengelaten hebben.
Oud 4 oktober 2015, 23:27   #58
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard Ziet er heel gelukkig uit, vind je ook niet?

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...derbruid.dhtml

http://www.hln.be/hln/nl/35/Seks-Rel...-Geir-37.dhtml

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...jksnacht.dhtml

http://www.coolrun.co.kr/bbs/board.p...id=2656&page=6

Laatst gewijzigd door Garry : 4 oktober 2015 om 23:40.
Oud 4 oktober 2015, 23:55   #59
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard Hoe, ik dacht dat ze er niets konden tegen doen?

http://linkis.com/telegraaf.nl/Kamer...nel_af_va.html
Oud 5 oktober 2015, 08:08   #60
Piero

Piero's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Nee, het gaat erom dat ze in Nederland gaan staan beweren dat ze er wettelijk niet tegen kunnen optreden.

't Is niet van niet kunnen, 't is van niet durven, de stront borrelt gewoonweg boven hun broeksriem uit van de grote schrik van dat zooitje ongeregeld dat ze binnengelaten hebben.
Onzin. De wet die het nu toelaat voor immigranten is zonder dreiging of druk van buiten tot stand gekomen. Waarom? Uit respect voor andere culturen? Omdat in die culturen de meisjes geen tienerjaren kennen zoals in het Westen en ze niet kunnen kiezen voor zelfstandigheid? Betreft het alleen moslims of zijn er ook christelijke meisjes van 14 gehuwd? Hebben kerken een rol gespeeld omdat die het huwelijk heilig achten en omdat de bijbel echtscheiding verbiedt? We zullen er spoedig meer van horen.

Laatst gewijzigd door Piero : 5 oktober 2015 om 08:09.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be