![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En met deze (op zich zeer interessante) geschiedkundige discussie raakt de kern van de zaak weer ondergesneeuwd, nl. het feit dat Europeanen terug moeten leren een vuist te maken in plaats van slappepolsjespolitiek te bedrijven.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 1 augustus 2016 om 16:07. |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
#44 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Waar haal jij trouwens cijfers als "Met 70% van de moslims in het westen die de regels van de Mo boven de wetten van de staat stellen is er niet veel salafistische invloed nodig om daadwerkelijk in die situatie uit te monden.Het is wel heel toevallig dat de Moslims die ik ken niet onder 70% vallen. Wat ik mij bij dergelijke slogans afvraag is of de massa niet al is opgezweept om aan te vallen en daarna naar redenen zoekt om daaraan gevolg te geven. Wij leven opnieuw in een tijd van onbehagen. Maar naast moslimextremisme bestaan er ook de uitwassen van Breivik en de eenzamen zoals o.a.recentelijk de piloten van vliegtuigen die zich door een slachtpartij toch proberen een identiteit te geven. Onze Vlaamse schooljongen die migranten doodschoot omdat hij zich verloren voelde na een schoolstraf is een ander voorbeeld. Neen ik denk dat BDW (waarschijnlijk voelt hij zich ook eenzaam) door die ongenuanceerde kreten veel schade veroorzaakt.
Zolang de Vlaamse Eerste minister meent recht te hebben op een jaarsalaris van 254 000 euro, terwijl de Nederlandse Eerste minister met 170 910 (incl. vakantiegeld en eindejaarspremie) genoegen neemt, ben ik van overtuiging dat de splitsingen in gewesten en gemeenschappen meer met zelfverrijking te maken hebben dan met het welzijn van de bevolking. |
|
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Daarom moeten we vechten tegen het dwaze populisme van De Wever. We moeten de rechtsstaat en individuele vrijheid blijven verdedigen.
![]() |
#46 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die van u ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#48 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Stelling 1: Moslims moeten terugkeren naar de wortels van het geloof % van Belgische moslims dat 'ja' antwoordde: 66,1% Stelling 2: Er is maar één interpretatie van de Koran. Elke moslim moet zich daaraan houden % van Belgische moslims dat 'ja' antwoordde: 82,2% Stelling 3: Godsdienstregels zijn belangrijker dan wetten % van Belgische moslims dat 'ja' antwoordde: 69,6% |
|
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan zegt de dictator zijn contract met de EU op. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#51 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() http://www.geenstijl.nl/mt/archieven...ens_stout.html https://www.youtube.com/watch?v=zvaJQ6E5DSM Laatst gewijzigd door vanderzapig : 1 augustus 2016 om 17:16. |
|
![]() |
![]() |
#52 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Langs de andere kant meen ik dat Xenophon niet schreef om zichzelf te verheerlijken en om de geschiedenis in te gaan zoals we wel eens kunnen vermoeden bij Gaius Julius Caesar. Xenophon was geen politicus in de zin van Caesar.
![]() |
![]() |
#53 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Het is een man met soms veel dadendrang zoals bij zijn verkleedpartij als panda of zijn karavaan met vals geld. Het is een man met hoogtes zeker op TV in spelprogramma's en vooral nadat het kapitaal en sommige industriëlen hem in hun armen sloten. Het is voor zijn onvermijdelijke laagtes dat ik bang ben. Het gaat dan niet meer om hem alleen..
Zolang de Vlaamse Eerste minister meent recht te hebben op een jaarsalaris van 254 000 euro, terwijl de Nederlandse Eerste minister met 170 910 (incl. vakantiegeld en eindejaarspremie) genoegen neemt, ben ik van overtuiging dat de splitsingen in gewesten en gemeenschappen meer met zelfverrijking te maken hebben dan met het welzijn van de bevolking. |
|
![]() |
![]() |
#54 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Van Xenophon herinner ik mij nog ( ik denk niet uit de Anabasis): Een goede (slimme) soldaat gooit zijn lans en schild op tijd weg om beter te kunnen lopen.
|
![]() |
![]() |
#55 |
Gouverneur
|
![]() Blijft de vraag wie verantwoordelijk is voor de vluchtelingenstroom waarvoor Erdogan een oplossing moet bieden. Zou men de verantwoordelijken niet eens aanspreken?
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beide artikels gelezen te hebben sluit ik mij volledig aan bij die van Bart De Wever.
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
#57 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Je hebt gelijk. Verkeerd gekozen woord. |
|
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Opvallend dat Valentinus deze cijfers blijkbaar links wenst te laten liggen en er liever Breivik en HVT als relevante elementen bijhaalt... |
|
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kallikles schrijft wel over "kemels" bij het artikel van De Wever, maar vermijdt zorgvuldig te zeggen omtrent wat.
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uiteraard de halalslachter. Halal staat als symbool voor de barbaarse cultuur waar het deel van uitmaakt. Het koppensnellen, vermoorden van niet gelovigen, onderdrukken van de vrouw, terroristische aanslagen, barbarisme in het algemeen. Pokémon is een onschuldig spelletje dat binnen de paar maanden alweer is vervangen door een ander. Kijk maar naar de zandbakken waar halal norm is, meer verval moet je niet zoeken. |
|
![]() |