![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Europees Commissaris
|
![]()
![]() |
#42 |
Minister
|
![]() Domme vraag: natuurlijk ben ik daar zeker van. Het feit dat je daar aan twijfelt, bewijst dat je liegt (cfr stelling 'Ik ben ervan overtuigd dat je je eigen leugens gelooft.', die bijgevolg niet waar is)
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik denk dat je van totaal niks zeker bent en alleen maar wat fantaseert.
![]() |
#44 |
Minister
|
![]() Tuttut. Jij bent diegene, die tegenstrijdige stellingen poneert. Ik heb op een logische wijze je stelling ontkracht. Dus je bent ofwel een leugenaar. Ofwel, ben je zo dom, dat je niets weet. Je mag zelf kiezen.
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb nog niets ontkracht gezien. Volgens mij ben je nog altijd aan het liegen.
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() Laatst gewijzigd door Anitta : 28 april 2016 om 23:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Nu, logisch nadenken kan je niet, wat je debiele posting van in het begin verklaart, natuurlijk. Tja, leugenaars zoals jij, worden altijd ontmaskerd he ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovenstaande geldt nét zo goed voor de sosjes en aanverwanten.... En nu mogen die niet meer meespelen na jaren lang het geld te hebben verbrast... ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb géén van hen het schuim op de lippen weten krijgen omdat de Vlaamse regering haar eigen burgers miljoenen extra belastingen moet opleggen omdat Brussel en Wallonië niet mogen verarmen....
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jep!
Jij ziet natuurlijk liever dat ik me laat welgevallen "Homans" te worden genoemd door minkukels die anderen op een onnozel tikfoutje pakken maar die zélf niet in staat zijn om een foutloze post van één regel op de forumwereld te krijgen. Dat feit wuif je niet weg met een prentje dat nergens op slaat.
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het kan onmogelijk toeval zijn dat beide landsdelen die zich verenigden in een Franstalige federation afhankelijk zijn (en blijven) van de significante miljardentransfers uit Vlaanderen ten bedrage van 16 miljard Euro...per jaar. Als de huidige regering, jaar na jaar, over die miljarden kon beschikken waren er geen ingrepen op zijn paars meer nodig om de begrotingen te doen sporen met de eisen die de EU "haar" lidstaten oplegt.
![]() |
![]() |
#52 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Duidelijk dat al de anderen verarmen ondertussen. Wie dat niet ziet doet doet aan struisvogel politiek, ook de NV-a.
![]() |
![]() |
#53 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
"Never discuss with idiots, they will drag you down to their level and beat you with experience." Laatst gewijzigd door non-conformist : 29 april 2016 om 18:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat van die schrijffouten is zo'n beetje het verweer bij uitstek als de argumenten op zijn.
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De parlementairen houden al 10 MAANDEN een wetsontwerp tegen om ook de politiekers te laten werken tot hun 67. Gisteren hebben ze dat NOG EENS gedaan !!! Zijn dat "onze" vertegenwoordigers ??? Alleen de PVDA heeft de moed om dit publiek in het parlement aan te klagen zodat het ook op de tv komt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Heb jij dat ooit gedacht? Zij zijn uitsluitend de vertegenwoordigers van zichzelf. En omerta-slaven! Maar over het algemeen wel tweetalig. Kunnen ze uit meerdere ruiven eten als het moet. Er zitten in Wallonië ook nog mensen met geld die in Vlaanderen een villaatje willen bouwen en vice versa. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik ken persoonlijk zelfs enkele van die aannemers die nog steeds goed hun geld verdienen in het "sossenparadijs". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |