![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Europees Commissaris
|
![]() Kan je dat even vertalen in deftig Nederlands? En alvorens je iemand het etiket "dom" opplakt kijk eens in de spiegel. Je zal dan écht weten wat "dom" betekent.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
zieliger kan het niet meer worden, vooral met die nva aanhangers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je plakt vrouwen die ongetwijfeld stukken intelligenter zijn dan jij het etiket "dom blondje" op. Je duwt een ongetwijfeld intelligente man in de stront, omdat je zélf het vermogen mist om verder te kijken dan je neus lang is. Dat Robert hondstrouw blijft aan de partij die hem buiten knikkerde wil niet zeggen dat hij "aast op een jobke". Dat maken domme mensen ervan. Voor Robert volstaat zijn pensioen...van... ambtenaar. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 2 oktober 2016 om 09:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dat die andere in pensioen is interesseert mij geen bal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wéér fout gegokt.
Citaat:
oei oei robert is op zijn pik getrapt omdat hij .... nog altijd op een jobke aan het azen is bij de partij die hem buiten geknikkerd heeft. Niet erg hoor. Domme blondjes nemen hun eigen fantasie graag voor werkelijkheid, maar weten in de grond van toeten of blazen.
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Erger nog, ze doen het veel slechter dan alle voorgangers van de laatste 20 jaar samen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ALs je je gelijk niet kan halen begin je de ander maar af te kakken ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb jij ooit al iets anders gedaan op dit forum dan op degenen te kakken waar je het niet van kunt halen? Het kruit dat jij hier verschiet, met nooit anders dan met het tegenovergestelde dan het bedoelde resultaat, kan je bijgevolg beter voor jezelf voorbehouden. Om het op de wijze van subocaj en Annita te suggereren: Ben jij blond?
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Grote veranderingen zijn pas mogelijk als �*lle regeringspartijen dat willen. Niet dus. Zoals ik meteen heb voorspeld.
![]() |
![]() |
#50 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hey Knuppel, ik ben een rasechte blonde tot in mijn schaamhaar.
Alle vrouwen zijn jaloers op mijn kleur van haar. Als ik dadelijk mijn Duveltjes ga nuttigen beginnen ze weer, geef mij jouw kleur van haar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat die hit van André Hazes?
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
Ze hebben gewoon de kans laten voorbijgaan in 2010 door de lafheid van hun voorzitter en nu zitten ze al zeker voor nog eens 2 termijnen in de tang, zowel van Vlamingen, als van Walen en Brusselaars. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'Een hit' heeft vele betekenissen, zoals die Duvels waarvan sprake, dat zijn harddrug-hits.
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
hoe toepasselijk voor u. Laatst gewijzigd door Anitta : 2 oktober 2016 om 14:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of ik wel of niet bak gedaan heb brengt geen verandering met zich mee wat betreft het feit dat de alcohol die je dagelijkse met gulle hand naar binnen kapt een harddrug is.
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moedig gedrag is niet het gevolg van een gelukkig toeval. Aan lafheid ligt een oorzaak ten grondslag. Ik blijf erbij dat de N-VA niet in de federale regering had mogen stappen, en zeker niet onvoorwaardelijk.
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben er vrij zeker van dat de balk in mijn ogen een heel stuk kleiner is dan die in de jouwe.