Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

Discussietools
Oud 22 december 2015, 07:44   #41
Peche
Banneling

Standaard

Ook niet in mijn naam.
Wij hadden beter Griekenland gered in plaats van aan buitenlandse politiek te doen.
Schaam zij die deelnamen aan deze buitenlandse acties, iedere aanslag is op hun naam.
Peche is offline  
Oud 22 december 2015, 07:50   #42
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Hypochonder's schermafbeelding

Standaard

Wat mij veel meer op de zenuwen werkt in dergelijke winkels is dat er daar veel types komen die zowel aan de winkelrekken als aan de kassa zeer dicht bij je komen staan. Iemand die dat doet duw ik ofwel weg of wordt uitgescholden. En het ergste is dat zo'n volk het meestal niet doorheeft dat ze mijn personal space verzieken met hun nabijheid.
Hypochonder is offline  
Oud 22 december 2015, 07:50   #43
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Ook niet in mijn naam.
Wij hadden beter Griekenland gered in plaats van aan buitenlandse politiek te doen.
Schaam zij die deelnamen aan deze buitenlandse acties, iedere aanslag is op hun naam.
Dat ben ik nog niet zo zeker. Die (IS) islamieten zijn gek genoeg om ook zonder bemoeienissen van het Westen, onze regeringen zeg maar, hier aanslagen te komen plegen in de naam van de islam.
Skobelev is offline  
Oud 22 december 2015, 07:54   #44
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Dat ben ik nog niet zo zeker. Die (IS) islamieten zijn gek genoeg om ook zonder bemoeienissen van het Westen, onze regeringen zeg maar, hier aanslagen te komen plegen in de naam van de islam.
Ze pleegden enkel aanslagen in landen die daar bommen smijten.
Dat zou een signaal moeten zijn.
Peche is offline  
Oud 22 december 2015, 08:02   #45
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Wat mij veel meer op de zenuwen werkt in dergelijke winkels is dat er daar veel types komen die zowel aan de winkelrekken als aan de kassa zeer dicht bij je komen staan. Iemand die dat doet duw ik ofwel weg of wordt uitgescholden. En het ergste is dat zo'n volk het meestal niet doorheeft dat ze mijn personal space verzieken met hun nabijheid.
Ge moet leren duwen he.
Zo ben ik eens omver gelopen tijdens het uitstappen van het OV.
Gebeurde gene tweede keer, ik pak nu het perfecte midden en steek desnoods mijn arm uit als iemand zich er tussen wringt.
Manieren leren he Hypochonder, ze gaan het zichzelf niet leren zenne.
Anders zaten ze niet hier aan te modderen.
Peche is offline  
Oud 22 december 2015, 08:11   #46
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ge moet leren duwen he.
Gebeurde gene tweede keer, ik pak nu het perfecte midden en steek desnoods mijn arm uit als iemand zich er tussen wringt.
Zondag had ik het aan de stok met zo een bleke bruine. 'k Sta te wachten aan het benzinestation als die kwispel nog voor mij komt gereden in plaats van zijn beurt af te wachten.
Uiteraard hem er op aangesproken en gevraagd of in zijn land elementaire beleefdheid onbestaande was.
Toen was het hek van de dam.
hij : "This is my country"
ik : "The hell it is, you don't even speak the fucking language"
hij : "You are a racist"
ik : "And proud of it motherfucker!"

Toen riep zijn gehoofddoekte iets in hun dieventaaltje en heeft hij verder gezwegen, is ingestapt en vertrokken.

Bruin import uitschot....
Skobelev is offline  
Oud 22 december 2015, 08:19   #47
Peche
Banneling

Standaard

We zouden die masaal lesjes moeten leren en als iemand zegt "this is my country" hem er met zijne kop tegen duwen. "you better respect it than bia...."
Peche is offline  
Oud 22 december 2015, 15:02   #48
PORSCHE
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Zondag had ik het aan de stok met zo een bleke bruine. 'k Sta te wachten aan het benzinestation als die kwispel nog voor mij komt gereden in plaats van zijn beurt af te wachten.
Uiteraard hem er op aangesproken en gevraagd of in zijn land elementaire beleefdheid onbestaande was.
Toen was het hek van de dam.
hij : "This is my country"
ik : "The hell it is, you don't even speak the fucking language"
hij : "You are a racist"
ik : "And proud of it motherfucker!"

Toen riep zijn gehoofddoekte iets in hun dieventaaltje en heeft hij verder gezwegen, is ingestapt en vertrokken.

Bruin import uitschot....
Waarom kom ik die kwibussen nooit tegen Ik moet altijd met allerlei beschermingen oefenen. Dat is zo saai geworden. En vloer je je tegenstander dan roept de trainer direct stop. Met zo een kwibus zou ik eens echt kunnen zien hoever ik zou kunnen gaan. Wil al iemand de 100 bellen Voor die kwibus of wie weet voor mij.

Over die gehoofddoekte : daar kan wel iets mooi onder zitten. De bruine pippo's mogen hier onze vrouwen verkrachten dus wij mogen dat ook met hun vrouwen. Maar misschien hebben die vrouwen dat wel graag? Nog steeds gezocht : een import jong ding dat mijn was en plas kan komen doen. En als ze goed in andere dingen is dan mag haar moeder de was en plas doen
PORSCHE is offline  
Oud 22 december 2015, 15:48   #49
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ge moet leren duwen he.
Je moet leren lezen Peche: ik duw ze gewoon weg. Laatst was ik in een drukke winkel en kwam er ook zo'n kwibus veel te dicht in mijn rug. Ik begon mij gewoon achterwaarts te verplaatsen en die clown ging gewoon tegen de grond, achteraf zag ik dat het een ouwe met een wandelstok was (wat natuurlijk geen excuus is om mijn personal space zomaar in te palmen).

Ik gruw van die ongemanierde marginalen, vooral als ze dan nog stinken ook. Het is niet omdat je niet veel geld hebt dat je ongemanierd moet zijn en dat is zeker ook geen excuus om te stinken. De Aldi en de Lidl lopen vol met zo'n types. Al verschillende keren opgemerkt: clochards die omgeven worden door een walm van opgedroogde zeik, ik ga er bijna van over mijn nek.
Hypochonder is offline  
Oud 22 december 2015, 17:00   #50
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Als de Schoof het weer eens te bont gemaakt heeft, en dus goede punten moet verdienen bij zijn heksie perfeksie, dan ga ik met haar eens mee winkelen.
Dus heel soms ook wel eens naar de Aldi.

En als ik bij het binnengaan daar een bedelaar zie zitten, liefst een moslima, dan koop ik een pilske (buval, trekt van kleuren zeer goed op die sponsor van het voetbal) en schenk dat.

Ik ben de kwaadste nog niet.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 22 december 2015, 18:48   #51
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Als de Schoof het weer eens te bont gemaakt heeft, en dus goede punten moet verdienen bij zijn heksie perfeksie, dan ga ik met haar eens mee winkelen.
Dus heel soms ook wel eens naar de Aldi.

En als ik bij het binnengaan daar een bedelaar zie zitten, liefst een moslima, dan koop ik een pilske (buval, trekt van kleuren zeer goed op die sponsor van het voetbal) en schenk dat.

Ik ben de kwaadste nog niet.

.
Gij praat over uzelf alsof ge één of andere held of legendarisch figuur zou zijn. Spijtig voor jou maar dat zijt ge niet.
Hypochonder is offline  
Oud 22 december 2015, 19:37   #52
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Gij praat over uzelf alsof ge één of andere held of legendarisch figuur zou zijn. Spijtig voor jou maar dat zijt ge niet.
Ik ben een God in 't diepst van mijn gedachten
En zit ...

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 22 december 2015, 20:31   #53
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Je moet leren lezen Peche: ik duw ze gewoon weg. Laatst was ik in een drukke winkel en kwam er ook zo'n kwibus veel te dicht in mijn rug. Ik begon mij gewoon achterwaarts te verplaatsen en die clown ging gewoon tegen de grond, achteraf zag ik dat het een ouwe met een wandelstok was (wat natuurlijk geen excuus is om mijn personal space zomaar in te palmen).

Ik gruw van die ongemanierde marginalen, vooral als ze dan nog stinken ook. Het is niet omdat je niet veel geld hebt dat je ongemanierd moet zijn en dat is zeker ook geen excuus om te stinken. De Aldi en de Lidl lopen vol met zo'n types. Al verschillende keren opgemerkt: clochards die omgeven worden door een walm van opgedroogde zeik, ik ga er bijna van over mijn nek.
Daarjuist was ik in de gamma en der piste ene neffest mij in zijn broek.
Peche is offline  
Oud 22 december 2015, 20:59   #54
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Zolang het niet schijtebroek is .. dat de stront in zijn schoenen loopt langs de kassa en ge er niet over wegglijd geen probleem.

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 22 december 2015 om 21:00.
de vuile muilekoek is offline  
Oud 22 december 2015, 21:33   #55
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als 't niet tegen uw benen is valt het nog mee...
Skobelev is offline  
Oud 24 december 2015, 15:26   #56
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Het winkelkargeld moet nu onmiddelijk afgeschaft worden.

Dat gedoe alleen al om een gepast muntje of jetonneke te vinden alvorens je je winkelkarretje kan nemen.

lang leven de Colruyt !
praha is offline  
Oud 25 december 2015, 07:53   #57
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN

Karel Martel B's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ze pleegden enkel aanslagen in landen die daar bommen smijten.
Dat zou een signaal moeten zijn.
Bullshit.

http://www.knack.be/nieuws/wereld/he...mal-86349.html
Oud 25 december 2015, 09:35   #58
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B Bekijk bericht
Het vertrekpunt was:
"Schaam zij die deelnamen aan deze buitenlandse acties, iedere aanslag is op hun naam."
Die aanslag in Bulgarije had wel Israeli's in het vizier.
Semantisch gezien was "aanslagen op" in plaats van "aanslagen in" accurater geweest.
Maar uiteindelijk is de gedupeerde toch het doel, ongeacht de locatie ervan, niet?
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline  
Oud 31 december 2015, 03:18   #59
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience Bekijk bericht
trouwens, naar den ALDI gaan is het zelf zoeken nietwaar.
Inderdaad, mag ik Rob aanbevelen?
Oud 31 december 2015, 07:55   #60
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
t'is erg hedendaags overal waar ge gaat winkelen wekelijkse boodschappen doen gewoon ... staan er schooiers aan de winkelkaren te zagen om het winkelkar geld te vragen , dit is gortig en onbeschoft naar mijn gedacht , ik zou voorstellen dat ze naar de ingang van de Villa van Verhofstad en co gaan staan om te schooien daar zouden ze op hun plaats staan die gast verdiend een dikke vette pree en die kan meer geven ... (trouwens t'zijn de politiekers die verantwoordelijk zijn voor dit soort volk aan te trekken in EU . Alles is aan het veranderen in een derde wereld land ik heb er moeite mee dit te aanvaarden.) naar de afgrond met zijn allen...
Ik gebruik altijd een rondsel (rondel in de volksmond) voor mijn winkelkar, van mij mogen ze die gerust hebben hoor. Ik heb altijd een gans pakje in de auto liggen.

Ik ben dit beginnen te doen nadat ik mijn kar even liet staan aan een rek in de winkel om in een andere rek iets te zoeken. Toen ik terug kwam was mijn kar met het 2 euro muntstuk verdwenen en stond er een kar met een rondsel in de plaats.
Bijgevoegde afbeelding(e)

reservespeler is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be