![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Wist niet dat het zo gevoelig lag olala! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Parlementslid
|
![]() Ach man ben jij nu een dokter of ben je het niet?!
Zo ja, wees er dan maar zeker van dat HEEL wat van uw collega's al tegen mij hebben verteldoff the record dan natuurlijk, dat de meeste van hun patiënten pure lijntrekkers zijn en alleen maar erop uit om op kosten van de gemeenschap thuis naar de teevee te kunnen kijken! Wat die hyperkinetische etters betreft, vroeger kwam dat niet voor en nu ineens wel! Dat zit 'm dus niet in de genen of in het organisme maar is puur cultureel bepaald. Wie zegt dat ik moord en brand schreeuw omdat ik geen sociale hangmat heb? Ik ben blij dat ik er geen heb dat houdt mij juist gezond. Of ben je op je pik getrapt omdat uw professie al 20 jaar lang niks aan mensen zoals ik verdiend heeft? Ken je de definitie van een gezond persoon? Dat is iemand die niet voldoende onderzocht is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Al enkele 100en jaren zijn we voldoende geciviliseerd om ertoe te komen dat een arts niet kan verantwoordelijk gesteld worden voor 'niet genezen'. Moest een arts verantwoordelijk kunnen gesteld worden, dan zou er geen intensieve zorgen bestaan en zou er niemand gereanimeerd worden. Dan zou jij, als je door het drukke werken een hartinfarct krijgt geen medische verzorging kunnen krijgen omdat de arts niet de verantwoordelijkheid zou willen dragen. Je hebt dan te weinig kans om te overleven. Wat zouden ze wel willen doen, allemaal ziektes uitvinden en belachelijk kleine aandoeningen zeer duur en zeer goed verzorgen. Dan zou de gezondheidssector pas verziekt zijn. Van zo'n uitspraken (en je denigrerende gedoe op mensen die hun leven spenderen aan het helpen van anderen (je maakt jezelf belachelijk door alle artsen over een zelfde kam te scheren)) Het Belgische systeem is misschien niet perfect, maar ze komen er wel van de hele wereld naar kijken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welneen, michr.oscoop! Jij zou toch sympathie moeten hebben voor de kleine zelfstandigen (die dokters toch zijn) ? Wat moeten die sukkels niet uitvreten om het hoofd boven water te houden? Net zoals alle andere kleine zelfstandigen: de goegemeente een hoop derrie aansmeren die in feite onnodig is. Wanneer we alles elimineren wat strikt genomen onnodig is, dan stort onze hele maatschappij in. En dan kan elke kleine zelfstandige bonen freten. ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als u absoluut de voortrekker van de verblinden en de onnozelaars wilt zijn, dan moet u zeker doorgaan met op dit forum uw vooroordelen omtrent gezondheid en behandelaars te spuien.
![]() |
![]() |
#46 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @ ToffeKnol
Natuurlijk situeren artsen zich in het volledige inkomensspectrum. Ik wilde enkel michr.oscoop erop wijzen dat hij voor alle zelfstandigen dezelfde ethiek mag hanteren. ![]()
![]() |
![]() |
#48 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#49 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn avatar is een momentopname uit het boeiende leven van Superstaaf® Eerlijkheidhalve erbij vermelden dat zelfs mijn eigenste vader mij op de originele foto (formaat A3!!!) niet herkent............. ![]()
![]() |
![]() |