![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En een skoda? Mijn vrouw heeft een bedrijfswagen, meer is er niet nodig, ik ga te voet naar t'café, hier in Leuven zijn er in een straal van 2 km van waar ik woon zeker 200. ![]() Den duc moet me trouwens nog een bak trappist leveren, en hypo straks ook nog eens een bak blauwe chimay. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U was verkeerd, geef dat gewoon toe. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() Een regering waarin de Nieuwe Vreemdelingen Alliantie 3 ministers en 2 staatssecretarissen telt en een parlement waarin de Nieuwe Vreemdelingen Alliantie 33/88 Nederlandstalige federale Kamerzetels bezet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In uw link gaat het over mensen die de lat te hoog leggen.....meestal zijn dat mensen die wel willen maar niet kunnen.....ze spelen in een te hoge klasse die ze in feite niet aankunnen..... Mensen die tegen hun zin gaan werken of gefrustreerd zijn op hun werk kunnen evengoed last hebben van kwalen Maar als je dan toch ziek moet worden vind ik toch minder erg als dat is van je werk te graag te doen in plaats van ziek te worden na een leven van werken tegen je zin. Hier een link voor jou: http://zakelijk.infonu.nl/banen/1615...werk-gaan.html Laatst gewijzigd door fred vanhove : 18 juli 2016 om 14:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is een nieuwe piste die ik nog niet kende en die zeker moet onderzocht worden ! Feit is dan weer wel dat er weer andere groepen van werknemers zijn die ook menen recht te hebben op vervroegde pensionering ! Zelfs kleine zelfstandigen komen dan in aanmerking, want....die gaan volgens hun "eigen zeggen" elke avond met een bang hartje naar bed, schrik voor een eventuele inbraak ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is de politieagent die patrouilleert in Brussel maar er is ook een wijkagent in een rustig Ardeens dorpje......Zelfde beroep ja maar ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Prostituees en Gigelo's ook dan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Na een aantal jaren "kogels" ontwijken en met "vreemdelingen" omgaan heb je dat dik en dubbel verdiend, Safin, volgens de Minister toch.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De minister heeft er dus geen zak mee te maken ?
Laatst gewijzigd door Henri1 : 18 juli 2016 om 15:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en moesten we nu eens de pensioenhoogte linieair laten afhangen van de gewerkte jaren en het betaalde pensioenlast
Dus concreet: al de dopjaren en al de tijdskredieten tellen niet mee; Wedden dat iedereen ineens bereid zou zijn om tot 70 door te stomen ? kijk het draait altijd om hetzelfde: hoe overtuig je diegene die u moet betalen dat jij niet meer moet werken en op pensioen kunt gaan; Het is allemaal een kwestie van begroting... Als de begroting niet klopt is er een probleem... zo simpel is het verhaal. Het is een feit dat niet iedereen gelijk is. De ene is uitgeblust aan 55, de andere aan 63 Dus je kan geen eenheidsworst maken. Dat is duidelijk voor mi wat je wel kan is in functie van gewerkte jaren en gedopte jaren een pensioen toekennen, die dus zorgt voor proportionaliteit Proportionaliteit is een pensioen volgens dat je gewerkt hebt en bijgedragen hebt.. Ik zou dus de volle proportionaliteit respecteren. De solidariteit is de pensioenen top 10% nivelleren tot een niveau waar de top voldoende bijdraagt voor de 'groep' bottom 20% te helpen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die link gaat over burn-out, net wat ik in 12 aanbracht. Ik heb nergens beweerd dat iedereen die met passie naar zijn werk gaat een burnout gaat krijgen, ik heb wel gezegd dat die kans veel groter is. Vooral omdat die mensen hun werk graag doen en de lichamelijke symptomen dat ze tever aan het gaan zijn negeren. Laatst gewijzigd door stuyckp : 18 juli 2016 om 16:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik ken mensen met kapotte knieën, mensen die door hun rug zitten, mensen die de spullen niet meer kunnen dragen zoals ze dat 20 jaar geleden nog konden. Ik ken jammer genoeg geen mensen die de kracht niet meer hebben om computertoetsen in te drukken, ik ken ook geen mensen met kapotte hersencellen en ik ken ook geen mensen die niet meer zo snel kunnen nadenken dan dat ze dat 20 jaar geleden nog konden. We kunnen misschien het aantal 'burn-out' 's tellen. Van zodra je er enkele hebt verzameld mag je op pensioen. Het bewijs dat je een zwaar beroep hebt gehad ligt daarmee toch op tafel... niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daarbij draagt deze categorie niets bij want netto-ontvanger. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En inderdaad om een toets in te drukken moet je zelfs geen mens zijn ...dat kan zelfs een aap. Maar of die aap verder iets doet met die computer laat ik het antwoord aan jou over. Maar goed ik heb de indruk dat jij nog nooit hebt horen spreken over het feit dat een gezonde geest op zijn minst en zoniet zelfs belangrijker is dan een gezond lichaam . Maar goed als jij denkt dat mensen met goede knieën en rechte ruggen de enige gezonde mensen zijn dan raad ik je aan om eens naar de afdelingen neurologie langs te gaan en de miserie en ellende te aanschouwen van mensen die diep in de put zitten en er liever vandaag dan morgen een einde aan maken . Ben ik verkeerd als ik meen te weten dat er meer kalmeerpillen antidepressiva en antipsychotica worden voorgeschreven dan pillen voor zere ruggen ? Dat mensen met psychische taken nooit gedaan hebben met werken en dit in tegenstelling tot de fysieke arbeidskracht is jou blijkbaar ook nog nooit opgevallen. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 18 juli 2016 om 17:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
|
![]() Citaat:
Nog een geluk manneke, ge kunt uw beroep wel niet meer uitoefenen maar je hebt toch een gezonde geest... |
|
![]() |
![]() |