![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U gaat u op uw 60ste verjaardag een spuitje laten geven, de dag waarop de miserie zo stilaan begint, u zult ervoor zorgen dat u als gezonde, relatief jonge mens sterft en dat we aan uw pensioen geen geld moeten verspillen. Proficiat! Duurt dat nog lang voor u 60 wordt? Laat het even weten, ik stuur u met plezier een afscheidskaartje. Of hebt u iemand nodig om de spuit te vullen, als ik kan helpen ben ik er hoor. Zo ben ik nu eenmaal : behulpzaam tot en met ![]()
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dat met deze regen ...
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik zag laatst een stuk van een documentaire (ik heb geprobeerd het terug te vinden op internet maar jammer niet) over Qatar of Dubai, ik weet het niet precies meer. In ieder geval één van die oosterse landjes waar ze kunstmatige eilanden hebben aangelegd met daarop gigantische flatgebouwen. Ze zijn daar met een bijna even gigantisch probleem geconfronteerd. Onmogelijk om alle afvalwater (en ik bedoel dat wat wij zelf uitscheiden - kaka en pipi - maar ook alle andere afvalwater) te verwijderen. Gewone rioleringen zijn daar moeilijker aan te leggen dus werken ze met enorme beerputten en die kunnen het niet slikken. Gevolg : dagelijkse urenlange files van vrachtwagen die al die putten voortdurend ruimen, de mensen stonden soms meer dan 50 uur in file!
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat van uw mening over euthanasie moet u eens proberen wijs te maken aan Stormram, wat hem betreft kunnen we niet rap genoeg dood ![]()
![]() |
![]() |
#45 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=-pQdjwliLMA
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
1 miljard mensen zou inderdaad beter zijn. En we kunnen dat op natuurlijke wijze zonder oorlogen bereiken. We doen gewoon aan geboortebeperking en alles hersteld zich overheen de tijd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Europa verkeert in een crisis en we dienen dat eendrachtig aan te pakken. Afgetoetst op de wil van het volk. De Vlaamse onafhankelijkheid is maar een bliksemafleider. Wat nodig is een secularisme met daarin een migratiebeleid dat mensen niet meer tot hier lokt, maar hulp aan de grens aanbiedt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
U denkt zoals een boekhouder. Het is leven is complexer dan een simpel debet credit saldo? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
|
![]() Citaat:
Maar wat wel kan doen, is de kinderbijslag afschaffen (die voor mij een absurde subsidie is), en het maken van kinderen belasten (zeker vanaf het 2e kind). Als mensen dan echt kinderen willen, moeten ze maar tonen dat ze er iets voor over hebben. Liever niet. Iemand iets wijsmaken vind ik geen interessante bezigheid. Laatst gewijzigd door geertvdb : 27 juni 2016 om 10:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hiezie het recept voor een fiasco dat we sinds WII niet meer gezien hebben.
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door quercus : 27 juni 2016 om 14:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar de kinderbijslag afschaffen is geen oplossing. Anders liepen er in de derde wereld niet zoveel kinderen rond!
![]() |
![]() |
#54 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik begrijp het niet goed, de staat geeft teveel geld uit, stoppen met kindergeld te betalen zou al een eerste stap kunnen zijn van het paal en perk stellen aan de te hoge staatsuitgaven. Maar jij schrijft dan, neen, want in Afrika zus en zo. Wij hebben toch niets met Afrika te zien wat betreft ons handelen in dit land? Het stoppen van kindergeld dient toch als besparing eerder dan geboortepreventie?
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar verandering in brengen zal inderdaad een besparing zijn. Maar het is geen oplossing voor het te hoge geboortecijfer wereldwijd. Immers daar waar de minste kinderbijslagen uitbetaald worden, is het geboortecijfer het hoogste. En nu ik er over nadenk, ook hier waren er vroeger voor de kinderbijslagen veel meer geboortes dan nu (ik heb het wel over de autochtone bevolking). De babyboom na WOII heeft veel meer te maken met het feit dat de gezondheidszorg stukken beter werd en het sterftecijfer dus verminderde dan met een hoger geboortecijfer. Een voorbeeld dat dit kan staven : mijn grootmoeder langs moeders kant had meer dan 10 kinderen (inbegrepen zij die stierven voor hun 12de) maar bij de 6 overlevenden slecht 22 kleinkinderen. Grootmoeder langs vaders kant had ook 10 kinderen, slechts 4 werden volwassen en die kregen in totaal 9 kleinkinderen.
![]() |
![]() |
#56 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien moeten we onszelf over het redden en regelen van de rest van de wereld wat minder illusies wijsmaken.
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
gegevensuitwisseling is bij een immigratiebeleid echter wel nodig, niet om de indringer de indruk te geven dat die geviseerd wordt omdat die mogelijk gewoon een oorlog wou ontvluchten, hoe komt het dan dat ze de problemen in eigen land niet de baas zijn ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
Dat is onrechtvaardig tegenover kinderloze mensen. En er zijn wel degelijk mensen die kinderen maken als hobby, zo gezinnen met 16 kinderen. Die kunnen dat enkel met veel hulp van de belastingbetaler. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |