![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En wie zit er in een machtspositie in de overheid ? Zijn alle schooldirecties , ministeries , raden van bestuur enz.... dan ontslagen en vervangen sinds een dik jaar ? Wel degenen die daar door de linkse kerk gedropt zijn , zitten daar nog steeds . Nu hebben ze echter nieuwe meesters , en dat werd tijd . Maar ze vinden de nieuwe meesters niet leuk , dus janken ze . |
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Schepen
|
Citaat:
En BDW gaat gewoon verder met zijn strategie. Waarom mensen geruststellen terwijl je ze bang kan maken ? Angst is de best verkopende strategie en hij weet het als geen ander. Dus wees maar een angsthaas ! |
|
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Schepen
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Nu zwak je dat verhaal wat af. De bottom line blijft echter dat wie dit beleid wel toejuicht dat wel degelijk kan uitspreken zonder problemen. Uw samenzweringstheorieën zijn op niks gesteund. Ik krijg er een tegengesteld gevoel bij. U discours houdt een ondertoon in dat er beter een zuivering zou gebeuren. Uw post is verontrustend voor wie links is. Noem ze "linkse kerk", uit wat loze beschuldigingen. |
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Werkzoekenden leven wel degelijk in angst om een sollicitatie te doen bij een linkiwinki . Er werken dan ook geen VB-ers bij de VRT . Ik juich dit beleid niet toe , maar ik ben echt bang voor het alternatief . "Van de regen in de drop" is hier een gepaste term . Ik zie enkel de profiteurs eisen stellen , en de begeleiders van de profiteurs hen daarin steunen . Ze zijn echter geen meerderheid . Ze zijn alleen een meerderheid in bepaalde sectoren . En dat zijn zeker geen belastingbetalende sectoren . |
|
|
|
|
|
|
#46 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Eens je werkt wordt er al eens over politiek gesproken. Dat wel. Maar bijzondere gevolgen heb ik daar nog niet van gezien. |
|
|
|
|
|
|
#47 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Raar hé . |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De linkse kerk gaat dat niet alleen doen. Het streefdoel van alle Vlaamse partijen behalve het VB is 60 miljoen vreemdelingen naar Europa te halen tegen 2050.
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Geen idee. Het was niet één persoon, maar het waren er drie. Zoals ik zei, het ging niet over politiek. N-VA bestond nog niet. VB wel.
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#52 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
1) Als je beweert nooit bij de VRT te hebben gesolliciteerd, hoe weet je dat dan? 2) Als het niet de VRT was, bij welke van jouw sollicitaties ben je dan wél gevraagd naar je politieke voorkeur? |
|
|
|
|
|
|
#53 | |
|
Banneling
|
Citaat:
2 , Ik kijk nog zelden naar de VRT omdat het linkse gedachte-goed bijna van het scherm druipt . 3 , Dat zijn uw zaken niet . Ik hoef niet te bewijzen wat algemeen geweten is . |
|
|
|
|
|
|
#54 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De rechtse krant de tijd bereid ons ook vandaag weer voor op wat komen gaat. Citaat:
We worden allemaal genaaid door degenen aan de top. En vergeet het dat aan die top veel 'linksen' zitten. Rechts is namelijk zoveel handiger om aan de macht te blijven. Links kan nogal eens voor herverdeling van rijkdommen gaan namelijk, alhoewel dat in de praktijk in Europa niet veel meer voorkomt. Ze hebben links hier goed onder controle. Voor de rest worden we gewoon tegen elkaar opgezet met heel dat links rechts gedoe. Het gevoel dat we iets te zeggen hebben ondertussen dat er verdeeldheid gecreëerd wordt. Veel plezier ermee. Met de links rechts verdwazing bedoel ik. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 8 oktober 2015 om 18:25. |
||
|
|
|