![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe zou het komen dat de mensen racist worden is dat niet de hamvraag?
De test zelf: ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() Maar waarom enkel racisme bij eigen volk verwijten?
Is een cultuur die haar eigen kind verstoot omdat ze met iemand uit een andere cultuur zou trouwen niet veel maal racistischer dan ons? De consequentie is ver zoek in deze wereld. Zij zijn grotere racisten dan wij, maar dat wordt niet één keer openbaar publiek gemaakt. Dat hun religie aanzet tot discriminatie en rassenhaat wordt vakkundig overkeken en men dwingt ons daar respect voor op te brengen. Ik word daar niet racist van, want ik walg daardoor heel hard op mijn eigen soort... Hypocrisie kan er een puntje aan zuigen. Laatst gewijzigd door Peche : 13 juni 2016 om 09:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
dat daarvoor onze samenleving racistisch, xenofobisch en achterlijk moet worden. De enige hypocrisie dat ik zie is dat de islamhaters onze samenleving racistisch, xenofobisch en achterlijk willen maken, omdat de samenleving die zij haten racistisch, xenofobisch en achterlijk is.
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 13 juni 2016 om 12:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe dacht jij dan dat racistische, xenofobe & achterlijke van die islamitische samenleving uit ònze samenleving te houden/bannen/verwijderen? Door nog méér racisme, xenofobie en achterlijkheid in te voeren? Want dat is wel wat je doet als je steeds meer van die racistische, xenofobe & achterlijke islamitische gemeenschap binnenhaalt. Of dacht je dat ze dat racisme, xenofobe & die achterlijkheid op 1 of andere manier ergens aan de grens achterlaten, net als 'n jas die je uittrekt? Gisteren werden er wederom 50 mensen in koelen bloede afgeslacht, meer dan 50 naar ziekenhuizen gebracht, niet wetende hoe ernstig hun situatie is, door zo'n racistische, xenofobe, achterlijke, homofobe, bloeddorstige, gewelddadige moslim, en jij hebt 't gore lef om hier over "islamhaters" te komen prediken, met droge ogen? Jij bent weldegelijk die "anti-racistische progressieve feministe" van deze video. https://youtu.be/gZKAewadF9U Schaamteloze trol!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als we nu eens racisme uit de strafwet halen en opnemen onder vrijheid van meningsuiting? Er is toch niets mis met op je eigen ras gesteld te zijn? De moslims doen het ons in meerderheid voor. Waarom mogen zij dat wel in de praktijk maar wij niet in theorie en praktijk? Zeg me dat eens... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Als je niets anders kan doen dan schelden, hoeft het voor mij ook niet meer.
![]() |
![]() |
#47 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Jij klaagt de moslims aan voor hun racisme, en wil dan racisme legitimeren...
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() Iedereen gelijk voor de wet, niet waar? Dan mag iedereen racist zijn en maken we geen uitzondering meer voor religies.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() Komaan iedereen racist! Alsof het iets is om je over te schamen? Het is de logica zelve!
Waarom mag heel de wereld zichzelf blijven behalve wij? Komaan he zeg! https://www.youtube.com/watch?v=exJlapzPnlc |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'Aanzetten tot' wel, maar dat is iets anders.
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Vreemdeling
|
![]() Ik ben helemaal niet onbewust racist. Negers hebben duidelijk bewezen dat ze niet in staat zijn om een beschaving op te bouwen of zelfs in stand te houden. Het is bv geen toeval dat de meest gewelddadige steden in de VS allemaal in het zwarte zuiden liggen.
De grootste tekortkoming van Europeanen is dat wij niet racistisch genoeg zijn. Al lijkt hier langzaam aan wel verbetering in te komen. Afrikaans DNA is een bedreiging voor de toekomst van de mensheid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het komt neer op zelfbewustzijn. Dat hebben velen van ons volk niet. Daarom bevinden we ons altijd in de hoek waar de klappen vallen.
![]() |
![]() |
#53 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 15 juni 2016 om 10:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Sta jij aan die kant? Je moest je schamen.
![]() |
![]() |
#55 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
------- Miaauw miaauw namastiaauw zieke jos, nee je bent niet ziek jos, je bent gewoon heel eerlijk bezig en rationeel. ik ben koelie aapje uit suriname ja daar is alles rassenhaat, surinaamse afro apartheidsstaat is ziek, super racistisch. En dat doen die zwarten daar zelf, dus die kolelies, hindoeachtigen, negers, afro mixen, chinezen, javanen mixen ed. india is toppunt van zwarte apenstaatje, met extreme kaste apartheids wetten, vreselijk joh. blanken zijn dom, oerstom, ze moesten het niet zover laten komen dat nu 25 procent van de 17 miljoen mensapen in nederland nu uitheems is in genetische zin dus niet zuiver blank arisch hollands. STOMME HOLLANDERS, hoe draaien wij nu de klok terug tot 5 mei 1945 in Nederland??? Kijk je moet als blanke zelf voelen aan den lijve hoe LEKKER HET IS om door niet blanken keihard gediscrimineerd te worden of mishandeld of zelfs verkracht, dus ga vooral naar zwarte events en zoek de confrontatie op, persoonlijk dan ga je wakker worden en het zwarte racisme proeven. ik ben kapot gediscrimineerd door negers, hindoe brahmanen, hogere kaste koelies, blanke kut idioten, ea. zonet nog gehoord op hindoestaanse radio sunrise fm 931 hoe negers in suriname hindoestanen kapot en bruut discrimineren en er is daar geen enkel anti discriminatie bureau die hier wat tegen kan doen. Rassendiscriminatie is dus legaal in zwart apenlandje suriname. Mooi toch. dewa aapje en wieroe Laatst gewijzigd door dewanand : 15 juni 2016 om 11:07. Reden: mijn eigen wetenschappelijk onderzoek delen met gelijk gestemden en data zoeken |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Minister-President
|
![]() Q.E.D.
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Komen enkel uit hun hol gekropen om snel hier en daar wat; "racist, nazi, islamhater" ed rond te strooien en verdwijnen weer in hun hol. Van de realiteit hebben ze geen besef; moslim die 50 mensen in koelen bloede afslacht - moslim die agent & echtgenote afslacht in eigen huis in 't bijzijn van hun 3 jarig kind live op facebook, moslims die zoveel slachtoffers maken X op X, elke dag opnieuw. Vannacht schietpartij & gijzeling Amarillo Texas, dader Somaliër geliquideerd, gelukkig geen verdere slachtoffers. Maar WIJ zijn racisten ...
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Zo ook mag je zeggen wat je wil over mensen die een bepaalde godsdienst aanhangen. Je mag wel niet mensen discrimineren of anders behandelen op basis van die religie. Maar uiteraard getuigt het niet altijd van intelligentie of goede smaak om mensen te gaan stigmatiseren. Langs de andere kant is het ook dom om te gaan veronderstellen dat politiediensten niet gaan keuren en controleren op bepaalde profielen wat op zich dus eigenlijk wel strafbaar is. Ook met xenofobie heb ik persoonlijk geen probleem. Het is logisch dat je schrik hebt en/of een bepaalde, instinctieve reactie hebt tov nieuwe ervaringen. Echter na verloop moeten die zich wel normaliseren omdat het 'nieuwe' eraf is. Aan de andere kant snap ik wel dat het voor de persoon waarop je reageert, het bepaald geen lachertje moet zijn. Wat doe je met trauma's? Bvb die vrouwen die betast zijn geweest in Keulen? Ik kan mij voorstellen dat hun mogelijke xenofobie afkomstig zou kunnen zijn door negatieve ervaringen... Allemaal niet zo eenvoudig en zwart/wit als vele mensen denken imho. Laatst gewijzigd door Athelas : 15 juni 2016 om 13:22. |
|
![]() |
![]() |