![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() Daarover gaat het Thuleander ik wil zagen en klagen tot in het oneindige ,, waarom doen mensen hun beklag niet openbaar over zo een toestanden ... verkrachtingen ,conflicten , in Kortrijk spuwen ze in het gezicht van de mensen op de straat letterlijk dan en niemand durft klacht indienen , en de fameuze burgemeester VLD kijk de andere kant op niks aan de hand , enz. ...enz...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik denk dat we terug in onze oude rol moeten vallen. Ik zou mij trouwens niet teveel tegenspreken he Marie, want ik ben een man. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Op sommige plaatsen in de wereld heeft men de vrouw maar uit te kiezen. Jullie horen daar niet eens genot te hebben zullen tegen het huwelijk al ontdaan zijn van de clitoris. Zover moet het nu ook niet gaan in het vrije Westen, maar het wordt wel eens tijd dat we dit feminisme en vrouwenpolitiek aan banden leggen. De vrijvochten vrouw dient terug gedomesticeerd te worden. Via een Westerse gematigde hand uiteraard. Fluweel, streng en rechtvaardig. Religieuzen zijn niet gestoord, het is normaal wat zij doen en we moeten daar respect voor opbrengen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je moet het creatuur van de troll weten onderscheiden en niet alles te serieus nemen. Vergeet niet Carma, ik heb de mokkels, gij het doekje. Laatst gewijzigd door Peche : 28 augustus 2016 om 15:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 28 augustus 2016 om 15:51. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() Jouw vriendin heeft seks met Turken in louche kroegen op het Stuivenbergplein.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() Een moderne vrouw jong of ouder moet kunnen voorzichtzelf opkomen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() Nog altijd niets ontwikkeld he, zeer marginaal van U. Maar ok, whatever you say. Mensen als U gaan depressief en alleen sterven. En haat mij er dan maar eens goed voor op uw sterfbed te weten dat ik omringd zal zijn door een kring dierbaren die mijn hand vasthouden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
We gaan nu toch niet alles wat ik zeg serieus nemen Muilekoek, ik dacht dat je me al kende by now. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En vergeet niet, dat dit ooit onderdeel was van een Westerse samenleving. Dat de vrouw zich echt onderwierp aan haar man. We moeten respect voor religies opbrengen, dus zulke taferelen zijn hedendaags nog altijd een realiteit in onze maatschappij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hebben ze een open relatie?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vrouwen moeten gewoon minder zagen en dan zijn wij mannen al heel tevreden. Is dat zoveel gevraagd?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() Drank is de duvel, maar uw samenvatting is wel grotendeels fout. Ik was dronken, ik heb mij dingen beklaagd maar ik heb echter niets ontdekt. Als wat jij typt waar zou zijn zat ik nu niet op mijn laptop rustig te chillen. Believe me.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |