![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze kijken naar een man en zien een wapen. Ze kijken naar een vrouw en zien een hoer.
Zo is het al heel lang geweest tot ergens in de 20ste eeuw. De islam denkt nog zo en ik weet niet of het nu beter zou zijn of we terug naar die tijden gaan...zoals sommigen hier lijken te insinueren.... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Schepen
|
![]() Streng, kluchtig en pretentieus , op de koop toe.
Wees maar gerust, meisken. . .uw stemgedrag kan mij gestolen worden hoor. Tevreden zo? - mogen wij het nu maar terug 'inhoudelijks' houden? ![]()
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet niet of het wel zo slim is om pepperspray te gebruiken in een kleine, afgesloten ruimte als een bus of tramwagon, tussen een hoop andere passagiers.
![]() |
#45 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Allochtonen die jonge vrouwen lastigvallen of aanranden kan niet door de beugel. Het is OOK aan ons westerlingen om daarop te reageren en niet te wachten tot er een patrouille komt zoals ik hier ergens las. Nee, gewoon die gasten aanpakken. Anderzijds vind ik het wel spijtig dat wij westerlingen toch wel een beetje koel en afstandelijk zijn. Ik hou wel van de Italiaanse middenweg: openlijk flirten, in stijl, en met respect voor de vrouwen. Iedereen is daarmee gediend. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat was dat ook alweer? Op de grond gaan liggen voordat de strijd begonnen is? Ik heb dat waarschijnlijk verkeerd begrepen want dat had ik nooit van u verwacht.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In open lucht moet je zelfs opletten hoe de wind staat, de aanvaller reeds te dicht bij is, welk soort pepperspray je hebt (straal, mist ed).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iemand die niet getraind is om te vechten is in een noodsituatie verlamd van angst en gaat af als een gieter. Stuur je dochters eerder naar een boksclub.......want vechten is in de eerste plaats niet meer panikeren of je verschieten als je een plak op je tronnie krijgt....Vechten is in de eerste plaats slaag leren krijgen .....Ga dat maar eens vragen in de club in Veeweydestraat. Een beginnend bokser leert in de eerste plaats incasseren.....je moet als het ware wennen aan het op je tronnie krijgen...pas dan kan je beginnen er zelf uitte delen ![]() Kijk wat ik bedoel ![]() https://www.youtube.com/watch?v=H4E-g0FTWkc Vergeet je pepperspray ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 27 mei 2016 om 15:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Met alle eerbied voor uw mening maar, ofwel gaat het kweek en broeiproces door, (volgens, de natuurgetrouwe mechanismen) ofwel, op navolging van een of andere ‘Socioloog’ die meent dat de moslima dienen geliberaliseerd te worden, voor het eigenrecht over hun lichaam en in het bijzonder: de vagina en ‘baarmoeder’ . Mij gaat het erom, dat wij, de door ons volk uitgewerkt maatschappelijk samenlevingsstructuur koste wat kost willen behouden en er zeker voor te zorgen dat het vorige letterlijk en figuurlijk dreigt verloren te gaan. Indien men moslima blijft spijzen voor de onderhoud, opvoeding en tot volwassen brengen van ‘individuen die (wegens onkunde), falen van voordien aangehaalde begrippen!!! Hoewel het volgende niet direct in deze draad past, wil ik graag hert volgende kwijt. Willen wij onze samenleving redden (van het islamitische inpalmen), dienen wij ervoor te zorgen dat er steeds meer: ‘Jan, ‘Peter’, ‘Lodewijk’ alsook ‘Marie’, ‘Els’ en ‘Veerle’’s geboren worden dan: ‘Kader’, ‘Mohammed’, ‘Said’ enz. Ik verijdel hierbij eveneens uw stelling,; om redenen die U zo te merken niet direct aan het hart liggen. Nml.: De overbevolking van de Aarde en in het bijzonder: Afrika’ . De laatste decennia, zijn er geen miljoenen Afrikanen bij gekomen maar wel MILJARDEN’. Blijkbaar bestaat het risico, dat dit overschot aan ‘menselijk’ materiaal, naar Eu zou worden overgeheveld!!!!!!!! Waarmee zijn ze in Godsnaam bezig??????. Direct zonder aarzelen: alle in de ‘Eu’ wonende ‘vagina’ niet meer te vergoeden. Mensen die met hun beroepsscholing hebben gefaald: steriliseren vanaf de ? baby. Ga nu niet denken dat ik de sociologische impact van zulks niet beheers. Begrijpelijk dat jonge exemplaren de drift om het nageslacht niet willen missen, maar wij leven helaas in moeilijke tijden waarbij wij O.m. het bevuilingsproces van de Aarde in elk geval moeten terugdringen. Ik, begrijp uw begrip van ‘wedstrijd’ voor het meest gebroei!’, echter, in een Wereld zoals deze, zou er hiervoor absoluut geen ruimte mogen bestaan!? Rekening houdend met het bevuilingspercentage per exemplaar, mag gesteld dat de ‘Homo Sapiens’ (de Moderne Mens) een VUILIK eerste categorie is. Islam deporteren: graag, a.u.b en zo vlug mogelijk!
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Inderdaad....een zwakke schijtluis is totaal niks met een pepperspray. De meeste vrouwen hebben die dan nog ergens steken in hun saccoche......en als je al weet dat ze in een normale situatie dik 5 minuten nodig hebben om hun lippenstift te vinden weet je het wel zeker.... ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen maar ik durf er toch iets op wedden.....of het zou moeten zijn dat ze alle drie een doorgedreven gevechtstraining hebben gevolgd bij Daniella Somers. En zelfs dan .....wat is een brave vrouw met een spray in haar saccoche tegenover drie vechtjassen waarvan één met een mes en een andere met een boksbeugel
![]() Ik denk dat de beste verdediging voor een vrouw nog altijd is.....als het verdachte wijken betreft.....sportschoenen.....een lange broek en vooral trainen op hardlopen ...dat zal veel efficiënter zijn geloof me ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 27 mei 2016 om 16:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
In mijn hoedanigheid als gewezen 'naturist', zie ik: naakt rondlopen, als uiterst natuurlijk gedrag. Dit geld eveneens voor vrouwen, meisjes die er 'sexy' willen voorkomen. Een naakte mens (vrouw, man) behoud bij deze volgend mij: het geheel van zijn lichamelijk integriteit. Dit laatste zou aan alle nieuwkomers dienen uitgelegd, Ze desgevallend aan 'poepcheques' helpen. En enkele vrouwelijke 'sossen' ter hulp in te roepen! Wederzijds lichamelijk plezier voor weinig geld: Yes we like it!!! ![]()
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lokpolitie. Blijkbaar bestaat dat voor antisemitisme. Waarom niet voor aanrandingen, beledigingen, en dergelijke tegen vrouwen? Dat lijkt me een groter probleem de praktijk. En dan serieuze voorbeeldstraffen. Totdat er een blonde vrouw in korte rok door Molenbeek kan wandelen zonder lastig gevallen te worden. Ofwel verdedigen we de rechten van de vrouw of we verdienen niet anders dan die rechten vertrappeld te zien door culturen die lak hebben aan mensenrechten, aan de zeden en gebruiken van de plaats waarnaar ze geëmigreerd zijn.
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 27 mei 2016 om 16:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het meer recente verleden leert ons dat vrouwen zonder problemen even vrank en vrij kunnen zijn in hun leven als mannen. Ik heb me in heel mijn leven niet laten chaperonneren! Maar de laatste 15 �* 20 jaar is het voor onze jonge vrouwen gevaarlijker geworden op straat. En dat is een schande. En wie dat probeert te verdoezelen moet eens nadenken of hij het normaal zou vinden indien zijn vrouw, zuster, dochter zich niet even vrij kon bewegen als zijn/haar man, broer of zoon!
![]() |
![]() |
#59 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Het is stilaan duidelijk, dat men in het dagelijks straatbeeld, meer om meer in gewaden gewikkelde en ingepakte (merendeels zwaarlijvige) zakken met vrees en beenderen (moslima genoemd) zal te zien zijn dan, vrolijk, fit en opgetogen jong vrouwvolk zal kunnen bewonderen. Over uw aanbevolen outfit, heb ik wel mijn bemerkingen: Ergens raad U onze vrouwen aan zich bij elke verplaatsing eruit te zien als 'moslima' . Echter wel de sportieve en moderne versie ervan? Hiermee moet worden opgepast, ze zouden gaan denken dat dit een overgave is aan de islamitische ad-hoc folklore.
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij werd in de rug aangevallen dus hielp een pistool niet meer dan een bus pepperspray.