Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 24 januari 2016, 18:16   #41
Patrick M.
Eur. Commissievoorzitter

Patrick M.'s schermafbeelding

Standaard

Asielzoekers doen hun profeet mohammed gewoon na, die was getrouwd met een meisje en vanaf haar tiende jaar deelde dat meisje zijn bed.
In onze ogen is mohammed gewoon een pedofiel.
Patrick M. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2016, 18:21   #42
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Schijtluis.
Bange blanke man.
Ge vergist u.
De asielzoeker is gevlucht.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2016, 18:22   #43
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Ge vergist u.
De asielzoeker is gevlucht.
Oei en ze hadden er nu juist wat te weinig.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2016, 18:36   #44
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Schelden? Ik denk dat het u goed zou doen eens te masturberen want je schijnt m.i. problemen te hebben met u op het onderwerp te focussen.
Is dat een goede manier om te focussen?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2016, 19:28   #45
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Ik heb mij vergist in de burgervader denk ik, want die wist na een vraag van een reporter (TV), of hij die asielzoekers allemaal over dezelfde kam wilde scheren waarop hij wist te vertellen dat ze nog niet genaturaliseerd waren.

Dus dat lijkt mij een spontane uitnodiging om ze met zen allen te laten naturaliseren en dan mogen ze hun gangetje gaan.

Look out girls or life will never be the same!
Oud 24 januari 2016, 19:49   #46
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Ik heb mij vergist in de burgervader denk ik, want die wist na een vraag van een reporter (TV), of hij die asielzoekers allemaal over dezelfde kam wilde scheren waarop hij wist te vertellen dat ze nog niet genaturaliseerd waren.

Dus dat lijkt mij een spontane uitnodiging om ze met zen allen te laten naturaliseren en dan mogen ze hun gangetje gaan.

Look out girls or life will never be the same!
Gelukkig wil de realiteit nogal wel eens verschillen met hoe de zaken u lijken.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2016, 20:09   #47
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Gelukkig wil de realiteit nogal wel eens verschillen met hoe de zaken u lijken.
Dit wil u zeggen?

Zou men die Francken niet beter in een veld zetten om daar wat petatten te gaan poten?

Citaat:
Tommelein over 'zwembadverbod': "Tijdelijke maatregel kan effectieve oplossing zijn"
Detail tekst:

Citaat:
"Ik kan begrijpen dat een tijdelijke preventieve maatregel op dit moment de snelste en meest effectieve oplossing is om de veiligheid van de inwoners van Koksijde te garanderen."
Bron

Laatst gewijzigd door Universalia : 24 januari 2016 om 20:17.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2016, 23:17   #48
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Francken laat zwembadverdachte opsluiten in gesloten centrum
Bron

Detail tekst:

Citaat:
Staatssecretaris voor Asiel Theo Francken heeft de asielzoeker die zaterdag werd opgepakt in het zwembad van Koksijde, laten opsluiten in een gesloten centrum. De man van Iraakse afkomst (23) zou een tienjarig meisje hebben lastiggevallen in het zwembad.
Zo zie je maar ...
Oud 25 januari 2016, 01:14   #49
PORSCHE
Staatssecretaris

Standaard

Dutroux bergen ze levenslang weg en heel het land zou hem nu nog steeds willen lynchen. Een vluchteling krijgt een cursus hoe zich te gedragen. In plaats van die gewoon de kogel te geven. maar om het menselijk te houden : boven zee droppen en hij mag naar zijn eigen zandberg terug zwemmen.

En dan wil THeo "ik hou van bruin mannen" Francken nog geloofwaardig overkomen? De grootste clown van dat politiek circus is hij geworden

Ik snap niet wat die vluchtelingen in een zwembad te zoeken hebben. Steek die toch in een gesloten instelling!!!
PORSCHE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2016, 01:15   #50
PORSCHE
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Gij zout zelf ook zo eens willen flippen, niet?
'n Bepotelde dochter hebt gij er zeker en vast voor over.
Stoere Makak zeker Of zit ge met 20 bruine mededrollen achter uw gepikte pc? Maar alleen nog zo groot als een kakkerlak
Oud 25 januari 2016, 01:23   #51
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PORSCHE Bekijk bericht
Stoere Makak zeker Of zit ge met 20 bruine mededrollen achter uw gepikte pc? Maar alleen nog zo groot als een kakkerlak
Waarom denkt gij dat ik zelf zou willen bepotelen? Heb ik nergens gezegd. Typisch rechts om dat zo meteen te denken.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2016, 01:24   #52
PORSCHE
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Ik ben geen rapefugee, en ik dreun u zowiezo in het ziekenhuis als ge zoiets probeert.
Zegt iemand waarvan zijn soort uit eigen land gaat lopen en vrouwen en kinderen achter laat. Ik wil wel eens zien of gij mij een dreun zou kunnen verkopen. Zonder uw 20 vriendjes die rond u staan. Maar ge geraakt niet uit de OCMW hangmat zeker. Wel heel stoer komen doen maar in eigen land in uw broek kakken. Gij hebt zeker een hoge dunk van uzelf

Hopelijk krijgen we hier nog een burgeroorlog. Ik knal met veel plezier uw soortgenoten af. En terzijds ik heb WEL wapens. En ge moogt zoveel kinderen gaan verkrachten als je wil. Ik begrijp dat steeds geiten neuken ook vervelend gaat worden. Ik heb geen kinderen dus mij ga je daar al niet mee kunnen raken. Maar ik RAAK u met veel plezier (met een 9mm) en ik zal er geen seconde van wakker liggen of over mijn daden nadenken! Uw leven en dat van uw soort is evenveel waard als de kakkerlakken die ik met veel plezier en amusement dood stamp.
Oud 25 januari 2016, 01:25   #53
Bhairav

Standaard

Ik ben geen vreemdeling, maak uzelf niet zo belachelijk.7
"Bhairav" is alles behalve Islamitisch of Arabisch.

Laatst gewijzigd door Bhairav : 25 januari 2016 om 01:26.
Oud 25 januari 2016, 01:25   #54
PORSCHE
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Waarom denkt gij dat ik zelf zou willen bepotelen? Heb ik nergens gezegd. Typisch rechts om dat zo meteen te denken.
EXTREEM RECHTS! Zo rechts durft zelfs de meest rechtse partij nog niet denken. Mar ge zijt duidelijk een makak of andere soort dus voor mij onkruid dat moet uitgeroeid worden!!!
Oud 25 januari 2016, 01:26   #55
PORSCHE
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Ik ben geen vreemdeling, maak uzelf niet zo belachelijk.
Wat zijt ge dan?
Oud 25 januari 2016, 01:27   #56
Bhairav

Standaard

Citaat:
Wat zijt ge dan?
Gewoon Belgisch en toevallig niet rechts genoeg. Dat is hier meer dan genoeg om te lezen te krijgen dat in "bij hen" maar op de schoot moet gaan zitten.
Oud 25 januari 2016, 01:28   #57
Bhairav

Standaard

Citaat:
Zegt iemand waarvan zijn soort uit eigen land gaat lopen en vrouwen en kinderen achter laat. Ik wil wel eens zien of gij mij een dreun zou kunnen verkopen. Zonder uw 20 vriendjes die rond u staan. Maar ge geraakt niet uit de OCMW hangmat zeker. Wel heel stoer komen doen maar in eigen land in uw broek kakken. Gij hebt zeker een hoge dunk van uzelf

Hopelijk krijgen we hier nog een burgeroorlog. Ik knal met veel plezier uw soortgenoten af. En terzijds ik heb WEL wapens. En ge moogt zoveel kinderen gaan verkrachten als je wil. Ik begrijp dat steeds geiten neuken ook vervelend gaat worden. Ik heb geen kinderen dus mij ga je daar al niet mee kunnen raken. Maar ik RAAK u met veel plezier (met een 9mm) en ik zal er geen seconde van wakker liggen of over mijn daden nadenken! Uw leven en dat van uw soort is evenveel waard als de kakkerlakken die ik met veel plezier en amusement dood stamp.
Ik dreun u in het ziekenhuis.
Oud 25 januari 2016, 01:28   #58
PORSCHE
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Gewoon Belgisch en toevallig niet rechts genoeg. Dat is hier meer dan genoeg om te lezen te krijgen dat in "bij hen" maar op de schoot moet gaan zitten.
Dus een landverrader. Amai iets om fier op te zijn. Of toevallig met zo een bruin geval getrouwd
Oud 25 januari 2016, 01:29   #59
Bhairav

Standaard

Citaat:
Dus een landverrader. Amai iets om fier op te zijn. Of toevallig met zo een bruin geval getrouwd
Alleen fascistische klootzakken zeggen zo iets.
Oud 25 januari 2016, 01:36   #60
Bhairav

Standaard

Citaat:
Dank u Maar draai of keer het hoe je wil je blijft een geitenneuker of wannabee. Of misschien homo en stilletjes dromend van een bruine met een dikke buis Maar blijf maar dromen en hopelijk komen uw "bruin vriendjes" u eens niet 's nachts langs achter nemen. Of erger.

Ik ben racist, extreem rechts en droom er van dat we ooit zonder bestraffing op al die vluchtelingen en allochtonen mogen schieten. En staat u er dan toevallig tussen, uit sympathie voor de bruine mannen of vrouwen (of kinderen) dan hebt u pech. Ik zal een kaars voor u laten branden
Ik zou nog bijna willen dat u mij eens aanvalt, gewoon om dat dubbel en dik af te straffen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be