![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() K5
![]()
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() K10
![]()
![]() |
#44 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat die moslima erbij zal zijn kon je toch van in 't begin al raden?
Verhulst wil de gigantische islamitische groeimarkt in de lage landen niet mislopen hoor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Met een Marokkaanse die wijn drinkt, in korte rokjes loopt en een negervriend heeft? ![]() ![]() Zeker en vast een rolmodel voor de Marokkaanse gemeenschap. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
De jury beslist !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenlijk zijn er maar een paar goede combinaties mogelijk.
![]() ![]() ![]() Of ... ![]() ![]() ![]() Waarbij je in de laatste combinatie Hanne ook voor Lauren zou kunnen wisselen. Of maak er gewoon K4 van zoals ik in #8 al schreef. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze zien er precies allemaal wat achterlijk uit. Of was dat een voorwaarde om mee te doen ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik vind ze er voor het kinderpubliek best leuk uitzien want daar gaat het tenslotte om, de kindjes. Ik hoop dat die meisjes ook goed beseffen, dat als ze het mochten winnen, ze alle dagen voor een niet te onderschatten taak/opgave staan. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen idee, ik vond het niet de moeite om die naam te onthouden. Haar religie kwam niet ter sprake in het programma. Ze was in elk geval niet uitgedost als moslima.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 29 oktober 2015 om 15:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Aw mijn oren
Nora als halve finaliste terwijl ze geen halve noot juist kan zingen
![]() |
#54 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nora is net de revue gepasseerd: als die na dit kattengejank er nog door is, dan staat het vast dat de boel verkocht is. En als ze inderdaad lid wordt van K3, dan koopt dit gezin NIKS MEER van K3.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 30 oktober 2015 om 22:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gaat tot hiertoe best eerlijk.
Nora en Demi liggen eruit, hebben het nog lang mogen volhouden want die hadden er de eerste keer al moeten uitgaan. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Europees Commissaris
|
![]() Bs'd
Wat doet die Hanne daar eigenlijk tussen? Ze is niet lelijk maar toch ook niet echt een K3 meisje, qua zang vind ik daar niets speciaal aan en persoonlijkheid lijkt me ook ver weg bij haar. Gewone doorsnee meisje toch? Vreemd dat zoiets top 6 kan halen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U bent blijkbaar Nora-fan ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |