![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En ten tijde van de oorlog tussen Irak en Iran kreeg Irak ook materiaal van de Amerikanen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() laat ons hier maar zwijgen over het buitenland
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ge moet hier nog een beetje komen dreigen stukske Blubber. Of betekend BUB = Bijzonder Unfaire Belgen mss. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim. Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim. Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Gouverneur
|
![]() Als je rekent van 11,1 miljard en 60% werkenden dan betaalt iedereen die werkt meer dan 3000€ per jaar aan de walen
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Juist, alleen bestreed de VS de revolutionair Iran en de USSR niet enkel om ideologische of morele redenen, maar ook om strategische en financiele redenen. Met andere autoritaire regimes als dat van de Shah en de Taliban kon men immers in olierijk gebied wel lucratieve contracten afsluiten. Ook in het Irak van de 80er jaren is uit het westen naar hartelust geinvesteerd geweest. Mijn punt is dat de VS zowat de laatste is die de moraalridder moet gaan uithangen, zij laten zich enkel drijven door geld, waar zitten ze anders nu om de mensen in Pakistan en Myanmar te bevrijden van hun dictatoriale regimes? [/size] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Leg me ook eens uit waarom men met geen woord rept over het terugverdieneffect, d.w.z. de miljarden-aankopen die Franstaligen doen in Noord-België (winkelen, kusttoerisme, onroerende goederen, diensten, etc)? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]()
Professor en historicus Luc De Vos: (...) België en 's lands belangen zijn al langer een utopie. Niemand ijvert ervoor. Het land bestaat nog bij gratie van de monarchie en de nationale voetbalploeg. Restanten uit een verleden, zonder slagkracht in de moderne politiek (...), HLN, 23/9/2004, p.12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Heb reeds vele getallen gehoord de laatste dagen in diverse forums,
21 miljard voor wallonie, 11 miljard voor wallonie, 6,6 miljard voor wallonie Nu blijkt het uiteindelijk maar 6,6 miljard te zijn voor wallonie EN brussel samen. Dit is voor ons rijke vlamingen, een van de rijkste regio's in de wereld toch wel een habbekrats zeker. En dan nog te bedenken dat dit van bedrijfsinkomsten afkomstig is, het kost aan de bevolking niets,louter onbaatzuchtige collective solidariteit Laatst gewijzigd door janPieter : 21 oktober 2004 om 20:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Vreemdeling
|
![]() Dat dit door sommige nog wordt ontkend, de belgicisten zijn blijkbaar de complete waanzin nabij.
Hoe zou Vlaanderen er voorstaan als die elk jaar 11.3 miljard euro zou krijgen? En dan zijn er nog mensen die durven beweren dat Vlaanderen bulkt van het egoïsme, welke regio ergens ter wereld heeft ooit zoveel afgestaan, aan een anderstalige regio? die ons dan nog behandeld als vuil, zoals uit de onze welgekende geschiedenis blijkt.... Laatst gewijzigd door Fezz : 21 oktober 2004 om 20:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Doen! Es kijken hoe die gabbekrats dan overkomt bij je....
![]() |
![]() |
#59 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door zorroaster : 21 oktober 2004 om 23:56. |
|
![]() |
![]() |