![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Godsdienst" is de nachtmerrie van de mensheid. Hebben onze voorouders ook meegemaakt: zwijgen en doen alsof of de brandstapel op! Allemaal omdat een aantal "schurken" hun grilletjes wilden en konden opdringen met het zinnetje "God wil het!" Die "God" bestaat niet, maar die schurken wel! Laatst gewijzigd door andev : 17 maart 2016 om 16:23. |
|
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#43 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#47 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
#49 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Neen hoor. Verheerlijking van geweld ondersteun ik niet. Net als ieder weldenkend mens. En daar hoor je duidelijk niet bij.
#50 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het probleem is dan gehoorzaamheid bij de gematigde moslims als die voor het blok worden gezet door extremere moslims om anderen te vermoorden; gaan die dan zwichten onder de druk?
Volgens het milgram experiment zwicht 50-60% onder de druk van een authoriteit. Dus 50-60% zijn slapende cellen die IS gehoorzamen. Als we dat dan uitvergroten naar Belgie is er potentieel 5% v d bevolking een IS-volger als we ervan uitgaan dat 10% v d bevolking van Belgie moslims zijn.
#52 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Misschien zijn deze filmende vrouwen niet geïnstitutionaliseerd?
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
#53 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Die uitnodigende houding is er zwaar over. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 17 maart 2016 om 21:17. |
|
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tot die conclusie kwam ik pas later, volg de pijltjes maar terug, pas nadat jij begon over "extreme haters" (-->mensen die kritiek leveren op de totalitaire ideologie met woorden) en dat die "gasten die ze in Molenbeek zoeken (gewapende terroristen dus) meer lef hebben dan ik, of mensen zoals ik", daarbovenop ook nog over 't "christendom...blablabla..." standaard trucje om islam uit de wind te zetten, want; wij deden 't immers ook. Jij hebt je punt dus duidelijk gemaakt.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 17 maart 2016 om 23:29. |
|
![]() |
![]() |
#56 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U zegt,man,man,lees onderstaande link eens door..... hier een uittrekseltje ervan.... Citaat:
https://www.oneworld.nl/wereld/invoe...heel-indonesie |
||
![]() |
![]() |
#57 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Enfin, maakt niet uit, als je mijn andere posts op dit forum ooit gelezen hebt weet je dat ik allesbehalve de islam uit de wind zet. En als je ze niet gelezen hebt, so be it. Waar ik in dit topic over viel is dat er mensen zijn voor wie de oplossing van de hele problematiek nog extremer is dat het probleem zelf. |
|
![]() |
![]() |
#58 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Tenzij je er iets op tegen hebt dat 'n totalitaire ideologie wordt bestreden met woorden & kritiek.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 18 maart 2016 om 12:50. |
||
![]() |
![]() |
#59 |
Parlementslid
|
![]() Indonesië is gematigder dan Saudi-Arabië of IS maar een land dat sharia onrecht invoert of atheïsten in de cel gooit zou ik nu ook niet als blijft nog steeds extreem.
#60 |
|
![]() Dat had ik ook niet verwacht. Daar moet je Lef voor hebben, nietwaar?