Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 september 2016, 05:46   #41
kelt
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Carmagnole Bekijk bericht
Idem. Iemand die rijk wilt worden op kwakzalverij is een sjoemelaar en een bedrieger. ZIjn "sympathieke" tronie en de status van ondernemende volksheld doen hier geen afbreuk aan.
Hij heeft openbaar,in de pers,aangekondigd dat hij zich vergist had in het product...Ik vrees dat hij evenzeer misleid werd als ieder van ons...
Nooit zo een productje gezien overigens,en het werd netjes terugbetaald bij terugroeping...

Ik denk niet dat we dit hem ten kwade kunnen duiden,enkel eens lachen met een uitschuivertje.

Laatst gewijzigd door kelt : 1 september 2016 om 05:49.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2016, 06:49   #42
Carmagnole
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Hij heeft openbaar,in de pers,aangekondigd dat hij zich vergist had in het product...Ik vrees dat hij evenzeer misleid werd als ieder van ons...
Nooit zo een productje gezien overigens,en het werd netjes terugbetaald bij terugroeping...

Ik denk niet dat we dit hem ten kwade kunnen duiden,enkel eens lachen met een uitschuivertje.
"Als ieder van ons".

Spreek voor jezelf.
Carmagnole is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2016, 21:36   #43
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Coucke was/is zelf een beursspeculant. Omega Pharma heeft jarenlang op de beurs genoteerd tot ze besloten om zich terug te trekken. Niet lang daarna werd Coucke steenrijk met de verkoop.

Of er echt gesjoemeld werd is als buitenstaander heel moeilijk te bepalen. Het kan ook zijn dat er zeer slechte verliezers zijn bij Perrigo en dat ze met het verspreiden van dergelijke geruchten wraak willen nemen. Het is trouwens niet omdat het ene bedrijf een ander succesvol bedrijf overneemt dat deze laatste succesvol zal blijven.
Coucke heeft een pyramidespel gespeeld en gewonnen. Perrigo was de laatste idioot die het gelag betaalde.
De onnozelaars, fuck them
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2016, 20:19   #44
C2C
Perm. Vertegenwoordiger VN

C2C's schermafbeelding

Standaard

Hebben de bedrijfjes van de heer Coucke ooit een echte innovatie voortgebracht? Ik dacht van niet. Veel zalfkes, goed verpakt en knap virtueel verhandeld, dat wel. Ach, herl die boel doet mij denken aan die andere hilarische Vlaamse ondernemers van de spraaktechnologie... hoe heetten ze ook weer... Lernout en Hauspie. Die westvlaamse boerkes gingen het ook maken in Ameerika. De meeste ondernemers zijn foefelaars, behalve zij die geen winst maken.
C2C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2016, 20:19   #45
C2C
Perm. Vertegenwoordiger VN

C2C's schermafbeelding

Standaard

Hebben de bedrijfjes van de heer Coucke ooit een echte innovatie voortgebracht? Ik dacht van niet. Veel zalfkes, goed verpakt en knap virtueel verhandeld, dat wel. Ach, herl die boel doet mij denken aan die andere hilarische Vlaamse ondernemers van de spraaktechnologie... hoe heetten ze ook weer... Lernout en Hauspie. Die westvlaamse boerkes gingen het ook maken in Ameerika. De meeste ondernemers zijn foefelaars, behalve zij die geen winst maken.
C2C is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be