![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik dacht het niet, en toch zullen ze hen redden...en met dit koude water, gewoon met risico voor t eigen leven ja. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#43 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Puik systeem echter = veel te veel zieken en vrijgenieters ![]() Wat doet men eraan?
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() heb zo ooit eens één van mijn skileraren weten uitvaren naar een toerist die terug op de piste kwam na een off-piste op een gevaarlijke plek op een gevaarlijk moment ... die heeft die gasten daar uitgekafferd, niet gewoon, maar wel idd omdat er elk jaar mensen sneuvelen bij de reddingswerkers als ze weer eens op zoek moeten naar een domme waaghals...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik krijg hier op zijn minst de indruk dat sommigen van dit onderwerp een politiek spelletje wil maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Altijd waarschuwen/preventie rond drugs, seks, verkeer, vermaak, rond alles eigenlijk. Het "shit happens" principe willen de mensen uitsluiten, maar dat is maar een opgeklopte illusie.
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In het artikel gaat het over hardleerse macho's die zichzelf & andere mensen in gevaar brengen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Eveneens, deze die (op kosten van de laatst genoemde solidariteit), met verkeerde en abusievelijk voornemens denken, de verantwoordelijk te dragen, voor de 'herbevolking' van de 'EU'' ??? Al deze die onnuttig hun en (merendeels) andermans levens in het gedrang brengen, dienen UIT HET SYSTEEM worden gezet. ![]()
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zwembaden dicht dan maar?
Jamaar jamaaar, daar is een redder, zeggen ze dan. En als er twee tegelijk verdrinken? En die grijpen in hun angst andere mensen vast? Voor je het weet verdrinken er busladingen vol. Zwembaden dicht dan maar. Maar, ook proficiat aan Belgie, toch nog iets gevonden om te verbieden.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 9 mei 2016 om 11:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Gouverneur
|
![]() Ik denk inderdaad dat daar de reden ligt. Door commerciële belangen te laten primeren zijn onze rivieren en zeeën zodanig vervuild met chemicaliën dat men de bevolking niet durft vertellen waarom men niet in de Schelde, de rivieren of zeeën mag zwemmen. Men maakt ons hier in Antwerpen bijvoorbeeld iets wijs over onderstromen, maar feitelijk gaat het om economische redenen (schepen moeten vlot doorkunnen door de Schelde) boven de ontspanning van het volk te laten primeren.
Laatst gewijzigd door Tomas : 9 mei 2016 om 11:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men wil alleen hardleerse roekelozen verwittigen dat ze zich moeten houden aan de normaalste reglementen. Niet meer dan dat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men wil alleen hardleerse roekelozen verwittigen dat ze zich moeten houden aan de normaalste reglementen. Niet meer dan dat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
die redders zijn gewoon een vals gevoel van veilig, dat bewijzen elk jaar enkele verzopen zwemmers in de zwembaden het systeem bestaat trouwens, kost (nu nog) 1 miljoen euro per zwembad, en faalt niet. geen redder kan altijd alles gezien hebben, de computer wel, en die verwittigt dan de redder. terwijl kan je die redder ook andere taken toedelen, mi verdient het systeem zich dus tijd terug. Laatst gewijzigd door Anna List : 9 mei 2016 om 13:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ps schelde is ter hoogte Antwerpen al zuiver genoeg trouwens. Laatst gewijzigd door Anna List : 9 mei 2016 om 13:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat kan het mij wat schelen dat er wat Johnnen beestig bangelijke trucs willen uithalen zolang ze geen andere mensen lastigvallen. Als 1 of andere John met een parachute van de kerktoren wilt springen, ik houd hem niet tegen. Eigen risico.
![]() |
#60 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
2. In een onbewaakte zone is er geen garantie dat je ooit zal gered, is nogal vanzelfsprekend. 3. Mocht je bij kans toch gered worden, wel, dat is waarvoor we belastingen betalen. We sponsoren de overheid om deze dienst te verlenen. 4. Reddingswerkers hun leven riskeren? Het is dan ook het beroep, als ze veilig achter een bureau willen zitten, moeten ze daar maar voor kiezen. 5. De reddingswerkers hun vergoeding is er dan ook naar omdat het meer risico inhoudt. |
|
![]() |
![]() |