![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik geef alleen andere verspreidingsmethodes voor ziektes aangeduid als SOA's weer. Nu geef ik u eens gelijk, dat echte monogamie een prima methode is om SOA's in te dijken, is het weer niet goed. Ja, zelfs zonder een ironische, sarcastische of cynische ondertoon. Het is effectief een goeie en doordachte methode om dat soort van ziektes niet te verspreiden. Maar het is wel tegen de menselijke natuur in.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 14 november 2015 om 00:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wacht even, dus wanneer je maar veilig seks hebt, is er geen sprake van losbandigheid, nou dank u wel!
Laatst gewijzigd door alice : 14 november 2015 om 02:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
hoe het hier wordt voorgesteld ivm dit draadje: https://www.youtube.com/watch?v=xuj8E1sbLW4
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 14 november 2015 om 04:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() Als dat zo is, waarom zijn wij dan jaloers als onze vrouwen (teveel) aandacht aan een ander besteden?
![]() Ik heb het hier niet over gewoon aandacht besteden, maar zoiets waar Chemistry aanwezig blijkt te zijn. Fonkeltjes in de ogen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb dus geen enkel probleem met het Christendom. Hoewel sommige delen beter niet vernoemd worden, en dat doen ze gelukkig ook niet meer. Binnenkort Sinterklaas ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ongetwijfeld kan het ook op andere manieren doorgegeven worden, maar uit uw schampere opmerking naar het einde lijkt de overtuiging te spreken dat SOA's in grote mate worden verbreid door die andere "verspreidingsmethodes".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mooi, maar de verwoording van uw berichten liet dat alvast niet vermoeden. Nu weten we dus dat u de oproep van de Kerk wel als waardevol beschouwt in de strijd tegen SOA's: wees monogaam. Mooi. Het wordt steeds mooier.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
spreekt u hier wel over een redelijk zeldzame, en ook triestige zoutloze, hypothese. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zo'n oproep is even waardevol als de oproep om je auto thuis te laten staan, om verkeersongevallen te voorkomen. "A ship in harbor is safe, but that is not what ships are built for. " John A. Shedd .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ongetwijfeld kan zich dat voordoen, maar ik zou wel eens willen weten hoeveel % van de SOA-besmetten in die situatie zitten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, hoor, zo'oproep is even waardeloos als stellen: "Hou u aan de verkeersregels en de kans op ongeval zal heel klein zijn."
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar vermits de hemel niet bestaat, sta je daar maar voor lul. Ok, die lul is dan niet besmet; dat is een voordeel. Dat je ook kunt trachten te bereiken door zeer gedisciplineerd om te springen met rubbermateriaal. Spijtig allemaal. .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien omdat ik eens een voordeel van relidioterie opgegeven heb misschien? Maar het is duidelijk. U gelooft in de maakbare mens.
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb niet de indruk dat er velen moeite en tijd hebben genomen om de studie te lezen waarnaar ik verwees. Indien u tot die zeldzamen behoort, hoor ik graag welke conclusie u er wel uit wil trekken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |