![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Echt Belgisch.
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat men 2 keer alles wil kontroleren, soit.
Maar dat men dan ook voor voldoende apparatuur en personeel zorgt. Wat heeft het voor zin de luchthaven "voor 80%" te laten draaien als de beveiliging het niet kan bolwerken? B O O O O O MMMM! maar nu buiten ipv binnen... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 2 mei 2016 om 19:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
3 uur aanschuiven in een complete chaos en hopen dat je je vlucht haalt, of 2 uur de trein naar Paris CDG of Schiphol? ik zou weten wat kiezen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Burger
|
![]() Waarom hebben andere luchthavens dit probleem niet???
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat hij, Marc Descheemaecker, samen met zijn partij de Nieuwe Vreemdelingen Alliantie de VOLLEDIGE verantwoordelijkheid op zich zouden nemen van het afschaffen van dat dwaze pre check-in systeem ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() Omdat ze hier niet kordaat handelen , in dat land.
Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 2 mei 2016 om 20:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Veiligheid volledig privatiseren en als het bedrijf niet voldoet eruit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Daar zorg jij wel voor. Misschien ben je bij de laatstejaars wel op uw plaats. Je kan gebruik maken van hun lesrooster om hun een cursus te geven over hoe ze negativisme kunnen overleven. Indien die cursus nog nodig is. Ze hebben je al een paar jaar overleefd. Dus...... Maar vervolmaking tot in de puntjes kan nooit kwaad. Het gaat hier ondertussen wel te rustig worden op het forum. Wat gaat Filiberke nu aanvangen tijdens je afwezigheid? Gelukkig heeft dat ventje mij nog. Hij heeft zojuist nog mijn advies gevraagd. Ik vind het wel vervelend dat hij voor alles en nog wat mijn goedkeuring nodig heeft. Ik ga zijn aandacht er op vestigen dat Pandareus er nog is voor eerste hulp bij ongevallen. Hopelijk zit die ook al niet gedurende dezelfde periode op een zonnig eiland. Want dan zit ik alleen met de miserie. ![]() Het is wel bevreemdend dat er omstreeks deze periode zoveel mensen naar een zonnig eiland trekken. Ik weet dat het normaal is in deze periode dat er dividenden worden toegekend. Vakantiegeld voor de werkmensen is er iets later. Vennoten krijgen dat iets vroeger natuurlijk. Je weet nooit of het geld is opgeraakt. ![]() Safety first! Bon! Goede vakantie dus? Uw leerlingen durf ik dat niet toewensen. Sarcasme ligt mij niet. Laatst gewijzigd door werkman : 2 mei 2016 om 20:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We moeten niet lang zoeken naar de verantwoordelijken voor de chaos aan de luchthaven: de vakbonden die halsstarrig blijven vasthouden aan dit "veiligheidsprotocol."
En zo zijn ze er alweer in geslaagd om dit land internationaal met zijn broek op de enkels te zetten. Doe zo verder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze gaan nu aan 'profiling' doen. Dat is een eufemisme voor: doorlaten van Witmansen en kontroleren van Chocolatten en Koffie met Melk.
Dat wordt weer aanschuiven bij het Centrum voor Gelijke Kansen en Racisme. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij kan misschien nog een boekje bij schrijven over zijn zoveelste falen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Misschien moet de media de opperpopulist nog eens aan het woord laten, want deze heeft ALTIJD wel een passende oplossing. Denk maar aan de binnengrenzen sluiten, wijzigen van de conventie van Geneve enz..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() O ja??? De ellenlange rij aanschuivende en morrende passagiers ingevolge idiote dubbele en driedubbele controles is niet het idee van Descheemaeker maar wel van de saboteurs aangesloten bij de politievakbond. Dat weet jij ook wel maar jouw linkse hersenkronkel zorgt voor een denk- en schrijfhandicap waardoor je niet in staat bent de realiteit openlijk te erkennen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |