Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 maart 2016, 04:40   #41
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
http://www.msn.com/nl-be/entertainment/tv/jan-becaus-haalt-uit-naar-the-sky-is-the-limit/ar-BBqjVME?li=BBqiQ9V&OCID=mailsignoutlc
Noch kabel , noch adsl tv , noch tv vlaanderen casa CM !!
Betalen voor iets dat mij niet interesseert , is geheel nutteloos ,
maar wie wel kijken wil , doet u maar !!
Verder , het is zo dat TV tegenwoordig merendeels te veel
reclame & troep toont , maar dat is MIJN persoonlijke mening !!
Of vroeger alles beter was , wel , dat hangt er van af ,
sommige dingen wel , sommige niet , net zoals vandaag en in de toekomst !!

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2016, 10:29   #42
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Neen, maar er zijn gewoon altijd mensen die profiteren van het talent van anderen. Zoals iedereen nu N-VA sinds het Weverke zichzelf zo populair maakte in de slimste mens e.d. acties...

Niet dat daar iets mis mee is maar het is gewoon opportunistisch....

https://nl.wikipedia.org/wiki/Opportunisme
Volgens jouw definitie is opportunistisch "handelen zonder rekening houden met principes".

Welke principes heeft Bart De Wever genegeerd toen hij meedeed in de Slimste Mens ?
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2016, 10:45   #43
Scherven A. Mok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Volgens jouw definitie is opportunistisch "handelen zonder rekening houden met principes".

Welke principes heeft Bart De Wever genegeerd toen hij meedeed in de Slimste Mens ?

N-VA: "N-VA wil politici uit TV-spelletjes met deontologische code"
Citaat:
Politici moeten hun werk doen in het parlement en niet in spelletjesprogramma’s. Punt uit."

Daarom stelt de N-VA een deontologische code voor, waarbij alle politici er zich toe verbinden om niet langer deel te nemen aan TV-spelletjes en andere amusementsprogramma’s op alle televisiezenders, dus ook op VTM en VT4. Voor de N-VA kunnen politici vanzelfsprekend nog op televisie, maar enkel wanneer het gaat over politiek.

Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 6 maart 2016 om 10:48.
Scherven A. Mok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2016, 10:58   #44
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok Bekijk bericht
Ja en?

Ik vind een deontologische code nog steeds nuttig.
Van je eigen urine een koekje bakken en dat daarna opeten (BBA) zal van de N-VA bijvoorbeeld niet mogen. Aan een spelletje deelnemen daarentegen is een heel ander verhaal. De N-VA stichter heeft het waarschijnlijk heel goed bedoelt, maar zo werkt het nu eenmaal niet.
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2016, 13:21   #45
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Neen, dat bedoel ik niet. Bart De Wever is wel degelijk een politiek talent; net zoals vele andere politici dat hebben toegegeven. Maar toen N-VA heel groot is geworden en gewonnen zijn er inderdaad allerlei BV's e.d. op de N-VA hun kar gesprongen en dat is politiek opportunistisch gedrag.
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2016, 22:48   #46
koe de poing
Eur. Commissievoorzitter

koe de poing's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
het principe dat hij off-screen een erg nare zurige man is
Oud 7 maart 2016, 08:43   #47
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Ik vind dat een vreemd programma. Ik begrijp niet dat sommige van die gasten zich voor de kar laten spannen van zo een programma. Ik geef toe dat ik er naar kijk. Het is vooral uit verbazing eigenlijk. Ik vind het verbazingwekkend dat iemand als Cracko erin geslaagd is om zo een respectabel bedrijf uit de grond te stampen. Van zo iemand verwacht ik net dat tikkeltje meer gezond verstand en dat lijkt hij vooral te ontbreken door aan zoiets deel te nemen. Hij komt er ook niet zo heel erg goed uit. Dan heb je nog een Willy Naessens die perfect weet waarom hij het doet. Die van De nil komt er ook nog ok uit.

Dan heb je natuurlijk de Kontrimmo man. Ongelikte beer en geen greintje takt, maar in den bouw heb je dat ook niet altijd nodig en ik kan nog begrijpen dat hij door hard te werken gekomen is waar hij staat.

Verder heb je dan Harry, Olga en dat oud mormel met haren toy boy. Dat zijn er dan weer die geld gekregen hebben en voor de rest compleet inhoudsloos zijn.

Je moet ze maar weten te vinden. De rijken die zich zo te kakken laten zetten. Ik zie er Marc Coucke ook nog toe in staat.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2016, 11:47   #48
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Ik vind dat een vreemd programma. Ik begrijp niet dat sommige van die gasten zich voor de kar laten spannen van zo een programma. Ik geef toe dat ik er naar kijk. Het is vooral uit verbazing eigenlijk. Ik vind het verbazingwekkend dat iemand als Cracko erin geslaagd is om zo een respectabel bedrijf uit de grond te stampen. Van zo iemand verwacht ik net dat tikkeltje meer gezond verstand en dat lijkt hij vooral te ontbreken door aan zoiets deel te nemen. Hij komt er ook niet zo heel erg goed uit. Dan heb je nog een Willy Naessens die perfect weet waarom hij het doet. Die van De nil komt er ook nog ok uit.

Dan heb je natuurlijk de Kontrimmo man. Ongelikte beer en geen greintje takt, maar in den bouw heb je dat ook niet altijd nodig en ik kan nog begrijpen dat hij door hard te werken gekomen is waar hij staat.

Verder heb je dan Harry, Olga en dat oud mormel met haren toy boy. Dat zijn er dan weer die geld gekregen hebben en voor de rest compleet inhoudsloos zijn.

Je moet ze maar weten te vinden. De rijken die zich zo te kakken laten zetten. Ik zie er Marc Coucke ook nog toe in staat.
Ik zie dat eerder als uitlach TV.
Er is niemand bij die serieus genomen kan worden.
Iemand met echt geld laat zich niet zo te kakken zetten en er zich al zeker niet voor betalen om te kakken gezet te worden.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2016, 11:59   #49
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Iemand met echt geld laat zich niet zo te kakken zetten en er zich al zeker niet voor betalen om te kakken gezet te worden.
Bwa, die De Nil valt wel serieus te nemen hoor. Enorm veel respect voor wat die verwezenlijkt heeft. Willy Naessens eigenlijk ook. Ja, het is grappig als die man in beeld komt, maar het is ook gewoon echt het prototype van de vroegere westvlaamse ondernemer. Daar is ook niks mis mee.

Die anderen, tjah,...Dat is uitlachtv natuurlijk. Daarom dat het mij verwondert dat er nog steeds van die semi rijke gasten zijn die zich daaraan laten vangen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!

Laatst gewijzigd door fox : 7 maart 2016 om 12:00.
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2016, 12:10   #50
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Bwa, die De Nil valt wel serieus te nemen hoor. Enorm veel respect voor wat die verwezenlijkt heeft. Willy Naessens eigenlijk ook. Ja, het is grappig als die man in beeld komt, maar het is ook gewoon echt het prototype van de vroegere westvlaamse ondernemer. Daar is ook niks mis mee.

Die anderen, tjah,...Dat is uitlachtv natuurlijk. Daarom dat het mij verwondert dat er nog steeds van die semi rijke gasten zijn die zich daaraan laten vangen.
Dat kan best, maar ze worden allemaal betaald om mee te werken aan dat programma.

Om die reden kan ik geen enkele (meer) serieus nemen.

Daarmee bedoel ik niet dat er sommigen bij zijn die zelf heel wat bereikt hebben en respect verdienen. Ik begrijp echter niet dat ze zich voor zo'n programma laten lenen.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2016, 14:55   #51
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Alleszins niet wachten tot aan uw pensioen, zoals Becaus.
En waarom niet ?

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2016, 17:01   #52
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ik vind dat ze zich van hun rijkste onnozelste kant laten zien.
Oud 7 maart 2016, 18:08   #53
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Filip Cracco heeft 80 miljoen Euro en dat weet ik 100 procent zeker.
Niet dat hij speciaal slim is, hij heeft gewoon een aantal keren aan de goede kant van de lijn gestaan.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2016, 18:11   #54
Stormram
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
En waarom niet ?

.
Uw selectieve verontwaardiging doet mij denken aan die van de gemiddelde communistische apparatchik van de jaren '70 en '80, die ook wel wist dat de utopie op ontploffen stond, maar totaal de kloten niet had om nog voor zichzelf toe te geven dat hij afschuwelijk had gedwaald.

Waarom niet? Echt?
Stormram is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be