![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Mogelijk is dit waar. Maar om racisme er bij te sleuren om uw gelijk te halen is wel wat overdreven. Racisme berust op heel andere gronden dan op verschillen tussen rechts en links. Je loopt dus het gevaar van de betekenis van het woord racisme te ontdoen van de echte verpakking. Op den duur blijven er geen anti-racisten meer over. ![]() Alhoewel; onze overheid zelf beroept zich ten onrechte zelf op de term racisme om haar gelijk te verantwoorden of om haar ongelijk te verdoezelen. En dat is vooral een smerige evolutie. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We zullen onze waanzin niet meer zo van ons afschrijven, maar af en toe ons meubilair eens een goed pak slaag geven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Of neem nu ’n discussie met linkse moslimpijpers, die kan je dan heel beleefd rechtstegengestelde fellatiobeoefenaars met ’n dhimmitude inslag noemen, zonder grof te worden. Goed initiatief, Tomas, de wereld zal er vanaf nu beter op worden.
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laat de mensen toe zich anoniem te uiten en het hek is helemaal van de dam. Een groot gedeelte van de basisovertredingen blijven gewoon staan...dus kan men blijven doorgaan Dat is een moderatiezaak. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enkel fora met je naam en adres eronder kunnen ook negatief uitvallen en zorgen dat niemand meer zijn mening mag/durft uiten. Kijk maar wat figuren zoals Erdogan daar mee doen bvb! En je zegt wel "incognito" maar is het niet zo dat indien men echt wil weten wie één of ander heeft neergepend dat probleempje rap opgelost is? Beleefd en met opvoeding reageren, 100% akkoord. Maar dat is gewoon niet altijd mogelijk of zinvol! Zoals sommigen het steeds hebben over "rechtse racisten" enz telkens iets niet in hun kraam past zal "braaf en beleefd" sorry zeggen niet veel uithalen... Is dat ook geldig voor de "linkse" spelers? Ik denk niet dat er hier al iemand naar de spoed is moeten lopen, of erger, na het lezen van één of andere posting. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niets meelezen en slechts modereren op aangifte en dan 50 á 80% van de overtredingen laten staan is op zijn zachtst uitgedrukt niet bevorderlijk om het fatsoen te promoten onder de deelnemers. Laatst gewijzigd door eno2 : 30 april 2016 om 19:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik heb er wel begrip voor hoor Eno2. Als ze beginnen met alle overtredingen er uit te halen blijft er van dit forum niet veel over. En bovendien heb je een peloton moderators nodig om het hier constant proper te houden. Want er komen er hier om constant te....braken. Ze vliegen er wel constant uit maar degenen die zelf het braaksel willen opkuisen met even onnozel en grof taalgebruik lopen het gevaar dat ze mee van dit forum vliegen. Het is hier absoluut niet aangenaam meer om proberen deel te nemen aan een debat waarin "kamikazes" voortdurend personen viseren. Waar kamikazes een truitje aan trekken van een partij met de bedoeling van juist die partij in diskrediet te brengen. Noch de moderatoren noch de geviseerde partij kunnen dit verhelpen. Want dit forum moet kapot. Tenzij men de hulp van de bevoegde autoriteiten inroept en het privacy recht omzeilt en de uitingen van bepaalde kamikazes eens onder de loupe neemt en er ook veroordelingen volgen. En dan zou ik de politiek gelijk geven want dit gedrag beoogt een ondermijning van alle democratische beginselen. Vraag is wel of de politiek dat zelf wil. Komen hier geen individuen met bepaalde opdrachten vanuit sommige partijen zelf? Het is hier vergelijkbaar met de sfeer uit de koude oorlog. Toen zaten er ook meer Russen met bepaalde opdrachten aan onze kant van het ijzeren gordijn dan in Rusland zelf. Mij niet gelaten hoor. Maar de boel mag wel eens worden opgekuist. Maar we zijn wel een land in crisis. Er is geen geld meer voor op te kuisen. En nu we een vluchtelingenkamp zijn geworden gaat het er nog minder op verbeteren. Ik hoor hier nog één woord dat te pas en te onpas wordt gebruikt en dat woord is ......racisme. Via dat woord kun je zelfs je eigen falen in het leven verschonen en vergoelijken. En de politiek maakt er ook dankbaar gebruik van. Een woord dat dus dienbaar is voor multicultureel gebruik en internationale verrijking. En nu stop ik er mee. Misschien wordt het ooit nog anders? Maar.....ik vrees. Goede nacht nog. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kent gij het verschil tussen evenhoevigen en onevenhoevigen ? Van penetreren, pijpen en fellatio mekkeren, klink allemaal mooi maar .... .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Plus niemand min één wil het blijkbaar blijven doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Uiteraard moet het evenhoevigen zijn, slip of the finger, dus.
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert. Laatst gewijzigd door Diego Raga : 30 april 2016 om 22:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 1 mei 2016 om 00:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rechtse onbeschofterikken die op tere zieltjes van welopgeviede, linkse gutmenschkes trappen.
Schamen moesten ze zich, wat zeg ik; verbieden! Alles verbieden wat linkse mensen zou kunnen beledigen!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() Zogenaamd willen discussiëren en dan de discussie en zichzelf onmogelijk maken door resems kloterijen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Yup, links is altijd beleefd en scheldt nooit.
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Links is waar de duim rechts staat.
![]() |
#58 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Mindset : 1 mei 2016 om 21:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En wat met André Cools ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |