![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(op lange termijn ja, maar direct zal de impact maar klein zijn) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jullie partijstandpunten lijken het paradijs te beloven, maar de realiteit is altijd en overal ferm anders geweest, vooral voor de gewone arbeider. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat Elio Di Rupo minder communist is als Bart De Wever en company.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het beurzen snijden voor de gewone werk mens. Wat is er bijvoorbeeld mis met een eerlijke indexering van de lonen? In centen ipv procenten? Enorme besparing voor zowel de werkgever als de regering. Index sprongen zijn dan nergens meer voor nodig. Maar in eigen beurs snijden doet geen enkele dikkop. Dat is dan ook de enige reden waarom zelfs de vakbond bonzen er niet over willen praten. Jij met jouw partij moet net praten over beloftes en partij standpunten, die in de realiteit anders uitvallen dan beloofd in verkiezingscampagnes. De grootste belasting regering ooit op poten gezet, met een knieval voor een Waals partijtje en het koningshuis is iets om fier op te zijn. En als resultaat zowel de Vlaamse als de Belgische staatsschuld vliegt de hoogte in. Ik zweer trouw aan de koning en het vaderland. Blablabla. Laatst gewijzigd door subocaj : 11 september 2016 om 05:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() Dan zouden ze ook ineens verborgen armoede moeten opsporen en belastingvermindering toekennen aan wie alleen maar in de Aldi boodschappen gaat doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het betrof hun eigen rekening niet, dus moesten ze het niet aangeven op hun belastingsaangifte ... .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() Daarom wenst uw partij de noodtoestand uit te roepen.
Laatst gewijzigd door demonen : 11 september 2016 om 08:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
hoeveel landen in gans de wereld kennen een automatische aanpassing van de lonen aan een verbruikersindex ? Wat zou er toch mis mee zijn, als dat bijna nergens anders bestaat ? Niet veel, maar toch. Ik heb het al eens uitgelegd in een draad met het juiste onderwerp. .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar dan weten we nog niet waarom landen als Frankrijk en Nederland wel de rechtsfiguur van een noodtoestand kennen !
Daar staat ge nu hé, met uw pietje op brugpensioen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 11 september 2016 om 08:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wanneer mag de noodtoestand volgens uw partij uitgeroepen worden? Als de privé de handdoek werpt en jij en de hele ambtenarij in haar blootje staat? Laatst gewijzigd door demonen : 11 september 2016 om 08:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe idioot kan men worden bij jullie?
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De besparingen situeren zich niet bij de overheid maar bij de burgers die armer en armer worden. Die verarming dient niet om de Staat te saneren of om overheidsinvesteringen mee te financieren maar om de ambtenarij niet te verarmen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Privatiseren en overheidsbelangen verkopen, overbodige regels aanpakken en dito ambtenarenadministratie opdoeken, diensten uitbesteden aan de privésector, ambtenaren ontslaan, ambtenarenlonen drastisch omlaag en de ambtenarenpensioenen halveren, en eventuele protesten neerslaan met rubberen kogels en niet gedekt door de ziekenkas Laatst gewijzigd door HOUZEE ! : 11 september 2016 om 10:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
Dacht je dat ze onder Vandelanotte geen winst maakten. Wat je ook nog vergeet is, dat men wel zegt dat er geld is voor de afbraak van de kerncentrales, maar net zoals in Nederland zal er niets opzij gelegd zijn om dit uit te voeren en zullen jij en ik het weer moeten afdokken. De netwerken zijn ook reeds door de belastingbetaler gesubsidieerd. Of wiens geld denk je dat het is als je die grote gele borden ziet met, de Vlaamse overheid investeert xxx miljoen in xxx. Bekijk intussen de lonen van bestuurders, CEO's van de parastatalen en je zal merken dat het een grote vriendenclub is van politici, ex politici en vriendjes van, die zich door jou en mij gesubsidieerd verrijken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
|
![]() Citaat:
Dus fiets je gewoon om het centen of procenten systeem heen. Maar zo kennen we je reeds. Jij en je partij vinden het normaal dat een index sprong voor de gewone werk mens kan, maar voor verhuurders niet. Dat scheelt zich voor iemand die maar 2.000 € per maand verdiend 480 € per jaar aan minder inkomsten, door de index sprong en 240 € per jaar aan meer uitgaven voor iemand die huurt voor 1.000 €, door de wel toegekende index voor de verhuur. |
|
![]() |
![]() |