![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
|
![]() Bij mijn weten is er nooit een NVA parlementslid aanwezig geweest; maar ik kan mij vergissen.
Laatst gewijzigd door Sukkelaar : 29 augustus 2016 om 10:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
|
![]() Citaat:
Als ik schrijf dat je wel beter weet bedoel ik niet dat het VB als organisatie aanwezig is maar wel dat de overgrote meerderheid ervan VB-ers zijn. Blijkbaar wil je niet dat dit geweten wordt! Waarom? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
|
![]() Wat niet wil zeggen dat wanneer de verkiezingen op komst zijn hij toch op de lijst zou kunnen staan. De tijd zal raad brengen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of is een schoolfeest door mij georganiseerd ook een organisatie van het Vlaams Belang, omdat ik met een lidkaart rondloop? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
|
![]() Een aangename verrassing waren de twee optredens van de Nederlander Wilfred. Een mogelijke kandidaat om bij lokale 11 Juli vieringen op te treden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
|
![]() I een laatste woordje wil ik het nog hebben over de inleiding door de 5 celebranten. Dat waren ongelooflijke tussenkomsten die bij de aanwezigen sterk is de smaak vielen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gij moet stande-pede ontslagen worden. SOFORT!
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ok, maar wat wilt u daarmee nu stellen? Hangt de waarde van iemands inzichten af van het feit of hij al dan niet een politiek mandaat heeft?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelf ben ik nog nooit naar dat Ijzer-monument geweest kijken, laat staan aan dergelijke manifestaties deelgenomen. En ik weet dat dit bij heel veel Vlaamsgezinden van vandaag het geval is. WO2 en WO1 liggen reeds ver achter ons en zijn geschiedenis. Wat voor mij telt is hetgeen gaande is in het Vlaanderen en in het Europa van vandaag. Mij interesseert het bestendigen van de welvaart in deze deelstaat. Vlaanderen is economisch meer dan voldoende sterk om op eigen benen te staan. Wij hebben België en het zelfverklaarde "WalloBrux" niet nodig om onze welvaart in stand te houden. Wij hebben er geen meerwaarde aan om geklemd te blijven in één staatsverband met een andere deelstaat die op tal van vlakken ons onafgebroken voor de voeten blijft lopen. Integendeel, een volledig autonoom Vlaanderen dat zijn economisch en sociaal beleid volledig zelf kan runnen zou voor ons een zegen zijn. Ik ben niet de enige die er zo over denkt.
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik stel gewoon vast dat de gastspreker een has been is van het vlaams blok. Een gebuisde parlementair.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Want zelfs in "eigen rangen" wijst met op het grote gevaar van een "eenzijdig" Vlaamse onafhankelijkheid ! Of doel jij nu dat jij ENKEL de lijn van de Nieuwe Vreemdelingen Alliantie volgt en ook de praatjes van het VB afdoet als larie en apekool ? http://ovv.be/page.php?ID=3790 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alhoewel dat vlaggegezwaai brengt nare herinneringen van de jaren dertig naar boven. |
|
![]() |
![]() |