![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Bizar. Ik ook niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Mutilation or maiming is an act of physical injury that degrades the appearance or function of any living body. Tenzij de voorhuid terug groeit, is dat dus verminking. Bovendien, verwijs ik je naar deze draad, waar je nog steeds mij en wautd en cookiemonster van antwoord moet dienen over dat onderwerp. Ambtenaar geeft toe aan "eis" ongelijkheid m/v: onaanvaardbaar
![]() |
![]() |
#43 |
Europees Commissaris
|
![]() Levercirrose is een traditie van niet-moslims?
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 25 december 2015 om 22:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2. Ik ben hier niemand iets verschuldigd En nu moet ik door, adios |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
mutilation Type: Term Pronunciation: myū-ti-lā′shŭn Definitions: 1. Disfigurement or injury by removal or destruction of any conspicuous or essential part of the body. Genoteerd als alweer een ontwijking van het onderwerp genitale verminking. Strike two.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 25 december 2015 om 22:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Europees Commissaris
|
![]() Frustratie is nu eenmaal vaak gelinkt aan seksualiteit. Volgens mij is het niet vergezocht dat de genitale verminking waaraan o.a. joden en Moslims zich massaal vergrijpen daar een uiting van is.
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() Moslims volgen ook gewoon de religie van Abraham vzmh die dat deed bij zichzelf in opdracht van God. Het is een sterk aanbevolen soenna om zich als gelovige man te laten besnijden zoals de profeten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als jij een mastectomie laat uitvoeren bij een gezond 15-jarig meisje zonder indicaties, is dat verminking. Zo ook een stuk van het mannelijk geslachtsdeel verwijderen.
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat met zij die het niet willen of weigeren ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
"Het is sterk aanbevolen om zich als gelovige man". Vandaar dat jullie dat voor jullie kinderen doen, zonder hen een keuze te geven?
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 25 december 2015 om 23:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zet mensen gedurende lange tijd bij elkaar, en er ontstaan spanningen. Het gevoel van liefde kan zich zeer snel omzetten naar walging, mensen hebben kleine kantjes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ga tegenwoordig nog maar eens naar een administratie.....een openbare dienst of bij een nutsvoorzieningsmaatschappij .....een hospitaal...een ambassade.....een garage ...nergens wordt je nog op een correcte manier geholpen ....telkens kom je met een wrang gevoel naar buiten... ![]() En de enige keer dat dit nog lukt is als een via via kan gaan. |
|
![]() |
![]() |