![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Beetje hypocriet en achterbaks vind ik het allemaal van u. Als een marokkaan u bloemen komt verkopen zal u waarschijnlijk niks zeggen en gewoon wegkijken, maar hetzelfde zeggen als hier. Neen, dan bent u een goede burger zeker.
"1 op de 4 vlamingen is racist. Je mag fier zijn op uw vlaanderen" Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden". Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
9: Al gezien wat blanken met uw eten uitspoken ? Wij weten gewoon iet meer, en doen het iets geniepiger. Andere stickers op de vervaldatums zetten bij diepvriesproducten, het DNA patroon van de voedingswaren vernietigen,... Zij weten tenminste nog WAT ze eten (zelfs al is het niemeer goed) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
"1 op de 4 vlamingen is racist. Je mag fier zijn op uw vlaanderen" Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden". Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
hoewel de mens intelligenter en beschaafder is dan bavianen, en de baviaan op alle vlakken de baas is, is de baviaan agressief en onvoorspelbaar. hij kan plots woest worden en gemeen bijten. en van de dierenbescherming is het verboden om bavianen ook maar een haar te krenken, dus mag je je bijna niet verdedigen. ![]() Laatst gewijzigd door Mitgard : 23 oktober 2004 om 20:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ja, omdat er een paar moslim-extremisten in bagdad auto´s laten ontploffen. Ga daar wonen en je kent de definitie van angst wel. En maar zeggen dat elke vreemdeling ons hier beroofd en ons belastingen opeet en dergelijk, ook een beetje kortzichtig. Deze week nog was er een inval in die afterdance-discotheek "cream". 77 van de 94 aanwezigen waren onder invloed van drugs. (bijna 81% nota bene). En er zijn ook massaal veel wapens aangetroffen. Van boksijzers over vlindermessen tot wapens. En er was geen enkele vreemdeling aanwezig, enkel echte vlaamse jeugd. Maar ja, dat is allemaal niet belangrijk. Zij zullen wel geen auto´s opblazen in Kapelle-op-den-Bos
"1 op de 4 vlamingen is racist. Je mag fier zijn op uw vlaanderen" Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden". Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande. Laatst gewijzigd door Bakkebaard : 23 oktober 2004 om 22:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik kwam er juist aan wanneer het gebeurt was,ge moet eens aan die kassiersters en de aanwezige mensen vragen hoe zij zich voelden. Als u dan toch denkt dat wij kortzichtig zijn zal ik u de nationaliteit van de daders maar niet meedelen zeker. Gaat gij mij hier nu zeggen wat ik van u mag of niet mag mss. Als ge commentaar hebt wegens zulke zaken word ge ingedeeld bij rechts en als ge een beetje teveel zegt over de blokkers dan zijde ne linkse kwiet. Wilde gij ne keer deftig mijn kloten kussen,onnozel manneke |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik breek niemand af ,en ik ben geen racist! Maar als ge bewust zaken moet gaan verzwijgen die ook dagelijks gebeuren,en die niet zijn gedaan door Autochtone Belgen dan ben je verkeerd bezig. u steekt mij in een hokje,zo van hij spreekt negatief over Allochtonen hij zal dan wel extreem zijn of tot de Orde van de Extreme blokkers behoren. U zal mij nooit extreme uitspraken horen doen,maar als we de waarheid al moeten verzwijgen is het ver gekomen. Het is nu eenmaal een feit dat zij procentueel meer misdaden begaan dan Belgen,moet ik dan omdat u het zegt de waarheid gaan verdraaien? Natuurlijk gebeuren er door belgen ook misdrijven,er is niemand die dit ontkend,maar met uw visie kan ik het onmogelijk eens zijn,u stuurt aan op een discuttie,om dan te kunnen zeggen "kijk eens mensen" ik heb een nieuwe Racist gevonden. Uw blik op de wereld is eng,en u gaat totaal op in uw enge wereld,zonder rekening te houden met de echte wereld,de ruwe wereld,de wereld zoals hij is. En u heeft mij kwaad gemaakt door uw hokjesmentaliteit als men eens niet denkt zoals u. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
En heb ik ooit gezegd: " u bent een racist!"? Ik heb zelfs nooit een woord gezegd over u. Gewoon een repliek gegeven of een verdere aanvulling. Ik heb u nooit aangevallen zoals u hier komt doen en beweren. Moest het toch zo zijn, mag u gerust eens een voorbeeld geven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Staatssecretaris
|
![]() Waren de vreemdelingen maar wat meer als u niet waar.
Wat bedoeld u daardan mee? |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Staatssecretaris
|
![]() Ja, omdat er een paar moslim-extremisten in bagdad auto´s laten ontploffen. Ga daar wonen en je kent de definitie van angst wel. En maar zeggen dat elke vreemdeling ons hier beroofd en ons belastingen opeet en dergelijk, ook een beetje kortzichtig.
en bovenstaande komt ook niet van u zeker! |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
<SPAN lang=NL-BE style="COLOR: #465473; mso-ansi-language: NL-BE">Ik herhaal nog is,wat wordt er gedaan om een exode van onze jonge gedipomeerden en dynamische jongeren hier in Belgie tegen te houden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim. Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlamingen zijn door en door slecht. ’t Zijn racisten. Ze geven vreemdelingen geen enkele kans. Ze kunnen zelfs niet verdragen dat ze bestolen worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |