Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 oktober 2015, 14:58   #41
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Wat een bijzonder eigenaardig idee !
Heb al veel water in de wijn gedaan een heel leven lang op alle gebied hoor, maar toch ben ik niet met ALLES akkoord in de maatschappij en in de wereld , ben ik zonder reden aangevallen door het echte crapuul kan ik er echt niet meer mee lachen en schrik ik ook niet meer terug , buik er van vol de laatste jaren...sorry hoor.

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 12 oktober 2015 om 14:59.
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2015, 15:03   #42
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Goed voor jou dat er condooms bestaan, of dat je vrouw zich destijds liet steriliseren.
de pil was toen feitelijk nog zo slecht niet als jong meisje indertijd, ik heb er geen spijt van , maar een spiraaltje kan ook , natuurlijk heb je van die konijnen die erop los neuken zonder brains, ja
Oud 12 oktober 2015, 15:08   #43
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky Bekijk bericht
Citaat:
Omdat het de essentie is van ons bestaan. En om onze pensioenen te kunnen betalen, al zullen al die asielzoekers ons daarbij ook wel een grote steun zijn.

Dat speelt geen rol, het gaat om het vervullen van de kinderwens waarbij mensen enkel naar het vervullen van hun persoonlijke wens kijken, dat is wat telt.

Volgens de algemene, geaccepteerde standaard moet je trouwen, een huisje kopen en een 2 tal kinderen kopen. Veel mensen spiegelen zich daaraan, zien dat bij anderen mensen en als ze er niet aan voldoen, voelen ze zich ongelukkig. Het zit dan ook voornamelijk in het hoofd.
Vrouwen hebben ook een biologische kinderwens en velen gaan heel ver om die in vervulling te kunnen laten gaan.
Dat zullen ze niet , ze zullen Meer Kosten Dan Ze OP gaan brengen Zijt Dat Maar Zekers . Die leeglopers die er op uit zijn om hier de rest van het vet op te peuzelen de Droomklaplopers noem ik ze. foert ik geloof er niet in. De essentie van een bestaan ja zou kunnen, al dat ik het persoonlijk meer zie als een beetje pech hebben "geboren worden " want het is een hard leven vol ellende voor velen onder de mensen....

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 12 oktober 2015 om 15:11.
Oud 12 oktober 2015, 15:10   #44
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
de pil was toen feitelijk nog zo slecht niet als jong meisje indertijd, ik heb er geen spijt van , maar een spiraaltje kan ook , natuurlijk heb je van die konijnen die erop los neuken zonder brains, ja
Vrijen blijft nog steeds plezant.
Geboortebeperking was destijds een probleem van de vrouw, dito ongelukje.
Ondertussen is er voor een man geen reden meer om niet gedeeltelijk verantwoordelijk te zijn.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be