![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Het zijn de vrouwen die nu aangevallen worden door moslims. Wie zegt dat ze het niet zullen opnemen voor holebi's wanneer zij op grote schaal multicultureel verrijkt worden? Heb je er enig bewijs van dat ze het niet zullen doen? Dus tot het zover is, dimmen. |
|
![]() |
![]() |
#42 |
Europees Commissaris
|
![]() Het grote probleem is de lafheid van de Europeaan. Als er iemand wordt lastig gevallen draait iedereen zijn hoofd. Geen wonder dat die barbaren zich alles beginnen te permitteren.
|
![]() |
![]() |
#43 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Inderdaad, waar blijft de reactie van de vaders? De echtgenoten? De familie? Draai de rollen om en een ganse gemeenschap komt in opstand.
|
![]() |
![]() |
#44 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#45 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#46 |
|
![]() Er kunnen volgens mij geen lange tenen genoeg zijn om eens stevig op door te trappen.
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En vergeet ondertussen je vingers niet in andermans lichaamsopening te stoppen. Waar 't hart van vol is ... ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 12 januari 2016 om 15:08. |
|
![]() |
![]() |
#48 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
|
![]() Citaat:
Geef toe, ge wilt dat ik er eerst eentje volschijt om vervolgens mijn geaardheid aan u te laten voelen. Laatst gewijzigd door Bhairav : 12 januari 2016 om 15:10. |
|
![]() |
![]() |
#50 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]() Citaat:
U kunt dat meermaals kamerbreed tegenspreken zoveel u wilt... |
|
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want laat 't net die mensen met 'n moslimachtergrond zijn die voor jouw homorechten opkomen en met z'n allen rondlopen met regenboogjes op hun woestijnkleding. Oorspronkelijk geplaatst door de kontenvingeraar; Ik wil ze niet zien, tenzij ze klop krijgen. Aanschouw de niet-hatende mensch!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik moet uw geaardheid niet weten, daar heb ik niets mee te maken, ik loop ook niet te koop met de mijne, ik beschouw dat niet als openbaar goed.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Bhairav : 12 januari 2016 om 15:17. |
|
![]() |
![]() |
#55 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#57 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() Dus kort samengevat: You're talking out of your ass. En dan anderen niet intellectueel eerlijk durven noemen. Goed bezig. Laatst gewijzigd door fallen_angel : 12 januari 2016 om 15:27. |
|
![]() |
![]() |
#59 |
|
![]() Ik had eigenlijk niet emotionele reacties verwacht en toch wat intellectuele back up. Maar ik trapte meteen op de mensen hun tenen.
|
![]() |
![]() |
#60 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |