Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

Discussietools
Oud 5 februari 2016, 13:39   #41
Leica
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zac Bekijk bericht
Dit komt niet 'zogezegd' van 'een' dokter, dit komt van mijn huisdokter. Geef mij eens één goede reden waarom ze zou liegen over deze toestand die momenteel met een patiënte van haar aan de gang is? Deze vrouw komt op straat te staan. De vluchtelingen hebben voorrang. Zo heeft het OCMW het haar verteld. Dus wat u beweert, is dat zowel mijn huisdokter als de dame in kwestie liegen. Waarom zouden ze hierover liegen? Tot welk doel? Dit slaat nergens op. Tenzij u weer zo iemand bent die overal complotten ziet. Paranoïde schizofrenie heet deze aandoening bij mensen die hieraan lijden.
In mijn ogen heb je een slechte huisarts. Een huisarts hoort niet te praten met zijn patiënt over een andere patiënt (zijn situatie).
Dit is erg onprofessioneel en druist ook in tegen de regels van het beroepsgeheim.
Leica is offline  
Oud 5 februari 2016, 13:58   #42
Zac
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Leica Bekijk bericht
In mijn ogen heb je een slechte huisarts. Een huisarts hoort niet te praten met zijn patiënt over een andere patiënt (zijn situatie).
Dit is erg onprofessioneel en druist ook in tegen de regels van het beroepsgeheim.
Dat durf ik te betwijfelen. Er worden geen namen genoemd. Als op televisie bv een hulpverlener gevraagd wordt om enkele voorbeelden te geven uit zijn dagdagelijkse praktijk, ziet ook niemand daar graten in. Zolang niemand kan opmaken over wie het specifiek gaat, is daar niets mis mee en wordt het beroepsgeheim niet geschonden.
Zac is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be