![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Asielzoekers doen hun profeet mohammed gewoon na, die was getrouwd met een meisje en vanaf haar tiende jaar deelde dat meisje zijn bed.
In onze ogen is mohammed gewoon een pedofiel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb mij vergist in de burgervader denk ik, want die wist na een vraag van een reporter (TV), of hij die asielzoekers allemaal over dezelfde kam wilde scheren waarop hij wist te vertellen dat ze nog niet genaturaliseerd waren.
Dus dat lijkt mij een spontane uitnodiging om ze met zen allen te laten naturaliseren en dan mogen ze hun gangetje gaan. Look out girls or life will never be the same!
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 24 januari 2016 om 20:17. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Detail tekst: Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Staatssecretaris
|
![]() Dutroux bergen ze levenslang weg en heel het land zou hem nu nog steeds willen lynchen. Een vluchteling krijgt een cursus hoe zich te gedragen. In plaats van die gewoon de kogel te geven. maar om het menselijk te houden : boven zee droppen en hij mag naar zijn eigen zandberg terug zwemmen.
En dan wil THeo "ik hou van bruin mannen" Francken nog geloofwaardig overkomen? De grootste clown van dat politiek circus is hij geworden ![]() Ik snap niet wat die vluchtelingen in een zwembad te zoeken hebben. Steek die toch in een gesloten instelling!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Hopelijk krijgen we hier nog een burgeroorlog. Ik knal met veel plezier uw soortgenoten af. En terzijds ik heb WEL wapens. En ge moogt zoveel kinderen gaan verkrachten als je wil. Ik begrijp dat steeds geiten neuken ook vervelend gaat worden. Ik heb geen kinderen dus mij ga je daar al niet mee kunnen raken. Maar ik RAAK u met veel plezier (met een 9mm) en ik zal er geen seconde van wakker liggen of over mijn daden nadenken! Uw leven en dat van uw soort is evenveel waard als de kakkerlakken die ik met veel plezier en amusement dood stamp. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ben geen vreemdeling, maak uzelf niet zo belachelijk.7
"Bhairav" is alles behalve Islamitisch of Arabisch. Laatst gewijzigd door Bhairav : 25 januari 2016 om 01:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Staatssecretaris
|
![]() EXTREEM RECHTS! Zo rechts durft zelfs de meest rechtse partij nog niet denken. Mar ge zijt duidelijk een makak of andere soort dus voor mij onkruid dat moet uitgeroeid worden!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |