![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Maar als je denkt dat je als je bv. een weekendje =>fatsoenlijk<= gaat stappen in Amsterdam er met minder dan €750 vanaf komt, dan is dat natuurlijk een illusie. Je wil een vrouw die je respecteert toch niet onderbrengen in een of ander 3-sterrenhotelletje? Je moet 3x uit eten per dag, van het ene cafeetje naar het andere met daartussen niets anders dan winkels ... Doe je dat niet, dan ben je geen gentleman of een gierigaard, terwijl het wijf de portemonnee stijf gesloten houdt. Gemakkelijk, toch? Zou ik ook best wel willen! Da's geld verbranden alsof het aan de bomen hangt, zelfs voor de meer gegoeden onder ons. Het wordt verwacht en geëist zonder dat daar zelfs nog maar over mag gesproken worden. Anders ben je een loser die een vrouw niet de baas kan, zoals Marie de Kostster al tig keer als "argument" heeft aangehaald. Wat is dat nu voor onzin? En waarvoor? Omdat je dan MISSCHIEN eens aan d'r preut mag likken? Omdat ze je handje vasthoudt in de winkelstraat? Bekijk het nu eens puur rationeel ... Het is gewoon achterlijk en vrouwen weten dat natuurlijk ook. Daarom krijg je er dan ook nul komma nul respect voor terug. Ja, zelfs al gooi je het over de culturele boeg (welk doorsnee wijf geeft daar nu een zier om) dan ben je gerooid. Het rijksmuseum is al iets van €17 per persoon. Da's bijna 1500 oude Belgische Frank voor een fucking museum ... in fucking Amsterdam. Dit is dan nog maar vertier voor twee. We hebben het nog niet gehad over wat een wijf zo moet kosten aan kappers, parfumeries, schoeisel, lingerie, manicures, pedicures, uitjes met de vriendinnen, uitjes met de schoonmoeder ... enz. En dan hebben we het al zeker niet gehad over de echte financiële stroppen zoals hypotheken, leven in stijl, vervoer, belastingen, voeding, onderhoud, scheidingen ... Los hombres para ganar y las mujeres para gastar (de mannen mogen ze verdienen en de vrouwen geven het uit), zeggen ze in Spanje. Zo is het en niet anders. Het wapen is het al dan niet verstrekken van (veelal geveinsde) interesse, "liefde" of intimiteit en dat is wat er zo verwerpelijk aan is. Maar omdat iedereen dat gewend is, moet je er maar als een blind schaap aan mee doen. Een vrouw heeft er niet de minste moeite mee om lastig te gaan doen of een man te laten vallen wanneer ze hem niet meer kan gebruiken. Een man zit helemaal andersom in elkaar. Als hij een vrouw ziet die het moeilijk heeft, maar waarvoor hij wel veel kan voelen, dan zal hij haar in huis nemen en behandelen als een koningin. Een vrouw heb ik dat eigenlijk nog nooit weten doen. Ga jij maar eens als een berooide stumper door het leven en kijk dan eens hoeveel vrouwen je nog zo kunt aantrekken. NUL KOMMA NUL. Een knappe, lieve, attente armoezaaier of een lelijke, onverzorgde rijke stinker? 99% van de vrouwen (ik heb het niet over jonge grietjes) gaat gegarandeerd voor optie B. Laatst gewijzigd door Stormram : 6 december 2015 om 13:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw beschrijving lijkt me enorm accuraat en uit het (je?) leven gegrepen...
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Het zijn allemaal "golddiggers", hoe je het nu ook draait of keert. Alsof het bij iemand anders verschillend zou zijn. De ene is er zich van bewust, de andere niet en daar ligt het verschil. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @ Stormram
Ik citeer uw post 41 niet. Ik word gewoon ziek van de vieze woordjes die veel infantiele mannen hier op het forum rondstrooien als waren het bewijzen van hun stoerheid, slimheid en meerwaardigheid. Dus worden die door mij niet herhaald. En verder? Uit uw woorden leer ik dat vrouwen slecht zijn en mannen ocharme onschuldige slachtoffers. De arme mannen worden werkelijk uitgebuit, op het randje af mishandeld door hun dwingende vrouwen! Terwijl het duidelijk is dat mannen beter en intelligenter zijn. En toch ringeloren die “wijven”, zelfs de “doorsnee wijven”, probleemloos hun stumpers van mannen! Euh … ziet u de tegenstrijdigheid van uw woorden zelf niet?
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leave Stormram alone !!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals van die mannen die euromillions winnen en het is al na een jaar op. ![]()
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oei!
![]() ![]()
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 6 december 2015 om 16:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens mij zal een hoer niet snel dakloos zijn
![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 6 december 2015 om 16:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoewel met de vrouwen die jij omschrijft ik nog niet zo veel ervaring heb gehad. Ik ben dan ook terug jonkman nadat ik over drie maanden een punt heb gezet achter de relatie (lees: et mens eb buitengeschot). Ik had die relatie ook niet opgevat als iets duurzaam of dergelijk. Het concept van gezin stichten daar volgde ik zo niet in.
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Veel meer dan een sympathieke opa zal je niet zijn in hun ogen. Je moet Vlaanderen niet vergelijken met Brazilië Cuba of Thailand ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 6 december 2015 om 17:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met alle respect voor de vrouwen van boven de veertig dat is mijn ding niet. Als ik uithaal dan is het doorgaans prijs en dat zijn dan vrouwen rond de dertig en geen lelijke mormels. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ik snap dat niet. Wat is het probleem met 50-50? als ze werkt en/of een inkomen heeft. als je ze moet onderhouden, ga dan voor een andere. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat laatste noem ik geen risico's nemen, dat is gewoonweg pure domheid. Iedere snul kan een loterij winnen, self made miljonairs blazen hun hele vermogen er niet in één jaar door.
|
![]() |
![]() |