Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 februari 2016, 12:33   #41
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Dat zie ik er ook in...... Als hij gedurende 500 dagen zegt dat hij "Zonder de NV.A niet meegaat" dan doet hij dat ook, tenzij............hij een babbeltje heeft met Le Roi Albert .............
Of heb jij een voorbeeld waarin hij toch woord houdt????
Komaan man, grotere tweezak moet nog geboren worden.............man van zijn woord..... stenen kloten krijg ik van die vent.
Le roi Albert die als neutrale vorst boven het gewoel zou moeten staan maar die tot twee maal toe openlijk EDR mee in het zadel hielp na eerst een donderpreek tegen zijn stoute Vlaamse onderdanen te hebben gehouden???
Het is niet omdat de zogenaamde democratie in dit land consequent de andere kant blijft uitkijken en dat men nog met grote show zijn zoon heeft ingehaald, dat die mens niet op zijn eentje, en met erfopvolging, het koninklijk statuut in dit land onderuit heeft gehaald...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2016, 14:32   #42
vrijzinnige
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hamac Bekijk bericht
Volgens jou is gratis = gratis.
Ik heb je voorgesteld om de kost van het 'gratis' onderwijs van mijn kinderen over te nemen, terwijl ik ze af en toe ze voorzie van wat 'gratis' snoep.
Maar je geeft niet thuis.
Ik heb nergens geschreven dat gratis bestaat.
Wat ik WEL heb geschreven dat is dat gratis uit de mond van een sos NIET bestaat, maar uit de mond van een NVA'er bestaat dat dan weer wel.
Want jou vergelijking raakt kant nog wal, maar zo kennen wij de rechtse rakkers ondertussen wel.

Wie al wandelend door de stad de openingsuren van zijn favoriete winkel wil opzoeken of het telefoonnummer van een restaurant, kan dat in Antwerpen sinds eind 2014 via de gratis wifi die de stad aanbiedt op de drukstbezochte plaatsen. In juli 2015 kwamen daar een aantal nieuwe locaties bij. Nu breidt het netwerk nog verder uit en is er naast gratis wifi in zones van de publieke ruimte ook gratis wifi in bepaalde gebouwen zoals districtshuizen en musea.

Antwerpen zet sterk in op een digitale dienstverlening en communicatie. Om bewoners en bezoekers de kans te geven daar maximaal van te kunnen genieten, stelt de stad gratis wifi ter beschikking in bepaalde zones van de publieke ruimte én nu ook in bepaalde gebouwen.

Het aanbieden van gratis wifi verloopt in verschillende fases. In een eerste fase eind 2014 werd het gelanceerd op volgende locaties: Koningin Astridplein, De Keyserlei, Meir, Wapper, Theaterplein, Meirbrug, Schoenmarkt, Groenplaats, Jan Blomstraat, Handschoenmarkt, Grote Markt, Suikerrui en Steenplein. In een tweede fase in juli 2015 kwamen daar nog 16 locaties in de publieke ruimte bij waaronder het De Coninckplein, Park Spoor Noord en aan het MAS.

Voortaan kan ook in onderstaande gebouwen ‘_Antwerp Free Wi-Fi’ gebruikt worden

Visit Antwerp (Grote markt)
FelixArchief
bibliotheek Permeke
Stadhuis – Tentoonstellingsruimte
Den Bell
Digipolis Antwerpen
districtshuis van Antwerpen
districthuis van Berchem
districthuis van Berendrecht-Zandvliet-Lillo
districthuis van Borgerhout
districthuis van Deurne
districthuis van Ekeren
districthuis van Hoboken
districthuis van Merksem en Sociaal centrum Merksem OCMW
districthuis van Wilrijk en Bibliotheek Bist
Erfgoedbibliotheek Hendrik Conscience
Museum Aan de Stroom (MAS)
Middelheimmuseum
Hessenhuis
Museum Mayer van den Bergh
Museum Plantin-Moretus
Red Star Line Museum
Ontmoetingscentrum Atlas
Met het systeem van gratis wifi (onder de naam ‘_Antwerp Free Wi-Fi’) kan iedereen zonder extra registratie terecht op de stedelijke websites antwerpen.be, visitantwerpen.be, ondernemeninantwerpen.be en gate15.be. Om andere sites te bezoeken, moeten mensen zich registreren. Dat kan via een Google+- of Facebookprofiel. Aanmelden kan na registratie ook met het A-profiel van antwerpen.be.

Een volledig overzicht van de locaties met ‘_Antwerp Free Wi-Fi’ staat op http://www.visitantwerpen.be/detail/wifi. Op het stadsplan op antwerpen.be staan de zones aangeduid onder ‘Digitale stad – Openbare WIFI zones’.

Verantwoordelijke: burgemeester Bart De Wever

https://antwerpen.n-va.be/nieuws/sta...ratis-wifi-uit
vrijzinnige is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2016, 15:08   #43
Patrick M.
Eur. Commissievoorzitter

Patrick M.'s schermafbeelding

Standaard

'Gratis' wifi is precies een basis behoefte geworden.
Patrick M. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2016, 15:47   #44
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN

hamac's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige Bekijk bericht
Ik heb nergens geschreven dat gratis bestaat.
Heb ik dat beweerd?
Je hebt wel geschreven dat "GRATIS = GRATIS".

Citaat:
Wat ik WEL heb geschreven dat is dat gratis uit de mond van een sos NIET bestaat, maar uit de mond van een NVA'er bestaat dat dan weer wel.
Want jou vergelijking raakt kant nog wal, maar zo kennen wij de rechtse rakkers ondertussen wel.
De vergelijking tussen gratis WIFI en gratis openbaar vervoer is dan wel geslaagd?

Citaat:
Wie al wandelend door de stad de openingsuren van zijn favoriete winkel wil opzoeken of het telefoonnummer van een restaurant, kan dat in Antwerpen sinds eind 2014 via de gratis wifi die de stad aanbiedt op de drukstbezochte plaatsen. In juli 2015 kwamen daar een aantal nieuwe locaties bij. Nu breidt het netwerk nog verder uit en is er naast gratis wifi in zones van de publieke ruimte ook gratis wifi in bepaalde gebouwen zoals districtshuizen en musea.
Er zijn privépartners die de kosten op zich nemen. De stad Antwerpen biedt enkel zijn infrastructuur aan.
Als jij een privépartner kan vinden die de kost voor gratis openbaar vervoer op zich wil nemen, dan zullen we nog eens praten.

En dan nog, zelfs al zou A alle kosten op zich nemen, de kost zou een fractie bedragen tav gratis openbaar vervoer.
Oud 24 februari 2016, 18:07   #45
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Heb ik dat beweerd?

De vergelijking tussen gratis WIFI en gratis openbaar vervoer is dan wel geslaagd?

Er zijn privépartners die de kosten op zich nemen. De stad Antwerpen biedt enkel zijn infrastructuur aan.
Als jij een privépartner kan vinden die de kost voor gratis openbaar vervoer op zich wil nemen, dan zullen we nog eens praten.

En dan nog, zelfs al zou A alle kosten op zich nemen, de kost zou een fractie bedragen tav gratis openbaar vervoer.
Gratis = voor niks
Voor niks gaat de zon op.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2016, 18:09   #46
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door demonen Bekijk bericht
Limburg vangt te veel vluchtelingen op in verhouding tot haar inwoners.
Beke begrijpt niet dat het beloofde spreidingsplan van staatssecretaris Theo Francken uitblijft.

http://www.tvl.be/nieuws/wouter-beke...ingen-op-25055

Komt het nog ooit goed tussen N-VA en CD&V?
Beke ?
Dat ventje is nu nog altijd jaloers op het sukses v.d. NVA.
Dat is de achterliggende reden van z'n poëzie.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2016, 18:39   #47
vrijzinnige
Banneling

Standaard

Citaat:
Heb ik dat beweerd?

Het gaat hem niet over de kostprijs, maar om het principe dat GRATIS niet bestaat. Maar dat jij je daarom in allerlei bochten draait en keert om dit alles te vergoelijken, is grappig om lezen.
Oud 24 februari 2016, 19:34   #48
hamac

hamac's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het gaat hem niet over de kostprijs, maar om het principe dat GRATIS niet bestaat. Maar dat jij je daarom in allerlei bochten draait en keert om dit alles te vergoelijken, is grappig om lezen.
Gratis WIFI kost omwille van partnerships met de privé de stad geen geld. Maw, er wordt niet gepuurd uit publieke middelen.
Die partners zullen heus wel weten waar ze mee bezig zijn.
Gratis openbaar vervoer (bv Hasselt) daarentegen kost handenvol geld aan publieke middelen.
Dat jij dat verschil niet wil inzien, kan ik niet helpen.

Nogmaals, als de kostprijs ook niet van tel is, dan blijft mijn aanbod nog steeds geldig. Ik geef mijn kinderen van tijd tot tijd hen gratis (voor hen) snoep, en jij betaalt hun gratis onderwijs.

Ik krijg maandelijks hier 'gratis' een blaadje in de bus van de gemeente (dus betaald met publieke middelen).
Je zal mij niet horen zeuren over dat 'gratis' blaadje van onze sossen-burgmeester. Mochten ze daarentegen ineens het idee krijgen om elk gezin 'gratis' elke maand een bestseller in de bust te steken met publieke middelen, dan ligt dat anders.
Maar goed, 'gratis' is 'gratis', nietwaar?
Oud 24 februari 2016, 19:41   #49
Odol
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. Bekijk bericht
Zouden de moslima's in die vakantieparken daar zo rondlopen in de zomer?
Hmm, lekkere fantasietjes.
Zie dpg, wij zijn geen racisten.
Odol is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2016, 19:44   #50
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

4x10E6's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
.. gratis bestaat dat dan ? en dat in Antwerpen .. dit is wel een erg krachtige verandering ..

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 24 februari 2016 om 19:44.
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2016, 19:47   #51
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Hij hanteert graag hoge percenten.
Straks of morgen vliegt hij er hier weer uit en komt hij terug als Lodewijk XIV.
En dat is met 100 percent zekerheid.
Die vijfennegentig procent dient alleen maar omdat hij U graag bezig ziet.
Straks of morgen gooien ze uw reactie ook mee in de vuilbak en heeft uw werk niks uitgehaald. Er blijft niks van achter alleszins.
Test maar eens uit. De reactie op de reactie van de reactie zal uitsluitend de kop van een lachend ventje opleveren. Om dan te verdwijnen naar een andere topic. Dat is de strategie die er hier nog toepassen.
Gifpijltjes afschieten en.....tijdelijk verdwijnen.
Verwacht echter nooit een deftig antwoord.
.. ik voel me geflaterd .. ach, weet je werk .. ik maakte er mijn hobby van .. dat hou ik zeker tot mijn zeven en zestig uit ..

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 24 februari 2016 om 19:48.
Oud 24 februari 2016, 19:48   #52
Odol
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Voor asielzoekers is dat hun recht. Ze maken er zelfs amok voor.
Odol is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2016, 19:51   #53
vrijzinnige
Banneling

Standaard

Citaat:
Gratis WIFI kost omwille van partnerships met de privé de stad geen geld. Maw, er wordt niet gepuurd uit publieke middelen.
Gratis openbaar vervoer (bv Hasselt) daarentegen kost handenvol geld aan publieke middelen.

Nogmaals, als de kostprijs ook niet van tel is, dan blijft mijn aanbod nog steeds geldig. Ik geef mijn kinderen van tijd tot tijd hen gratis (voor hen) snoep, en jij betaalt hun gratis onderwijs.

Ik krijg maandelijks hier 'gratis' een blaadje in de bus van de gemeente (dus betaald met publieke middelen).
Je zal mij niet horen zeuren over dat 'gratis' blaadje van onze sossen-burgmeester. Mochten ze daarentegen ineens het idee krijgen om elk gezin 'gratis' elke maand een bestseller in de bust te steken met publieke middelen, dan ligt dat anders.
"Gratis WIFI kost omwille van partnerships met de privé de stad geen geld. Maw, er wordt niet gepuurd uit publieke middelen."

Dat klopt maar gedeeltelijk, want voor iets hoort iets, en dan is het NIET meer gratis.
Want....jou partij, de Nieuwe Vreemdelingen Alliantie spreekt op provinciaal vlak de Antwerpse voorzitter - burgemeester - premier en jezelf VOLLEDIG tegen dat gratis NIET bestaat.
Oud 24 februari 2016, 19:52   #54
vrijzinnige
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
.. gratis bestaat dat dan ? en dat in Antwerpen .. dit is wel een erg krachtige verandering ..
Gratis bestaat voor de Nieuwe Vreemdelingen Alliantie, ALS het in het gele hokje past.
Oud 24 februari 2016, 20:00   #55
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:

.. een partnership met de privé kost de stad geen geld ? het is officieel, het zika virus is neergestreken in de vlonders en op de vlomsche geesten ..

Oud 24 februari 2016, 20:10   #56
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JackObus Bekijk bericht
Als je constant met je vingers in de vetpotten hebt gezeten kan je dat onmogelijk snappen.
.. stel voor het gemak van de discussie, dat jij het voor een keer bij het rechte eind hebt .. waarom snap ik het dan niet ?

Oud 24 februari 2016, 20:31   #57
hamac

hamac's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
"Gratis WIFI kost omwille van partnerships met de privé de stad geen geld. Maw, er wordt niet gepuurd uit publieke middelen."

Dat klopt maar gedeeltelijk, want voor iets hoort iets, en dan is het NIET meer gratis.
Heb je daar enige aanwijzing voor?

Citaat:
Want....jou partij, de Nieuwe Vreemdelingen Alliantie spreekt op provinciaal vlak de Antwerpse voorzitter - burgemeester - premier en jezelf VOLLEDIG tegen dat gratis NIET bestaat.
'Gratis' is wanneer de begunstigde er rechtstreeks, noch onrechtstreeks geen geld hoeft in te steken.
De gebruikers hoeven voor het 'beperkt gebruik' niet te betalen, dus is het voor hen 'gratis'.
Ook onrechtstreeks is het 'gratis' aangezien er geen publieke middelen van de stad tegenover staan.
Er is een privé-partner die voor de kosten wil instaan. Voor hem is het niet gratis, dat klopt.
Zullen we terug het openbaar vervoer erbij halen en de vergelijking maken?

Misschien moet BDW de sossen maar eens kriebelen, he.
N-VA neemt de publieke kosten van het gratis WIFI verhaal voor hun rekening en de sossen de kosten voor 'gratis' openbaar vervoer.
Ik heb een vermoeden dat zelfs de sossen het onderscheid kunnen maken tussen 'gratis' en 'gratis' en vriendelijk zullen bedanken.
Oud 24 februari 2016, 20:35   #58
hamac

hamac's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
.. een partnership met de privé kost de stad geen geld ? het is officieel, het zika virus is neergestreken in de vlonders en op de vlomsche geesten ..
Nog straffer, er zijn zelfs partnerships mogelijk die de overheid geld oplevert. Straf hé?
Oud 24 februari 2016, 22:22   #59
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Heb ik dat beweerd?

Hoeveel zijn de geraamde inkomsten voor de stad Antwerpen ? Hoeveel zijn de gederfde inkomsten voor traditionele aanbieders van mobiel internet ?

Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide !
Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2016, 22:25   #60
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als Proximus, Mobistar of Base gebruikt maakt van stadsinfrastructuur om hun gsm masten te plaatsen betalen ze daarvoor aan de stad. Ze hebben ook de radiolicentie via veiling gekocht van de federale overheid. Op hun gsm masten betalen ze nog tal van lokale heffingen.

Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide !
Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be