![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ondertussen zwijgen we van Noorwegen, want die zijn, met hun koning en al, niet eens lid van de EU. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() De landen waar een kleine groep voorstander is van een uitstap, kijken nu de kat uit de boom ! Want volgens een eerste raming zullen er tussen nu en 2020 tussen de 70000 en 100000 banen in de financiële sector worden overgeheveld naar Europa !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleszins proficiat met je link, waardoor wij je stelling kunnen contextualiseren. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Minister-President
|
![]() Die as blijft inderdaad overeind. En dat is waarom ieder vrij volk op dit continent zo snel mogelijk de EU moet verlaten.
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() Volg jij dan het nieuws ENKEL via linken op dit forum ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nederland!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Europees Commissaris
|
![]() De volgende is Schotland of Noord-Ierland. Uit het Verenigd Koninkrijk van Groot-Brittanië en Noord-Ierland, bedoel ik dan. Ik sluit niet uit dat er nog eens een land uit de EU gaat, maar tegen dan is het waarschijnlijk weer een EU van 28 landen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik denk niet dat er opnieuw over gestemd gaat worden. Het is eigenlijk straf dat zo'n grote beslissing met een zeer nipte meerderheid kan goedgekeurd worden, maar het is wel de realiteit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat noemen ze gewoon democratie...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Europees Commissaris
|
![]() Finland: FIXIT!
Maar goed, ik geloof nooit dat het zo'n vaart zal lopen. Groot-Brittannië blijft braaf in de EU. Om een verkiezing meer of minder zitten die criminelen niet verlegen.
![]() |
#55 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De manipulaties in de media draaien alvast op volle toeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Europees Commissaris
|
![]() Nee, niet zo snel. Maar om de vijf jaar of zo moeten ze opnieuw de mogelijkheid krijgen om zich in de EU te stemmen. Ook dat is democratie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ze het na de brexit goed hebben gaan ze los over de terugkerende referenda kakken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En ik ben inderdaad een Homo sapiens. Fijn dat je me even als mens aanspreekt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hou ze van mijn part elke week tot je je doel bereikt. |
|
![]() |
![]() |