Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 31 oktober 2004, 10:09   #41
PieterP
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Dan is 99% van de deelnemers op dit forum krankjorum
Dus wij behoren tot de 99 % zotten en u tot de 1 % geniale mensen.
Zeer gevaarlijke teorie.
PieterP is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2004, 17:35   #42
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sam
Daar zeg je het:
Ik werk voor het geld

Zal ik mijn mening es zeggen:

Ik werk onder andere voor het geld, maar ook voor het plezier dat ik eruit kan halen!
Oh maar ik amuseer me best hoor! Ik heb een toffe job die ik graag doe, maar ik ken nog echt wel leukere bezigheden maar die worden niet betaald. Als het aan mij had gelegen was ik nooit meer aan de slag gegaan maar van 619 euro stempelgeld per maand kan ik helaas niet leven.
Oud 31 oktober 2004, 17:37   #43
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PieterP
Piano,
dit is een van de grofste stellingen die ik op dit forum al gelezen heb. Daar mede ben ik het totaal oneens. Dit is een stelling die past in een totalitaire communistische staat waar de burger niets te zeggen heeft.
Ja, je bent dan ook nog vrij nieuw hier. Maar ik kan je vertellen dat ik al duizenden groffe stellingen heb gelezen op dit forum waarvan er slechts een miniem deel werden weggecensureerd. Het is allemaal een kwestie van perceptie kerel!
Oud 31 oktober 2004, 19:42   #44
Dies
Europees Commissaris

Dies's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven
Mag JM Dedecker winnen, tzou een overwinning zijn voor de democratie.
Nu moet je mij toch eens uitleggen waarom het een overwinning voor de democratie zou zijn wanneer Jean-Marie Dedecker tot voorzitter van de VLD zou worden gekozen?!

Los van het feit dat hij in mijn ogen een intellectueel lichtgewicht is - dat is Bart Somers immers eveneens -, stel ik mij zeer de vraag in hoeverre hij wel een liberaal genoemd kan worden. Zijn afkeer van het migrantenstemrecht, de snel-Belgwet, het rijbewijs met punten, en zo verder en zo voort doen mij daar vraagtekens bij plaatsen.

Ik vrees dat, bij gebrek aan een ernstig tegenkandidaat, Bart Somers het zonder al te veel problemen zal halen.
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a.
Dies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2004, 19:53   #45
PieterP
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk bericht door thePiano
Maar zoals je je wellicht nog herinnert pleit ik al bijna 9 jaren op het internet om het Vlaams Blok te verbieden en haar partijkader en verkozenen buiten de wet te stellen en hen bovendien uit hun burgerrechten te ontzetten voor een periode van vijf jaar.

Piano,
dit is een van de grofste stellingen die ik op dit forum al gelezen heb. Daar mede ben ik het totaal oneens. Dit is een stelling die past in een totalitaire communistische staat waar de burger niets te zeggen heeft.
PieterP

Ik ben effectief nieuw op dit medium. Doch ben wel 30 jaar politief actief, zonder ooit op een lijst gestaan te hebben en gemilititeerd te hebben voor een partij. En dit sedert 1968, toen ik in Leuven studeerde. Aan de universiteit leert men kritisch denken - en in di woelige periode heb ik veel gezien en actie aan deelgenomen- en in de praktijk heb ik veel plezier aan de verantwoordelijkheden van mijn job, maar vooral aan het respect dat ik krijg van mijn medewerkers.

Anciënniteit op dit forum leidt blijkbaar niet noodzakelijk tot een beter leven.
Bij jou zit dat blijkbaar nog altijd niet goed. Pech. Zit misschien tussen uw twee oren...

Dit klinkt misschien een beetje burgerllijk in jouw oren, doch wat jij uitkraamt over het verbieden van een politieke partij, dat kan alleen in een totalitaire communistische staat en ik vrees dat we hier in Vlaanderen slechts een kleine minderheid voor dit concept zouden hebben die niet van signifiacnte orde is.
Respect voor minderheden is noodzakelijk. Doch zich onderwerpen aan de dictatuur van minderheden creeërt een democratisch deficit.
PieterP is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2004, 20:05   #46
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Ja, je bent dan ook nog vrij nieuw hier. Maar ik kan je vertellen dat ik al duizenden groffe stellingen heb gelezen op dit forum waarvan er slechts een miniem deel werden weggecensureerd. Het is allemaal een kwestie van perceptie kerel!
piano is een beetje zoals de Morgen... gebeten maar zonder geweten !
alle middelen zijn goed om het Vlaams Blok te stoppen... zoals Tobback !!
in zijn stelling komen zijn wildste dromen tot uiting, maar zijn haat ook !!
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2004, 14:47   #47
albino
Vreemdeling

Standaard

Wie ook voorzitter wordt van de VLD zal niet meer in staat zijn om het zinkende schip drijvende te houden.

Een Dedecker zal wellicht zwichten voor het Blok.
Een ander draait die partij op een andere manier verder in de soep.
Waaraan kan het liggen?
Misschien aan de excessieve kalottenhaat die bij de VLD schering en inslag is geweest de laatste jaren.
Alles wat naar CVP rook moest kapot: vrij onderwijs, overlegeconomie, noem maar op ...

Als ze er de tjeven maar mee konden kloten, was het allemaal goed.
Wat de mensen ervan dachten kon hun verder een rotzorg wezen.

de VLD is struktureel doodziek.

Let it be, let it be ,let it be , yeah let it be ...

Ik zal er geen traan om laten, om die vetpotgraaiers.
albino is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2004, 19:50   #48
mulder7
Schepen

mulder7's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door albino
Misschien aan de excessieve kalottenhaat die bij de VLD schering en inslag is geweest de laatste jaren.
Alles wat naar CVP rook moest kapot: vrij onderwijs, overlegeconomie, noem maar op ...

Als ze er de tjeven maar mee konden kloten, was het allemaal goed.
Wat de mensen ervan dachten kon hun verder een rotzorg wezen.
De nagel op de kop.
Professor en historicus Luc De Vos: (...) België en 's lands belangen zijn al langer een utopie. Niemand ijvert ervoor. Het land bestaat nog bij gratie van de monarchie en de nationale voetbalploeg. Restanten uit een verleden, zonder slagkracht in de moderne politiek (...), HLN, 23/9/2004, p.12.
mulder7 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2004, 19:53   #49
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
piano is een beetje zoals de Morgen... gebeten maar zonder geweten !
alle middelen zijn goed om het Vlaams Blok te stoppen... zoals Tobback !!
in zijn stelling komen zijn wildste dromen tot uiting, maar zijn haat ook !!
Jouw haat tav de SP.a en andersdenkenden is onovertroffen. Je bent zo ziek dat je niet eens meer merkt dat je aan anderen verwijt waar je zelf het meeste last van hebt.
Oud 1 november 2004, 20:04   #50
Horus
Gouverneur

Horus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dies
Nu moet je mij toch eens uitleggen waarom het een overwinning voor de democratie zou zijn wanneer Jean-Marie Dedecker tot voorzitter van de VLD zou worden gekozen?!

Los van het feit dat hij in mijn ogen een intellectueel lichtgewicht is - dat is Bart Somers immers eveneens -, stel ik mij zeer de vraag in hoeverre hij wel een liberaal genoemd kan worden. Zijn afkeer van het migrantenstemrecht, de snel-Belgwet, het rijbewijs met punten, en zo verder en zo voort doen mij daar vraagtekens bij plaatsen.

Ik vrees dat, bij gebrek aan een ernstig tegenkandidaat, Bart Somers het zonder al te veel problemen zal halen.
Waarom zou hij een lichtgewicht zijn?
Dat hij rechts geïnspireerd is, kan toch geen kwaad, zolang het gematigd is.
Als zowel JM Dedecker als Bart Somers niet voldoen aan de eisen volgens jou gesteld om voorzitter te worden, wie dan wel en waarom?
Horus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be