Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 november 2004, 22:00   #41
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Skill Effect
Pure objectieve vaststellingen !!!

poepeloere zatte objectiviteit
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2004, 22:23   #42
PieterP
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
"nederland is naar de klote..." na Pim Fortuyn, nu Theo Van Gogh...

Wim Wilders of Ayaan Hirsi Ali : is de volgende...

Nog 2 te gaan Duscho-soit-il ?
prachtig opbouwend
nihilistisch.

beleid voeren is iets anders

1. islam fundamentalisme dient bestreden. Is een reëel gevaar.
2. staatsveiligheid dient het financieel beheer van moskeën te analyseren en het gedrag en de uitingen van immans te analyseren in welke mate onderscheid godsdienst/politiek gehandhaafd wordt
3. staatsveiligheid dient de geldstromen te analyseren, de zogenaamde "aalmoezen" volgens regel drie van de Koran.
4. modernisering islam godsdienst in huidige versie volgens normen van de universele rechten van de mens moeten de islamieten zelf reorganiseren om geloofwaardigheid te bekomen en blijvend te verwerven.

Wie doet mee aan een realistisch platform?

*alles doen tegen fundamentalisme en extremisme, van welke kant ook
* aandacht voor oplossingen ekonomische problemen: mensen vragen werk en willen geen zever over politieke partijen en personen in deze partijen.
PieterP is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2004, 22:35   #43
PieterP
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door doornroosje
Is het forum van u alleen dan ?
Ik heb het al een paar maal in mijn vriendenkring gezien dat een tof maske verliefd werd op een homo.
Eigenlijk vind ik dat wel dramatisch, de gevoelens zijn breed en onuitputtellijk. Doch het resultaat is nihil.
En ik voel mij daar ook niet goed bij. Maar ik kan daar niets aan doen. Ik ben iets ouder, ben getrouwd, heb zelf zonen, afgestudeerd, job, zich zelf goed in het vel voelend.
Ik vind het jammer dat een zoekend potje of een zoekend dekseltje niet altijd op het potje valt of het dekseltje het goede potje niet vindt.
PieterP is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2004, 00:11   #44
de Vexille
Parlementsvoorzitter

de Vexille's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PieterP
prachtig opbouwend
nihilistisch.

beleid voeren is iets anders

1. islam fundamentalisme dient bestreden. Is een reëel gevaar.
2. staatsveiligheid dient het financieel beheer van moskeën te analyseren en het gedrag en de uitingen van immans te analyseren in welke mate onderscheid godsdienst/politiek gehandhaafd wordt
3. staatsveiligheid dient de geldstromen te analyseren, de zogenaamde "aalmoezen" volgens regel drie van de Koran.
4. modernisering islam godsdienst in huidige versie volgens normen van de universele rechten van de mens moeten de islamieten zelf reorganiseren om geloofwaardigheid te bekomen en blijvend te verwerven.

Wie doet mee aan een realistisch platform?

*alles doen tegen fundamentalisme en extremisme, van welke kant ook
* aandacht voor oplossingen ekonomische problemen: mensen vragen werk en willen geen zever over politieke partijen en personen in deze partijen.

Realistisch platform? Ik zal u eens een realistisch platform geven...
Het wordt tijd dat we onze welvaartsstaat eens grondig hertekenen. Gedaan met onvoorwaardelijke uitkeringen of hangmatten die velen zomaar als "verworven rechten" beschouwen. Terug werken om je brood te verdienen i.p.v. rond te lummelen op kosten van een steeds kleiner wordende groep van fiscaal geterroriseerde actieven. Want d�*t is het systeem dat het mogelijk maakt dat allochtonen (maar ook allerlei autochtoon parasitair gespuis, begrijp me niet verkeerd) zichzelf marginaliseert en buiten de samenleving plaatst. Voor autochtone profiteurs geldt maar één adjectief; allochtonen zijn zo hypocriet dat ze hun leeghangerij, hun losersmentaliteit trachten te justifiëren met verwijzingen naar hun vermeende culturele identiteit of hun middeleeuwse geloofsopvatting. Laat ze verdomme terug werken voor hun boterham... en je zal zien hoe snel ze die cultuurziekte weten te overwinnen. First things first... de imam zal dan wel even moeten wachten.

Ik heb net iets té veel succesvolle "nieuwe Belgen / Vlamingen" gezien om nog te geloven dat blind rascisme hét grote probleem van deze tijd is. Wie zich actief inschakelt en mee wil, komt er uiteindelijk ook... Tijd om d�*t eens te gaan experimenteren. Trouwens, we moeten zowiezo dringend de tering naar de nering zetten... Het wordt hoog tijd dat we ons geen oren meer laten aannaaien door de multiculturele bende trouwens.
Oud 3 november 2004, 01:05   #45
doornroosje
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Ik heb het al een paar maal in mijn vriendenkring gezien dat een tof maske verliefd werd op een homo.
Eigenlijk vind ik dat wel dramatisch, de gevoelens zijn breed en onuitputtellijk. Doch het resultaat is nihil.
En ik voel mij daar ook niet goed bij. Maar ik kan daar niets aan doen. Ik ben iets ouder, ben getrouwd, heb zelf zonen, afgestudeerd, job, zich zelf goed in het vel voelend.
Ik vind het jammer dat een zoekend potje of een zoekend dekseltje niet altijd op het potje valt of het dekseltje het goede potje niet vindt.
Ik ben 100% mannelijk,geen homo!ben getrouwd
Ik heb alleen een vrouwelijke nickname.
best grappig eigenlijk al die insinuaties
doornroosje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2004, 01:18   #46
Werkslaaf
Burgemeester

Standaard

Citaat:
PieterP,

Kardinaal Joos heeft o.a. duidelijk gesteld dat er altijd al homo's en lesbiennes bestaan hebben. Hij hekelde echter het feit dat vandaag de dag onder invloed van leuk-links homo zijn "in" is en er zelfs reclame voor wordt gemaakt, ten koste van die homos die het echt goed menen. Echt spijtig dat de linkse media dit weer volledig uit verband heeft getroken en de homo-gemeenschap (ahum???) dit heeft aangegrepen om zichzelf WEER eens in de slachtofferrol te plaatsen.

Het is net zoals Kardinaal Joos zei een modeverschijnsel om op homo's te vallen en ze populair te vinden. Een aantal vrouwen differentiëren zich dan ook door met homo's om te gaan (net zoals het nog steeds "in" is om zich te differentiëren door met een kleurling(e) (om) te gaan).

Eigenlijk zielig om zich op zulk vlak te differentiëren. nu ja, ze zullen iet veel anders in hun mars hebben, zeker?

PS. En ga maar eens in het Antwerpse naar een homo-fuif. Als dan je ogen niet opengaan... klasseer jezelf dan maar bij "naief".
Sovjet Rusland en vergelijkbare totalitaire landen zijn voorbeelden van naties die getracht hebben de vrijheid te elimineren.
Werkslaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2004, 10:07   #47
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN

driewerf's schermafbeelding

Standaard

ben jij een geregelde bezoeker van Antwerpse homofuiven, werkslaaf?
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2004, 10:11   #48
Musketo
Banneling

Musketo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Werkslaaf
PieterP,

Kardinaal Joos heeft o.a. duidelijk gesteld dat er altijd al homo's en lesbiennes bestaan hebben. Hij hekelde echter het feit dat vandaag de dag onder invloed van leuk-links homo zijn "in" is en er zelfs reclame voor wordt gemaakt, ten koste van die homos die het echt goed menen. Echt spijtig dat de linkse media dit weer volledig uit verband heeft getroken en de homo-gemeenschap (ahum???) dit heeft aangegrepen om zichzelf WEER eens in de slachtofferrol te plaatsen.

Het is net zoals Kardinaal Joos zei een modeverschijnsel om op homo's te vallen en ze populair te vinden. Een aantal vrouwen differentiëren zich dan ook door met homo's om te gaan (net zoals het nog steeds "in" is om zich te differentiëren door met een kleurling(e) (om) te gaan).

Eigenlijk zielig om zich op zulk vlak te differentiëren. nu ja, ze zullen iet veel anders in hun mars hebben, zeker?

PS. En ga maar eens in het Antwerpse naar een homo-fuif. Als dan je ogen niet opengaan... klasseer jezelf dan maar bij "naief".
Je kan geen homo's ronselen... idioot.
Musketo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be