![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goede wijn behoeft geen krans.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gebruik 't en leer er van.
Je wil 'n boek schrijven over seks & Chinezen. Je zal je research moeten doen over seks & Chinezen én Chinese seks.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lol
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet niet, ik heb nog met geen van beiden kennisgemaakt.
Ik zou er dan ook nooit 'n boek over kunnen schrijven.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 22 mei 2016 om 23:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En nog geen beetje.
Bij de Chinezen staat de muschi dwars.
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 😲😰😲
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Laatst gewijzigd door Xenophon : 22 mei 2016 om 23:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() lol
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weet Bem dat?
Nòg prangender vraag; hòe weet Bem dat? Bèèeeeem...?!? Uitleg!?!
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() lol, eigenlijk heb ik reeds te veel verklapt .... from now on i shall keep my lips sealed
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Het is mijn zwakte tijdens gesprekken, er vanuit gaan dat mijn tegenpartij altijd op dezelfde golflengte zit. Ik had nu wel gedacht dat iedereen "excellent" van Burns kende. Dat tutterkind is Maggie. Hoe ouder ik werd, hoe grappiger de Simpsons werden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zowel de Indische als de Chinese seks zijn reeds vele eeuwen geleden bijzonder goed gedocumenteerd. Dit in tegenstelling tot onze contreien en meer bepaald ons gehucht Vlaanderen waar Goedele Liekens pas enkele jaren terug ons probeert te leren seksen. Wij hebben dus een achterstand van minstens een millenium.
De Indische Kamasutra ![]() En dan heb je nog The Bedroom Arts van de Chinezen. Laatst gewijzigd door Ke Nan : 23 mei 2016 om 07:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als die hun benen spreiden knijpt die dicht.
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De dame met het hoge , blauwe haar is Marge.
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En natuurlijk, de sekshandleidingen uit Japan zijn meer een kookboek. ![]()
![]() |
![]() |
#57 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En driewerf hoera voor de Japanners! Laatst gewijzigd door Ke Nan : 23 mei 2016 om 07:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat was tot 30 jaar geleden hier nog steeds in voege. "Vieze boekskes en speeltjes", daar moest je voor naar Nederland. En we moeten oppassen, of we krijgen weer van't zelfde. Die tapijtkoppers zijn ook als de dood voor zulke zaken. Ik moet toegeven, internet heeft daar een kentering in gebracht. In 1994 werd het mogelijk als particulier internet te hebben in Blegië, en op een paar maand tijd was mijn bijverdienste als maker van speeltjes op maat naar de maan.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 23 mei 2016 om 08:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() amai amai wat een sexy prentjes ... hahahahahahaha! OMG!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens haar Politics identiteit is ze een geadopteerde Koreaanse.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 23 mei 2016 om 08:59. |
![]() |
![]() |