![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En trekken kunnen ze. Want de dotaties zijn niet van de minste. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Minister-President
|
![]() Als men de wanhoop nabij is, gaan de vetbetaalden bleiten bij de koning. Dat is niets nieuw maar wel bijzonder pijnlijk voor N-VA.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom daar dan geen gebruik van maken ? Zo zot zijn we nu ook weer niet. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Minister-President
|
![]() Absoluut. De samenwerking tussen de beide veiligheidsdiensten verloopt uitstekend, geen vuiltje aan de lucht, maar verdient toch een pouchke. Ons land staat al voor aap in het buitenland en de situatie is niet langer houdbaar. De Marokkaanse koning kent Jambon helaas niet. Houden zo. Met een naam als Jambon, maak je niet meteen een goede indruk op de Marokkaanse koning. Koning Philip daarentegen opent deuren.
Laatst gewijzigd door Jakko : 24 november 2015 om 20:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#46 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() is het niet met die attitude dat we nu geraakt zijn waar we zitten met de EU mss ??? ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 25 november 2015 om 09:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Nu is het best mogelijk dat 'the King' (die op politiek vlak) niets te zeggen heeft, de hete patat en blunder, gewoon heeft doorgeschoven!? Het 'gezichtsverlies' zal hem echter niet ontgaan met een bedankje van 'de premier' ![]()
![]() |
![]() |
#54 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zag ik gisteren nog een stukje van een uitzending waar iemand kwam in vertellen dat er al van in de jaren '70 Marokkaanse spionnen in ons land zitten. Niet alleen Marokkaanse volgens de brave man. Hij wist het te vergelijken met James Bond.
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |