![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En wat gebeurt er met een atheist als hij sterft? Gaat hij naar de hel of de hemel?
|
![]() |
![]() |
#42 | |
|
![]() Citaat:
Nee, het aantal geloven groeit omdat men kinderen vanaf kleins af aan indoctrineert. Als dat de reden is waarom men kinderen maakt is dat ziekelijk. |
|
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
|
![]() Lees jij daarin dat je je mening niet moogt hebben? Herlees dan toch maar eens.
#46 |
Minister-President
|
![]() Mensen zoals jij moeten ze bij hun hoofd nemen en dat hoofd tegen het hoofd van ne Islamiet slaan, God , Allah , Jawe die bestaat niet. Jij past perfect in het plaatje van de Islam , dezelfde achterhaalde concepten over sex, abortus, euthanasie, homosexualiteit.....Alexandra Coolen i presume ...
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
![]() |
![]() |
#47 |
Europees Commissaris
|
![]() Antwoord hier eens op Drukazz!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
#48 |
Europees Commissaris
|
![]() Ondertussen gaat Erdogan zich nog een beetje moeien in Nederland ook. Die begint dezelfde grootheidswaanzin te krijgen als Hitler.
http://www.ad.nl/ad/nl/1038/Rotterda...-Erdogan.dhtml |
![]() |
![]() |
#49 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
kijk toch effe de andere kant op , lijkt met de JUISTE optie !! Let live and let live ![]() Wat dan met naaktheid tijdens de middeleeuwse kunst ?? Of wat met de naaktstambeelden van bv de Griekse oudheid ?? Jij wil zulke kunst verbieden , maar als andere geloof willen verbieden , is't kot te klein & koekenbak , waarom ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
#51 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...3&postcount=70 http://forum.politics.be/showpost.ph...8&postcount=74 En tot wat mag dit dan uiteindelijk leiden ?? Kunt u begrijpen dat er mensen zijn die met u (geheel) niet akkoord gaan ?? Citaat:
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 22 april 2016 om 02:14. |
||
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee , we volgen de wet !!
Ik ben pro scheiding staat & geloof !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() Minder bloot op straat ?? straks aan onze zee ander wetten?? het is juist dat niet mag gebeuren door daaraan toe te geven geeft je weer meer koord aan de Islamitische cult .. ONZE CULTUUR IS DE TOTALE VRIJHEID ! dat is het juist wel..... raak daar a.u.b . niet aan...
|
![]() |
![]() |
#54 |
Minister-President
|
![]() wat ik haat is die hele verdoemenis van vrouwen nu of hoer of moslim maagd met hoofddoek. Ja dit zal tot een nieuwe europese oorlog moeten lijden.
die seksualisering van alles en alle vrouwen is te ver gegaan en ik ben het zat gewoon om in nederland te wonen. men is hier ziek. idee: islam bestrijden kan simpel: geef alle meisjes vanaf brugklassen gewoon keihard een Westers kerstpakket met setje dildo's, om effectief te verwesteren in seksuele zin en zeg hen dat zij als meiden van 12 jaar recht hebben op absolute seksuele vrijheid en het recht hebben om een vibrator of dildo te gebruiken vanaf 8 jaar of zelfs jonger. islam ploft dan direct in elkaar, gewoon keihard verplichten in heel nederland voor alle scholen, incl moslim hindoe en christelijke. zo reken je snel af met religieuze achterlijkheid en homofiele en pedofiele gelovige mannen die vrouwenhaat verkondigen. elk geloof gaat alleen over seks en vrouwenhaat. |
![]() |