Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 30 oktober 2004, 10:06   #41
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waar lees jij dat weer allemaal?
Zie je die vraagtekens staan? Het is geen opsomming van wat ik zie staan, het zijn VRAGEN! Als perfect nederlandstalige zou je het toch moeten weten hé, wat "?" dit teken betekent.

Citaat:
En voor de laatste maal: gelieve je persoonlijke aanvallen en beledigingen achterwege te laten.
Ik maak geen persoonlijke aanvallen ik noem jou gewoon homo, dat is wat je bent en normaal gezien ook trots op bent, indien je dit niet bent, indien je er beschaamd over bent en indien je je niet goed voelt in je vel dan alleen kun jij je erdoor aangevallen voelen.

Trouwens, jij, degene die niets anders heeft gedaan dan mij persoonlijk aan te vallen, zelfs na mijn voorstel om er mee te stoppen en gewoon verder deed gaat nu vragen aan een ander om geen persoonlijke aanvallen te doen...sorry hoor dat is hetzelfde als saddam die om medelijden vraagt.

Je kunt nu moeilijk gaan wenen bij de moderatoren hé rafke, je hebt zelf gezegt dat dit voor kleine kinderen is ed.

Laatst gewijzigd door illwill : 30 oktober 2004 om 10:13.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2004, 10:07   #42
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Dat staat er niet.
Schrijf het dan niet é.

Is saddam slechter dan BUsh?
Oud 30 oktober 2004, 11:34   #43
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Zie je die vraagtekens staan? Het is geen opsomming van wat ik zie staan, het zijn VRAGEN! Als perfect nederlandstalige zou je het toch moeten weten hé, wat "?" dit teken betekent.
Nee, dat zijn geen vragen. Je wil laten uitschijnen dat mijn bericht die zaken impliceert, hetgeen onder meer blijkt uit het gebruik van het woordje "dus" (jij vindt dus dat ...). Bovendien volgen jouw vragen niet logischerwijze uit het bericht dat ik postte. Het is niet omdat je ergens een vraagteken achterzet, dat het ook om een vraag gaat. Daarvoor moet je natuurlijk wel voldoende Nederlands kennen om zo'n onderscheid te kunnen maken...

Citaat:
Ik maak geen persoonlijke aanvallen ik noem jou gewoon homo, dat is wat je bent en normaal gezien ook trots op bent, indien je dit niet bent, indien je er beschaamd over bent en indien je je niet goed voelt in je vel dan alleen kun jij je erdoor aangevallen voelen.
Jouw opmerking was "is dat homo-logica", alsof homo's een andere (lees: minderwaardige) logica zouden hanteren dan hetero's. Je bent het niet met me eens en wil je gelijk halen door mij af te schilderen als een "homo die er een minderwaardige logica op nahoudt". Je spreekt andere mensen op het forum trouwens ook niet aan als hetero, als je mij aanspreekt als homo, dan kan dat alleen maar beledigend bedoeld zijn.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2004, 11:36   #44
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Schrijf het dan niet é.
Ik schrijf wat ik wil; jij gaat me daar niet van weerhouden.
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oud 30 oktober 2004, 14:01   #45
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Is saddam slechter dan BUsh homo?
Oud 30 oktober 2004, 14:04   #46
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nee, dat zijn geen vragen. Je wil laten uitschijnen dat mijn bericht die zaken impliceert, hetgeen onder meer blijkt uit het gebruik van het woordje "dus" (jij vindt dus dat ...). Bovendien volgen jouw vragen niet logischerwijze uit het bericht dat ik postte. Het is niet omdat je ergens een vraagteken achterzet, dat het ook om een vraag gaat. Daarvoor moet je natuurlijk wel voldoende Nederlands kennen om zo'n onderscheid te kunnen maken...
Ik weet zelf wel wanneer ik een vraag schrijf hoor of weet je ook dat weer beter dan mezelf? Geef er wat meer antwoorden op dan staan we al wat verder. Maar nee, jij wil persoonlijk blijven...mij niet gelaten je hebt er zelf voor gekozen dus moet je niet komen klagen é.

Citaat:
Jouw opmerking was "is dat homo-logica", alsof homo's een andere (lees: minderwaardige) logica zouden hanteren dan hetero's. Je bent het niet met me eens en wil je gelijk halen door mij af te schilderen als een "homo die er een minderwaardige logica op nahoudt". Je spreekt andere mensen op het forum trouwens ook niet aan als hetero, als je mij aanspreekt als homo, dan kan dat alleen maar beledigend bedoeld zijn.
Waar zeg ik dat homo's minderwaardig zijn? Jij bent homo en bent er ook duidelijk voor uitgekomen, je noemt iedereen zowat liefje, ik mag jou daarom homo noemen omdat je er een bent. Dat jij het beledigend opneemt is jou probleem niet het mijne.
Oud 30 oktober 2004, 14:05   #47
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je schrijft niet wat je wil, vandaar dat het schelden bij jou gestopt is.
Oud 30 oktober 2004, 16:36   #48
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

*knip*

[size=1](zelfcensuur; he's SO not worth it...)[/size]

Citaat:

Laatst gewijzigd door Raf : 30 oktober 2004 om 16:41.
Oud 30 oktober 2004, 19:33   #49
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Om je maar even te laten weten, achterlijke snul dat je bent, dat als ik voortaan niet meer op je stupiditeiten reageer, dat dat komt omdat ik je op mijn negeerlijst heb gezet. Voortaan filter ik jouw berichten van mijn scherm weg, zodat ik niet langer met je dwaze, kinderachtige opmerkingen moet geconfronteerd worden.

Je hebt je naam bijzonder goed gekozen, je bent inderdaad van slechte wil en bovendien ook nog eens zo stom als het achtereind van een debiel varken. Aan een volslagen randdebiel zoals jij verspil ik geen energie meer.

Gegroet.

Raf.
Omdat hij het zelf niet durft te plaatsen heeft ie mij dit bericht maar privé gestuurd.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be