![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo is dat.
Citaat:
Ga maar fijn helpen. Probeer misschien eerst jezelf te helpen. Dat is een goede leerschool. Beginnen bij koffie, dan misschien weed, vervolgens drank, en tot slot als klapstuk de tabak. Als je er in slaagt om jezelf daar van af te helpen, dan kan je eens proberen om je kinderen te helpen. Citaat:
Trek dan wel de gepaste conclusie: elk zorgt voor zijn eigen kinderen. Dan hoeft de gemeenschap (en vooral ik) niet op te draaien voor andermans nalatigheid.
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Bij de rest kan ik inkomen. Ik heb vandaag 2 sigaretten gerookt, een halve thermos koffie. Geloof mij Superstaaf, ik knok hier mijn muur kapot. Maar op mijn eigen manier. Citaat:
Waarom keren jongeren naar drugs? Welk patroon is te herkennen en wat is de onderliggende factor? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() Als ge debiel genoeg zijt om te gaan kauwen op de pleisters, is het zeker geen gemis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() Ja en neen. Het maskeert een nog niet geplaatste ziekte.
BV autisme. Veel autisten blowen omdat hun ziekte nooit geplaatst is geweest. Die kwalen verdwijnen en ze voelen zich normaal. Dat maskeert dus een "ziekte". Terwijl eens geplaatst en in een juiste nurture zoiets net een sterkte kan zijn. Maar omdat ze dan dat gebruik stigmatiseren ontspoort die persoon in zijn gebruik nog harder, die mensen hebben vuurtorens nodig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maagkanker.....je at te veel zout
Longkanker.....je had maar niet zo dicht bij de industriezone moeten wonen Darmkanker....je had maar meer fruit en groenten moeten eten Pancreaskanker......je had maar minder verzadigde vetten moeten eten Hartaanval.....je had maar meer moeten bewegen Trombose.....je had maar minder vet moeten eten Slechtziendheid.....je had maar minder voor je pc moetn zitten Doofheid.....je had maar wat minder in het lawaai moeten zitten Kreupel....je had maar beter uit je doppen moeten kijken bij het oversteken van de straat. Kapotte rug.....je had maar wat minder zwaar werk moeten doen.... Athrose van je knie.....je had maar minder moeten stappen. Ik weet niet of er veel ziektes zijn die we eigenlijk niet zelf zoeken ![]() ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 3 februari 2016 om 19:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |