![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nooit zo een productje gezien overigens,en het werd netjes terugbetaald bij terugroeping... Ik denk niet dat we dit hem ten kwade kunnen duiden,enkel eens lachen met een uitschuivertje. ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 1 september 2016 om 05:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Spreek voor jezelf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De onnozelaars, fuck them ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hebben de bedrijfjes van de heer Coucke ooit een echte innovatie voortgebracht? Ik dacht van niet. Veel zalfkes, goed verpakt en knap virtueel verhandeld, dat wel. Ach, herl die boel doet mij denken aan die andere hilarische Vlaamse ondernemers van de spraaktechnologie... hoe heetten ze ook weer... Lernout en Hauspie. Die westvlaamse boerkes gingen het ook maken in Ameerika. De meeste ondernemers zijn foefelaars, behalve zij die geen winst maken.
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hebben de bedrijfjes van de heer Coucke ooit een echte innovatie voortgebracht? Ik dacht van niet. Veel zalfkes, goed verpakt en knap virtueel verhandeld, dat wel. Ach, herl die boel doet mij denken aan die andere hilarische Vlaamse ondernemers van de spraaktechnologie... hoe heetten ze ook weer... Lernout en Hauspie. Die westvlaamse boerkes gingen het ook maken in Ameerika. De meeste ondernemers zijn foefelaars, behalve zij die geen winst maken.
![]() |
![]() |