![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb je geen "domme westerse trien" genoemd, ik heb je "een moslim die een domme westerse trien speelt" genoemd.
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() IS weet wel hoe je het spelletje moet spelen. In principe hebben ze natuurlijk gelijk, wij moeten stoppen met onze interventies en bemoeienis in het Midden-Oosten (door onze bommen komen immers ook onschuldige mensen om).
Maar IS weet dat politici een te groot ego hebben om te gaan onderhandelen met hen. |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() Ik speel hier juist niets. Ik raadpleeg mijn menselijk gevoel.
Objectief. Soms durf ik al eens spelen, maar dat is op het moment dan wel duidelijk. |
![]() |
![]() |
#44 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien wat meer oog om oog en tand om tand: zij laten hier een gebouw met veel onschuldigen ontploffen, dat men in een van hun islamlanden een gebouw/mosk of zo met veel onschuldigen platbombardeert! Oorlog voeren moet iets zijn tussen soldaten, onschuldige burgers ergens wetens en willens treffen, dat is wat anders. Het is niet met kaarsjes branden en in elkaars armen te vallen dat ze daar mee zullen ophouden! Trouwens, "onschuldigen"? Zouden er echt zoveel moslims zijn die dat een ramp vinden dat er ergens hopen ongelovigen sneuvelen? Diegenen die hier en elders ergens rustig in hun zetel zitten en op onze kosten leven die worden liever niet gestoord, maar er zijn zovele anderen... En dan diegenen die ons hardnekkig blijven wijsmaken dat de islam= vrede is, die mogen dat eens op een andere manier proberen te bewijzen dan met wat praatjes! |
|
![]() |
![]() |
#46 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, dat "het-beest-uithangen" met hun godsdienst als zogezegde reden en ondersteuning zit gewoon in hun lijf, ze zouden zo bezig zijn in gelijk welke omstandigheden! Net zoals ze nu hun eigen bevolking in hun eigen gebieden behandelen met zweepslagen, onthoofdingen, executies allerhande, hoe ze hun vrouwen behandelen enz enz enz. Ook onze schuld zeker? "...en verloste hen van hun onderdrukkers?" Zijn het dan toch gevaarlijke beesten die men niet los mag laten lopen??? |
|
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() Stuur onze soldaten tegen IS, ik ga vrijwillig mee, ipv ze hier nutteloos door de stations te laten patrouilleren.
|
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is het tegenovergestelde van het "vredesvoorstel" dat Peach onderhandelt in naam van Islamitische Staat.
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() Ik ben de draadstarter.
|
![]() |
![]() |
#51 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat is terug te vinden. Wapenstilstand van de wereldoorlog I in een wagon te Compiegne werden voorwaarden aan Duitsland opgelegd die Duitsland totaal aan de grond bracht. Dat wordt algemeen beschouwd als de voedingsbodem voor het nazisme.
Rare vraag...
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : 26 maart 2016 om 18:01. |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alle moslims buiten.
Dan is het moslimkrapuul er zeker bij.
#55 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
|
![]() |
![]() |
#56 |
Minister
|
![]() dubbel
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) Laatst gewijzigd door schietboog : 26 maart 2016 om 19:21. |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://www.hln.be/hln/nl/33982/Islam...verslaan.dhtml |
||
![]() |
![]() |
#59 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Mijn bedoeling was om aan te tonen dat IS en de nazi's de schuld geven (gaven) aan anderen om hun gruwelijke daden te verantwoorden. Volgens Peche is de gruwel van IS aan ons te wijten, wat compleet van de pot is gerukt. Citaat:
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beweer ik dat soms?
Ik zei dat je het tegenovergestelde wil doen van wat IS in de post van Peach als vredevoorstel doet, namelijk gaan vechten tegen IS.