![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De zonnepanelen waren veel te duur, de subsidies dienden enkel voor de fabrikanten en de plaatsers. Nu er geen subsidies meer zijn, worden ze een pak beterkoop. De overheid moet eens leren nadenken vooraleer er maatregelen genomen worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hierdoor verlagen u en de draadstarter zich tot onder het laagste niveau!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
Toen vond niemand dat erg. Om het even plat te zeggen, hebben diezelfden nu de grootste muil over de Turteltax is de schuld van de Freyasubsidie. Jammer voor je 25k, die je op 7 jaar zou terugverdienen. Een gehandicapte vriend van me zei me 2 weken geleden nog, had ik maar naar je geluisterd en een hout-kolenkachel gekocht. Laatst gewijzigd door subocaj : 8 februari 2016 om 07:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er komt een moment waar je niet meer alles op de vorige regeringen kunt steken. Zeker niet als je er zelf in zat.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind dat een positieve evolutie. Zulke personen innoveren en gebruiken hun hersenen om een problematiek te bekampen.
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke partij zou dat dan wezen ?
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie zit er sinds 2002 onafgebroken in de Vlaamse regering ? Er is slechts één partij die aan dat criteria voldoet...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron ?
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Europees Commissaris
|
![]() Leer schrijven mijn beste; leer schrijven.
Leer bovendien begrijpend lezen. Ik lees bovendien dus niet alles. En om iets te leren uit hetgeen men leest moet men doorheen een massa onnozele opmerkingen en niets betekenende one-liners spartelen. Zoals uw opmerking er hier weer eentje is. En het gebruik van persoonlijke aanvallen is in een debat het bewijs van zwakte. En als U geen opmerkingen dus kan geven over de inhoud van argumenten; die U niet liggen om een of andere reden dan; doet U er beter aan van te zwijgen. Uw hooligans gedrag is nooit goed te praten. Als iemand schrijft dat ik mee schuld heb aan de huidige gang van zaken omdat ik niet gestemd heb op de juiste partij (hoe weet hij dat trouwens?) en omdat ik boven mijn stand geleefd heb in het verleden (hoe weet hij dat ook weer?) en daarom nu meer moet terugbetalen om de gaten te vullen dan mag ik toch ook mijn mening eens zeggen daarover? Of niet soms? Ik vraag mij trouwens af; en nu wordt ik zeer persoonlijk; of U wel de capaciteiten hebt om bij de reserven te spelen. U speelt waarschijnlijk in de reserven van een ploegje uit 4de Provinciale? Daar komen ook figuren op het veld die zich eventjes in het zweet lopen om van een bierbuikje af te geraken. En die soms meer in hun hersens spelen als op hun benen. Tevreden nu? Stompzinnige! ![]() En nu kunt U weer proberen van met een tribune-stoeltje te gooien. Voor zover dat nog enig effect zal hebben. Je bent geklasseerd. Punt! Laatst gewijzigd door werkman : 8 februari 2016 om 12:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#60 | |
|
![]() Citaat: