![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Hoomer : 8 juli 2016 om 19:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 8 juli 2016 om 19:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is altijd hetzelfde scenario. De politie gebied handen omhoog, ga plat liggen of beweeg niet maar die negers hebben blijkbaar een luisterprobleem.
Ik heb het meegemaakt in New York. Toen ik afstapte op een politieman naast zijn wagen gebood hij mij op een vijftal meter van niet dichter te komen en had reeds zijn hand naar de kolf van zijn pistool. Ik ben gestopt en ben rustig beginnen praten. Het is alsof die negers miskweekt zijn door een racisme syndroom die de blanke Amerikanen wordt aangenaaid. Op den duur denken ze dat ze onkwetsbaar zijn en boven de wet staan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Waarom is Gipsy als toegelicht in zijn relaas, naar ik vermoed nu voor u: een "platte- kakker"?
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze zijn toch meer triggerhappy als elders. Het gedrag van de politie wordt ook duidelijk als een sociaal probleem ervaren in de VS. Daarom ook die betoging waar die moordenaar gebruik van maakte.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoevéél doden gaat dat geven.... En wat met de gehoorgestoorden in de samenleving die dan worden afgeknald omdat ze de politionele bevelen niet gehoord en of begrepen hebben... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Gaat over de VSA, genius!
![]() |
#56 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
is die Flik niet een beetje paranoïde door in elke burger een potentiële vijand te zien? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @fcal @Gipsy,
Wanneer ik tegenover een politieagent of zelfs een crimineel sta dan blijf ik steeds mezelf, mss in sommige omstandigheden wel wat oplettender. Mijn inziens is het fout een al te onderdanige attitude te hebben in die omstandigheden. Soms ziet men mensen die wel echt zeer onderdanig doen die tegenover zo'n 'officer'. Op de eerste plaats zijn dat ook maar mensen. Maar goed, blijkbaar zit dat in de VS zo niet in elkaar. Sommige zijn idd nogal schietgraag. Bij nader inzicht zou ik dus wel hetzelfde als @Gipsy gedaan hebben, maar dat dan enkel en alleen omdat ik geen Amerikaan noch zwarte ben. Ik kan me mateloos ergeren aan mensen die zomaar hun rechten laten aantasten zonder zich daartegen te verzetten. Maar mijn commentaar was dus idd. ongepast en 'ik trek die woorden terug in'. Letterlijk uiteraard. ![]() Bij deze mijn oprechte excuses meneer @Gipsy en toch bedankt voor het delen van die belevenis. Toch respect! Voila. Laatst gewijzigd door zonbron : 9 juli 2016 om 09:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Terzijde, nog zo'n dramatisch voorval. Man met vergunning voor wapendracht afgeschoten tijdens routine verkeerscontrole, hij zocht zijn rijbewijs... Minnesota Gov. Mark Dayton Says Race Played a Role in Fatal Police Shooting of Black Man http://www.wsj.com/articles/police-f...ota-1467875899 En opnieuw zou de factor ras meespelen, volgens de vrouw van het slachtoffer en Obama... St. PAUL, Minn.—Minnesota Gov. Mark Dayton said racism appears to have been a factor in the fatal shooting of a black man by a police officer Wednesday evening—the aftermath of which was captured on video and livestreamed by the man’s girlfriend.De 'virale' video van het incident: Philando Castile SHOT FACEBOOK LIVE KILLING https://youtu.be/QRC0daNygbI Incidenten die tot de herrie in Dallas zouden leiden... Mijn inziens staat de VS opnieuw klaar voor een rondje sociale onrust a la Ferguson x 10. Het is best mogelijk dat deze ontwikkelingen de bepalende factor zal worden tijdens de verkiezingen. Stemt to nadenken... Laatst gewijzigd door zonbron : 9 juli 2016 om 09:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat heeft één reden: vrije wapendracht/bezit. Iets waar men in de VS krampachtig aan blijft vasthouden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En daar is helemaal niks mis mee. http://therightstuff.biz/2016/07/08/...lim-countries/ |
|
![]() |
![]() |