![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() Ik moet eerlijk zeggen dat ik toch ook serieus verschoten ben van Maddens :
Leden die een partijvoorzitter kiezen is enkel voor de show, een partij is een bedrijf, leden en hun meningen doen er niet toe. Parlementsleden moeten enkel het juiste stemknopje indrukken. Zulk een cynisme. Ik begrijp ook wel dat het er van buiten uit zo naar lijkt en het voor een stuk ook zo is. Maar het is niet helemaal zo en vooral het zou zo niet mogen zijn. Maar Maddens vindt het blijkbaar goed zo ... In mijn ogen is een te ver door gedreven particratie geen democratie meer maar fascisme. Het theater van El Duce maar dan met meerdere partijen. Jakkes die Maddens, wat een vies heerschap. Wat me ook opviel dat al die politieke beesten deden alsof het de eerste keer is dat er onenigheid is bij de NV-A. Nochtans is het al aan het rommelen binnen NV-A sinds De Wever de samenstelling van de lokale lijsten naar zich heeft toegetrokken in een nationale commissie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ondertussen worden er geen voorzittersverkiezingen bij Open VLD gehouden wat duidt op weinig interne democratie in deze partij.
Bart Maddens vertelt gewoon de waarheid over de particratie in onze democratie. Dat deze waarheid voor sommigen hard aankomt zie je aan de persoonlijke aanvallen aan zijn adres.
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 28 februari 2016 om 10:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
niets meer niets minder. De Vos is een ietsje pietsje , maar ook niet meer dan dat, objectief. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maddens is steeds te pessimistisch qua prognoses voor de Vlaamse Zaak.
Hij was na de verkiezing al direct van mening dat de N-VA niet meer in de regering zou geraken en dat het de voortzetting van Di Rupo I ging worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ben het ook vaak oneens met hem maar de door jou aangehaalde voorbeelden aan vrije tijdsbesteding zijn toch ook niet alles.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En met een universiteitsdiploma achter de hand krijg je dan meer ruimte op TV en in de Pers om je gaven te etaleren. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .. wo-ord ?
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .. als dat al zo zou zijn .. niets belet een zeveraar om invloed te hebben op de binnenlandse politiek .. denk bijvoorbeeld aan das Oomans of Jam Janboel .. beiden minister van binnenlandse zaken én niet onbeslagen als zeveraar .. das Oomans is overigens .. politicologe .. ik kit jou niet ..
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 28 februari 2016 om 20:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |