![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() Ook als de vijand verscholen zit tussen de eigen bevolking???
|
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kon het niet onmiddelijk terugvinden, maar hier is het pareltje: ![]() Citaat:
Ik hoop van harte dat al onze diensten en zelfs het leger dat ding gelezen hebben. Heus geen lachertje meneer. Zo leert men onmiddelijk het niveau van dit asociaal tuig welke niet in Europa thuishoren kennen. ![]() ![]() Laatst gewijzigd door zonbron : 18 februari 2016 om 13:57. |
||
![]() |
![]() |
#44 |
Lokaal Raadslid
|
![]() En zelfs al slagen terroristen er in een kerncentrale op te blazen, denk je dat er dan iets zal veranderen? Wat gaan ze doen? Alle moslims buiten zetten? Dat zal nooit gebeuren, want praktisch niet haalbaar. Daarbij, zoals ons constant door alle media ingepompt wordt, zijn 'de meeste' moslims brave mensen. Je kan alleen maar hopen dat het nooit zal gebeuren. Voor de rest kunnen we niets doen. Dat is nu eenmaal de trieste realiteit.
|
![]() |
![]() |
#45 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Of de miljoenen Europeanen die van land moesten veranderen na WOII (vooral Duitsers, Oekraïners en Polen.) Maar OK, dat gaat idd nooit gebeuren.
https://stratlingo.com Laatst gewijzigd door Snerror : 18 februari 2016 om 14:07. |
|
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 18 februari 2016 om 14:30. |
|
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wordt telkens weggelachen. Ze zitten anders wel met de poepers nu bij het Fanc. |
|
![]() |
![]() |
#48 |
Europees Commissaris
|
![]() Inderdaad, als Doel ontploft is heel de Antwerpse bevolking dood.
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alle nucleaire toepassingen in de geneeskunde maar buitenzwieren ? Blijkbaar vinden de terroristen het eenvoudiger van een vuile bom te fabriceren, met materiaal afkomstig uit een onderzoekcentrum dan een kerncentrale te saboteren. De impact naar de bevolking zal waarschijnlijk nog groter zijn ook. |
|
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit heeft men ook per toeval ontdekt (en zo lang mogelijk verzwegen). Die isotopen kunnen ook elders gemaakt worden, zelfs een 'kleine' experimentele kernreactor is teveel van het goede in het dichtbevolkte België. |
|
![]() |
![]() |
#52 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Dat ze 'alle' moslims nooit zullen buitenzetten, lijkt me aannemelijk. Ik denk wel dat indien er nog zware aanslagen komen dat de repressie naar moslims toe enorm zal toenemen en ook een wettelijk kader zal goedgekeurd worden die nu nog ondenkbaar is. Ik ben overtuigd dat Europa zal zegevieren over de extremisten omdat ze zodanig gretig zijn om dood en vernieling te zaaien zodat ze zichzelf in een onmogelijke positie zullen duwen. En ze zijn per slot van rekening nog altijd een kleine minderheid. Wat uiteindelijk de menslijke, maatschappelijke en economische prijs zal zijn die wij zullen moeten betalen om door deze terreurperiode te raken is een andere zaak ... |
|
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
volgens mij las die brave ambtenaar een wet voor; zoals hij verplicht is door een andere wet, om die voor te lezen. Iets van "desertie in het zicht van de vijand, wordt bestraft met de dood door de kogel". De soldaten moeten dat op voorhand weten. Dat heeft het parlement beslist. Peins ik toch allemaal. Wie twijfelt, moet maar ne keer goegelen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Straffe gasten... |
|
![]() |
![]() |
#56 |