![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() BigF, ik ben blij dat je een harde waarheid durft brengen. Soms is ouderwets echt niet slechter.
Geef mij maar een goed carbonstalen mes. Het roest, het zal bot worden, het zal verslijten, maar mits goed en trouw onderhoud kan het een mensenleven mee. En dat keramisch gedoe, dat kan ik zelf niet smeden. Ik moet er wel eens werk van gaan maken, want alleen bepaalde soorten keramiek zijn in staat een gietmal te vormen voor titanium. (en dan nu de zoektocht naar een inductiebron voor de Ti smelter)
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hoe komt het eigenlijk dat van warm water een mes bot wordt (of zo heb ik het me laten vertellen)
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() Detergenten kunnen metalen messen bot(ter) maken over verloop van tijd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Why ? Dat is zachte en taaie prul ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nah, geen mes, framedelen en pantserplaat voor mijn speelgoed, da's het idee.
![]() |
#48 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoiets misschien?
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zit iets in, er zijn chemische ontbraam-methodes, die zullen ook wel de scherpe kantjes van een mes afkrijgen zeker?
![]() |
#51 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() Bij inox is dat niet zo een issue, de Cr2O3 laag aan de buitenkant biedt wel wat bescherming.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aha!!
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit is wat ik graag onder de kerstboom zou vinden : een Kai Shun koksmes van de Kaji serie.
http://www.knivesandtools.be/nl/pt/-...htm#tabbutton1 Een prachtig mes, uiterst dun lemmet van 2,2 mm dik en aziatisch geslepen (kleine hoek van 16°) ![]() Hier de link naar een interessant artikel op welke criteria men een 'goed' koksmes kan beoordelen en waar nu net de verschillen zitten met een goedkoop koksmes. http://www.knivesandtools.be/nl/ct/w...-keukenmes.htm
Laatst gewijzigd door Pandareus : 1 oktober 2015 om 07:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sabatier.
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zouden die 'jongens' van het IS of de rituele slachters die ook gebruiken die messen?¿
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 1 oktober 2015 om 10:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe oud zijn die?
En ook niet vergeten, die bepaalde messen zijn de goedkope versie, die kosten niets in wezen.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 1 oktober 2015 om 10:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |