![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
|
![]() Ik hou zo niet van het woord wegzuiveren eigenlijk.
Voor mij moet men niets wegzuiveren. Gewoon een selectieve atoombom eventueel ja..
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bovendien hebben echte rechtse conservatieven aandacht voor traditie en voor de volksgemeenschap waarin ze zich bevinden en het behoud van sociale controle. Het verder kijken, oordelen en nastreven dan het materiële eigenbelang. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
|
![]() amai weer nen hoop geleerde dingen die mijn petje te boven gaan...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Minister-President
|
![]() Ik ben nu een liberaal tout court maar zeker en vast geen kapitalist. En ik ben zeker en vast niet links.
Het gezegde dat liberalen kapitalisten zijn is al lang achterhaald en klopt langs geen kanten. Zijn de liberalen en kapitalisten die Vlaams Blok stemmen (want ja zo zijn er ook) dan ook links misschien? Rare gedachte toch.
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zijn rol is het de geesten van de mensen rijp te maken voor een plutocratie / techno-cratie door elke kritische zin (= tegenstand) uit te schakelen, gemeenschapsbanden op te heffen... Het (linkse) politieke liberalisme mag de mensen wijsmaken dat het bevrijdend is (hoelang nog ?), het (rechtse) economische liberalisme moet de harde noten kraken. Het eerste wordt bejubeld, het laatste verguisd. Dat terwijl beide eigenlijk niet los te zien zijn van mekaar. Ze zijn beide verantwoordelijk voor wat algemeen sociale atomisatie kan worden genoemd. Kortom, men vervreemdt op alle vlakken : arbeid, politiek, gezin, samenleving ... en er lijkt maar geen einde aan te komen ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Minister-President
|
![]() Kan je al die nonsens nu eens in bewijzen gieten?
Het eerste wat je zegt, zit er alvast al naast. Het liberalisme bestaat wel;sla er misschien eens de Van Daele op na?
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#52 | |
Burger
|
![]() been there, seen it, has been done
men noemde dat de endlösung ps: wie steunt de oprichting van een nieuw subforum : "zieke paranoide topics" Citaat:
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() Overigens kan ik u met vreugde melden dat er reeds een uitgebreide en gedigitaliseerde databank bestaat !
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja da was wel slim van dat te zeggen Radicaal, ge weet toch dat dat wettelijk verboden is van databanken bij te houden zonder diegene die daar instaan inzage te geven, en te verwittigen dat ze in uwen database staan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja weet ik wel, en er zullen nog wel een pak hobyisten zijn ook die zich daarmee bezig houden... |
|
![]() |
![]() |