![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ps. Ik wil het inderdaad weet. Ik is nieuwsgierig.
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. Laatst gewijzigd door ossaert : 2 november 2004 om 18:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sinds altijd al.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Minister-President
|
![]() België van de Noordzee tot de Oeral! Leve ons grote vaderland en zijn nog grotere kolonie! Leve onze vorst die ons naar een stralende toekomst leidt! Das Belgische Reich werd immer siegen!
Voel jij je wel helemaal lekker?
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg manneke, ik maak u alleen maar duidelijk dat Belgisch Kongo, ten tijde van Carlos' verblijf nog in handen van 't Belgische Koninkrijk was. En Luxemburg is niet zo heel erg veel buitenland he
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Erken jij eigenlijk wel de Luxemburgers als volk (denk nu goed na wat je zegt ![]()
![]() |
![]() |
#49 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Luxemburgers horen bij het Belgische Volk. Een Volk is voor mij een gemeenschap van mensen die in meerderheid beslist dat het samen wil bestuurd worden. Ik ben er zeker van dat de Luxemburgers daar ook voor zouden kiezen.
Wist je overigens, dat ook in Oost-Limburg er Belgisch-nationalistische bewegingen tevergeefs ijverden voor hereniging met 't Vaderland, maar telkens op een 'NEEN' stuitten van de Nederlandse regering? |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Gouverneur
|
![]()
![]() |
#52 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Voor je tweede onderdeel vraag ik je om de steekwoorden Oost-Limburg België Hereniging in te toetsen op google ---> das leuk, moet je eens kijken wat je ziet ![]()
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bloed en Bodem?
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
(hoe zat dat nu ook al weer met die Sudeten-Duitsers?)
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wij kennen genoeg mensen in Oost-Luxemburg die kiezen voor hereniging.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard kan de Groothertog symbolisch blijven regeren over beide Luxemburgen binnen het Belgische Vaderland.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#60 | |
Gouverneur