![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Betalen voor iets dat mij niet interesseert , is geheel nutteloos , maar wie wel kijken wil , doet u maar !! Verder , het is zo dat TV tegenwoordig merendeels te veel reclame & troep toont , maar dat is MIJN persoonlijke mening !! Of vroeger alles beter was , wel , dat hangt er van af , sommige dingen wel , sommige niet , net zoals vandaag en in de toekomst !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Welke principes heeft Bart De Wever genegeerd toen hij meedeed in de Slimste Mens ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
N-VA: "N-VA wil politici uit TV-spelletjes met deontologische code" Citaat:
Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 6 maart 2016 om 10:48. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind een deontologische code nog steeds nuttig. Van je eigen urine een koekje bakken en dat daarna opeten (BBA) zal van de N-VA bijvoorbeeld niet mogen. Aan een spelletje deelnemen daarentegen is een heel ander verhaal. De N-VA stichter heeft het waarschijnlijk heel goed bedoelt, maar zo werkt het nu eenmaal niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, dat bedoel ik niet. Bart De Wever is wel degelijk een politiek talent; net zoals vele andere politici dat hebben toegegeven. Maar toen N-VA heel groot is geworden en gewonnen zijn er inderdaad allerlei BV's e.d. op de N-VA hun kar gesprongen en dat is politiek opportunistisch gedrag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() het principe dat hij off-screen een erg nare zurige man is
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind dat een vreemd programma. Ik begrijp niet dat sommige van die gasten zich voor de kar laten spannen van zo een programma. Ik geef toe dat ik er naar kijk. Het is vooral uit verbazing eigenlijk. Ik vind het verbazingwekkend dat iemand als Cracko erin geslaagd is om zo een respectabel bedrijf uit de grond te stampen. Van zo iemand verwacht ik net dat tikkeltje meer gezond verstand en dat lijkt hij vooral te ontbreken door aan zoiets deel te nemen. Hij komt er ook niet zo heel erg goed uit. Dan heb je nog een Willy Naessens die perfect weet waarom hij het doet. Die van De nil komt er ook nog ok uit.
Dan heb je natuurlijk de Kontrimmo man. Ongelikte beer en geen greintje takt, maar in den bouw heb je dat ook niet altijd nodig en ik kan nog begrijpen dat hij door hard te werken gekomen is waar hij staat. Verder heb je dan Harry, Olga en dat oud mormel met haren toy boy. Dat zijn er dan weer die geld gekregen hebben en voor de rest compleet inhoudsloos zijn. Je moet ze maar weten te vinden. De rijken die zich zo te kakken laten zetten. Ik zie er Marc Coucke ook nog toe in staat.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is niemand bij die serieus genomen kan worden. Iemand met echt geld laat zich niet zo te kakken zetten en er zich al zeker niet voor betalen om te kakken gezet te worden.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die anderen, tjah,...Dat is uitlachtv natuurlijk. Daarom dat het mij verwondert dat er nog steeds van die semi rijke gasten zijn die zich daaraan laten vangen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 7 maart 2016 om 12:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om die reden kan ik geen enkele (meer) serieus nemen. Daarmee bedoel ik niet dat er sommigen bij zijn die zelf heel wat bereikt hebben en respect verdienen. Ik begrijp echter niet dat ze zich voor zo'n programma laten lenen.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind dat ze zich van hun rijkste onnozelste kant laten zien.
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet dat hij speciaal slim is, hij heeft gewoon een aantal keren aan de goede kant van de lijn gestaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() Uw selectieve verontwaardiging doet mij denken aan die van de gemiddelde communistische apparatchik van de jaren '70 en '80, die ook wel wist dat de utopie op ontploffen stond, maar totaal de kloten niet had om nog voor zichzelf toe te geven dat hij afschuwelijk had gedwaald.
Waarom niet? Echt? ![]() |
![]() |
![]() |