![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Laat anders Pandareus maar gewoon antwoorden, Anna.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Gouverneur
|
![]() Veelzeggend verhaal alweer. Wat kunnen we vaststellen:
1) Het verhaal dat Alde'meh oorspronkelijk vertelde bleek een zeer eenzijdige versie waarin hij zeer gericht bepaalde feiten verzweeg. In die zin deed deze casus mij sterk denken aan de zaak rond Yassine Channouf (zie: http://www.standaard.be/cnt/dmf20141028_01346769). Men vertelt een verhaal waaruit moet blijken dat men 'zo maar' opgepakt wordt zuiver op basis van uiterlijke kenmerken terwijl achteraf blijkt dat er wel totaal andere redenen waren voor de politieacties. Dit opzettelijk verkeerd voorstellen van de feiten maakt dat ik de eerlijkheid van dit soort figuren sterk in twijfel trek alsook de rest van het verhaal. 2) Het argument dat hij 'bekend' is ontgaat mij ook volledig. Wat zou dat hebben moeten wijzigen aan het politieoptreden? Beweert men nu dat 'bekende' mensen een andere aanpak moeten hebben en dat de politie dan een soort portfolio moet hebben en kennen van alle 'bekende' mensen? Wat voor onzin is dat nu? Conclusie is simpel, leugenachtige voorstelling van de feiten (waar je dus ook vragen kan hebben over alle andere beweringen) en heel rare autoriteitsargumenten die totaal niet opgaan. Zeververhaal dus.
Laatst gewijzigd door doremi : 3 december 2015 om 10:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Agenten filmen = concrete aanwijzing om iemand aan te houden...
Ahahaha, de terroristen zijn al flink baas in België. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#49 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Hoe zien we dat concreet?
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En zo hoort het. Tenminste als ze daarna het land worden uitgegooid.
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou zeggen: misson accomplished, want vooraf had ik nog nooit van die crypto-jihadist gehoord...
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Liever blode Jan, dan dode Jan.
Laat jij je maar lekker pakken door moslims met een opgeblazen gevoel. Ik zal dan wel zolang nodig een Hollands vlagje in mijn logo voeren, en intussen denken:"Alweer een naïeve Kees minder!"
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Is de redenering niet eerder logisch dat bij zo goed als elk signalement er gemiddeld x-aantal 'verkeerde' mensen worden aangehouden/gecontroleerd en dat er voor bepaalde mensen met bepaalde uiterlijke eigenschappen meer signalementen (en dus de facto meer fouten) zijn. Persoonlijk geloof ik eerder in de zuivere statistiek dan in 'ethnic profiling'. Net als racisme beweer ik trouwens niet dat het niet bestaat, wel dat allerlei zaken die er niets mee te maken hebben onder die noemer worden geplaatst. Ik blijf de vraag stellen, wat verwachten mensen die dit soort gevallen ethnic profiling en dus een probleem noemen dat er gebeurt? Dat men pro forma telkens enkele zwart-afrikanen, homoseksuelen, Oost-aziaten enz opzij neemt om een soort equilibrium te hebben? Dit alles om de enige logische conclusie te ontwijken dat hetgeen men ethnic profiling noemt gewoon een logisch gevolg is van de grotere groep (kwalitatief) probleemgevallen bij bepaalde bevolkingsgroepen?
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tsja, Bobke, de moslimknuffelaars zijn nog steeds heel snel in hun poco-reet gebeten, zeker wanneer hun chouchoukes eindelijk eens de behandeling krijgen die ze verdienen.
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als de moslims volgens hun boekje leven, dan moeten wij al eens sneller ons (wet)boekje bovenhalen.
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 3 december 2015 om 12:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Minister-President
|
![]() Goeie vraag, op die manier maakt ge u wel verdacht, al goed dat ze hem achteraf te pakken hadden.
Volgens mij een bewust provoceerde actie van die gast. Laatst gewijzigd door alberto : 3 december 2015 om 13:16. |
![]() |
![]() |